De 2 ani cred ca-l am, sau face in februarie, oricum, in perioada de iarna... cam jumatate de an nu am mai avut activitate cu el, reincepand putin de vreo 2 saptamani incoace, si am aceeasi vesnica problema, mi se umfla bateriile. (am mai cumparat o masinuta de drift, bateriile nu au stat 6 luni nefolosite, in general o data pe luna au fost folosite), ambele baterii au cam 20 de incarcari, am mai patit asta cu un Kypom de 5300 mah 35C, la fel, s-a umflat foarte tare, nu mai am curaj sa-l folosesc, hardcase-ul fiind desfacut in 2.
Am avut mereu grija sa nu se incinga mult prea tare, am cumparat cooler pentru electronica, dar nu am observat nici o diferenta, doar in rapiditatea cu care se racea dupa ce se incalzea mult prea tare, apropo de treaba asta, indiferent de timp, am avut cazuri in care masinuta s-a oprit singura si nu a mers pana cand nu s-a racit esc-ul, in conditiile in care abia am mers 10 minute cu ea si intr-adevar, nu sunt tipul care sa isi respecte foarte mult timpul in care masina sta in full throtle, dar sa fim seriosi, cred ca putem uita de vrajeala cu 100 de A, sau 200A curent de descarcare al motorului, daca nu ma insel, la aproximativ 400W cat are, 100% curentul lui este de ~60A, si tocmai mi s-a umflat un nano-tech de 5.6A la 50C, deci clar nu asta e problema ci alta, cred ca esc-ul imi deregleaza voltajul bateriei.. am pus la incarcat, frumos, avea 4.2 pe o celula si 4.13-4.14 osciland la cealalta, asta la finalul incarcarii, final dupa care s-a umflat si incins foarte tare si mi-a fost frica sa scot si cablurile din el ca sa nu ia foc, sau ceva, l-am pus repede in cada(nu stiu daca am facut bine), mentionez ca am un Hobbyking accucel 6 , varianta aia mai noua care testeaza si rezistenta interna daca nu ma insel (oricum n-am folosit-o niciodata, dar stiu ca doar generatia noua are minunea asta), sper sa nu citeasca gresit voltajele si sa imi fi incarcat mai mult pe o celula, de aici poate si motivul pentru care s-a umflat.
Revenind la descarcarea pe masinuta, in timpul mersului, fara sa astept sa se termine bateria, verific temperatura stiind ca am probleme cu ea, daca e prea mare, o opresc 1-2-3 minute.
Mentionez ca mi-a dat nu de putine eroare la voltaj, ma jucam 5 minute cu masina si deodata ii taia puterea, si bipaia led-ul de Cut off.. dar daca setam pe modul NIMH, imi dadea toata puterea acumulatorului, si nu, nu a scazut sub 3.0V pe celula, dupa ce se termina bateria pe modul nimh, ii scade puterea si atat.
Nu stiu cat de explicit m-am facut, daca aveti nedumeriri in legatura cu aceasta problema, incerc sa dau detalii
Mai am o rugaminte, oricum nu voi mai pastra motorul sau esc-ul, vreau sa stiu ce mi-ati recomanda ca inlocuitor pentru VXL, tot wateproof, poate chiar si link din RO, daca nu are pretul de 10 milioane, cand afara e 4.. ca de obicei.
Am tot incercat sa o vand, nefiind constient de probleme pe care le are si imi cer scuze in caz ca cineva imi va reprosa asta, iar de fiecare data cand am semnalat cate o problema si a fost cineva interesat, am explicat care este acea problema, nedorind motiv de scandal, nu mi-a placut niciodata sa mint lumea, ba chiar am incercat, dupa mine, dar poate gresesc, sa fac pretul masinii in asa fel incat electronica sa fie aproape gratis, atunci cand am observat ca face figuri.
Aceasta postare a fost editata de MarinMircea: 13 December 2013 - 11:28 PM