Cum setez un heli Falcon 450 ? - primul meu heli _
#31
Postat 25 October 2013 - 09:02 AM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#32
Postat 25 October 2013 - 09:08 AM
stiganas, la 25 October 2013 - 09:02 AM, a spus:
Absolut corect. Doar ca in explicatia lui nu apare decat o mansa - stanga. Ce e pe mansa dreapta?
Daca mansa dreapta ar controla elevator, eleron, atunci trebuie dat reverse din swash mix. La fel si la platou, unde se pare ca el trebuie sa coboare pentru ca heli sa urce.
#33
Postat 25 October 2013 - 09:21 AM
#35
Postat 25 October 2013 - 09:54 AM
emilemir, la 25 October 2013 - 09:21 AM, a spus:
statia este mode 2
#36
Postat 25 October 2013 - 09:57 AM
Ice9, la 25 October 2013 - 09:08 AM, a spus:
Daca mansa dreapta ar controla elevator, eleron, atunci trebuie dat reverse din swash mix. La fel si la platou, unde se pare ca el trebuie sa coboare pentru ca heli sa urce.
Pe mansa stanga am gazul si rud, iar pe dreapta st-dr si fata- spate
#37
Postat 25 October 2013 - 10:00 AM
#38
Postat 25 October 2013 - 10:21 AM
spor si nu dispera
#39
Postat 25 October 2013 - 11:45 AM
emilemir, la 25 October 2013 - 10:00 AM, a spus:
Bun! am inversat cic1 cu cic2 si acum coboara platoul cand dau gaz si urca atunci cand tai gazul., in schimb se misca aiurea toate comenzile mansei din dreapta.
1. stik fata. servo st si spate coboara, iar servo dreapta urca- inclina platoul stanga-spate
2. stik spate. servo st si sp. urca, iar servo dr. coboara - inclina platoul fata-dreapta
3. stik stanga. servo st. coboara, servo spate urca, servo dreapta- nu se misca- inclina platoul fata-stanga
4. stikdreapta. servo st. urca, servo spate coboara si iarasi servo dreapta sta nemiscat.
#40
Postat 25 October 2013 - 12:50 PM
stiganas, la 25 October 2013 - 09:02 AM, a spus:
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#41
Postat 25 October 2013 - 12:52 PM
Aceasta postare a fost editata de stiganas: 25 October 2013 - 12:52 PM
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#42
Postat 25 October 2013 - 02:08 PM
stiganas, la 25 October 2013 - 12:50 PM, a spus:
GATAAAAAA !!!am rezolvat cu platoul, totul functioneaza lafel ca in filmulet, cu exceptia ca la gaz coboara, deci este ok!
Mai am sa verific coada.
Atrebuit sa modific valorile din stanga din poza atasata.
#45
Postat 25 October 2013 - 03:22 PM
Multumesc mult baieti!
... Pentru a-l zbura, as mai avea o nedumerire.Nu vreau sa ma grabesc fiindca imi este frica sa nu il stric. Eu am un lipo de 2200 3s. am vazut ca dotarea lui este cu 1800 3s. Oare nu este prea grea bateria mea? ...presupun ca ii modifica si centrul de greutate.
Ce ma sfatuiti?
#46
Postat 25 October 2013 - 03:27 PM
cata123, la 25 October 2013 - 03:22 PM, a spus:
Multumesc mult baieti!
... Pentru a-l zbura, as mai avea o nedumerire.Nu vreau sa ma grabesc fiindca imi este frica sa nu il stric. Eu am un lipo de 2200 3s. am vazut ca dotarea lui este cu 1800 3s. Oare nu este prea grea bateria mea? ...presupun ca ii modifica si centrul de greutate.
Ce ma sfatuiti?
baga 2200 ca eu cu 2200 il zburam,
#47
Postat 25 October 2013 - 05:54 PM
RedDevil, la 25 October 2013 - 03:27 PM, a spus:
Ok Red, voi incerca 2200, doar ca nu are loc in lacasul bateriei. Va trebui sa o las putin mai jos, pentru ca daca o fixez in lacas freaca motorul in ea.
Va voi tine la curent cu evolutia.
Inca o data, multumesc mult tuturor.
#48
Postat 26 October 2013 - 10:48 AM
Toate bune si frumoase, dar nu se ridica!Fenomenul se intampla asa:
la inceput (primul sfert de tura) are ceva vibratii, dupa care devine stabil, iar dupa prima jumatate a cursei incepe sa fuga putin de coada in dreapta.
La turatie maxima sta lipit de sol si aluneca lateral stanga.
Din ce am citit prin postarile voastre, cred ca nu este ceva in regula la setarile de curbe.
Stiu cum sa le modific, dar n-am idee ce sa trec acolo.
Ma puteti ajuta cu o poza ? Vreau doar sa-l ridic si sa zboare linistit (am vazut ca se pot face mai multe tipuri de setari.
In momentul de fata, la mine, apar urmatoarele setari:
#49
Postat 26 October 2013 - 03:01 PM
cat despre curbe..eu zic sa nu te astepti sa iti spuna cineva ce valori sa pui, pentru ca in mod normal acele valori se obtin cu PITCH GAUGE-ul pus pe fiecare pala si verificat.
fara curbe, cu valorile brute in radio, ar trebuii sa ai ceva de genul +9,5° / -9.5°, cu valoare 0° la flybar(trebuie blocata cumva pana setezi curbele).
dupa care faci curba pitch undeva sa obtii cam -2° , +5° , +9.5°; astea le poti schimba mai tarziu dar cam aici heli ala se preteaza la zbor linistit.
PS: sunt parerile mele, atat cat am inteles eu, nu neaparat profesionale.
Aceasta postare a fost editata de mellbo: 26 October 2013 - 03:06 PM
#51
Postat 26 October 2013 - 04:01 PM
Decupleaza motorul, doua fire de la regulator e suficient.
Dupa asta plimba stick-ul de throtle. La mijloc trebuie sa ai pas zero (pale orizontale, flybar orizontal), la maxim ai pas pozitiv, la minim ai pas negativ.
Daca vrei poze te uiti in manualul de Trex 450 (S, SA, SE, nu conteaza).
Nu ai nevoie de rigla de pale caci orice ai face cam tot unghiurile alea le obtii, nu conteaza ca e 9 sau 14 grade, daca reglezi bratul la servo ca in manual unghiurile ies cat trebuie.
Cand o sa treci la FBL ai nevoie de rigla de pale electronica.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#53
Postat 26 October 2013 - 06:57 PM
ai zis ca nu mai intervii in discutii, pai atunci ... .
Pana mai ieri alaltaieri puneai niste intrebari, sa zicem cel putin puerile pe forum, dintr-o data esti in masura sa dai sfaturi?
Sau iti place sa fii in centrul atentiei?Io zic sa te abtii.
Ciao Sorin
Aceasta postare a fost editata de SORIN CAIUS: 26 October 2013 - 06:58 PM
#54
Postat 26 October 2013 - 07:08 PM
eu am avut un falcon nou nout
l-am regalat ca la carte ,la ridicat un prieten care se pricepea la helii (asta acum 3 ani)
l-a zburat cam 30 de secunde si m-a sfatuit sa il vind,si sa iau un t-rex 450 chiar si clona
cea ce am si facut
si am luat t-rex 450 v2
alta treaba
necunoscind statia si setarile de pe ea m-am abtinut sa dau sfaturi
daca era futaba sau spektrum ....
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#55
Postat 26 October 2013 - 07:12 PM
luci25gold, la 26 October 2013 - 07:08 PM, a spus:
eu am avut un falcon nou nout
l-am regalat ca la carte ,la ridicat un prieten care se pricepea la helii (asta acum 3 ani)
l-a zburat cam 30 de secunde si m-a sfatuit sa il vind,si sa iau un t-rex 450 chiar si clona
cea ce am si facut
si am luat t-rex 450 v2
alta treaba
necunoscind statia si setarile de pe ea m-am abtinut sa dau sfaturi
daca era futaba sau spektrum ....
si eu am avut falcon, statia tot 9x cu softul schimbat, la al meu i-am schimbat toata mecanica de pe rotor, de la swash in sus, inclusiv swashu, am pus un rotor complet de mini titan e325, a zburat bine, nu a mai avut jocuri in linkuri, m-am lasat ca nu imi plac heli :) dar oricum melbro asa e ca nu e in masura sa dea sfaturi, sunt aici mai meseriasi ca el.....
#56
Postat 26 October 2013 - 08:59 PM
si ca mine,(recunosc cu mina pe inima)
chiar tu "reddevil"erai mai in masura ca noi toti sa il ajuti fiindca ai avut si helii si telecomanda ...
eu nu ma consider "meserias" am invatat din filmuletele lui "stiganas " ,din postarile pentru incepatori helii de pe forum,
din filmuletele lui bob fynless de pe youtube
din experienta(pe bani mei),(cea ce nu recomand la altii)
dar orice sfat ,consider eu ,e bine venit!!!
elicopteristi am fost putini ,dar numarul a scazut si mai tare in ultimi 2 ani!
asa ca ma bucur cind apar noi pretendenti !
si nu vren sa ii descurajam!
dimpotriva!
Aceasta postare a fost editata de luci25gold: 26 October 2013 - 09:04 PM
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#57
Postat 26 October 2013 - 09:06 PM
luci25gold, la 26 October 2013 - 08:59 PM, a spus:
si ca mine,(recunosc cu mina pe inima)
chiar tu "reddevil"erai mai in masura ca noi toti sa il ajuti fiindca ai avut si helii si telecomanda ...
eu nu ma consider "meserias" am invatat din filmuletele lui "stiganas " ,din postarile pentru incepatori helii de pe forum,
din filmuletele lui bob fynless de pe youtube
din experienta(pe bani mei),(cea ce nu recomand la altii)
dar orice sfat ,consider eu ,e bine venit!!!
elicopteristi am fost putini ,dar numarul a scazut si mai tare in ultimi 2 ani!
asa ca ma bucur cind apar noi pretendenti !
si nu vren sa ii descurajam!
dimpotriva!
eu iam siz ce stiam, mai mult sa vina cu heli si statia la mine :D, distanta cam mare din pacate, dar intr-un week end poate face un drum la bucuresti, la terenul unde zbor inca se mai zboara heli si avem cu cine sa il rezolvam.
#58
Postat 26 October 2013 - 09:13 PM
sa setezi un helii prin telefon e greu dar nu imposibil,
am facut-o ,dar amindoi (vorbeam aceia-si "limba")
sa speram ca e destul de pasionat sa vina ...
o seara buna!!!
insa de cele mai multe ori deciziile pe care le luam in pripa nu sunt cele mai bune!
07470130360
#59
Postat 27 October 2013 - 03:43 AM
Mie chiar îmi pare rău să văd asta la oameni ca voi, care consider eu ca sunt oameni cu calitaţi superioare, dar haideţi sa vă explic la modul natural, de ce am îndraznit să scriu, eu pufarezu`, cum va place vouă sa-i credeţi pe cei care îndrăznesc să intre pe forumul vostru, stimaţi capitani aeronautici.
Nu am nici o plăcere sa mă afirm în ce nu ştiu. Poate ca nu am neapărat îndelungata voastră istorie, dar nici voi nu aveţi neapărat îndreptaţirea să limitaţi parerile pe acest forum, dacă se doreşte a fi public, cum nici eu nu as fi indreptaţit sa va pun serverul pe sleep doar pentru ca jigniţi tulburator si aparent nemotivat.
Am avut un motiv special pentru care am încercat sa ajut cu atât cat cunosc eu. Acel motiv special, este ca întamplător îl cunosc pe proprietar, precum si elicopterul lui.
În afara de acest hobby, sunteti adulti,unii dintre noi, care stiţi fiecare că dacă stăpâneşti un domeniu, sau crezi ca ştii, nu esti nici prost nici destept, şi nu eşti îndreptaţit sa faci o persoană sa se simtă idiot pe acest forum. Dacă totuşi acesta este scopul principal al acestui forum, probabil discutia se va purta altfel. Va purtaţi agresiv, razand unul de celalalt, cu porecliri, si alte cele. Va rog sa ma credeti,e doar un forum, nu cabinet de inginerie Aeronautica. Nu vad sensul pentru care v-a deranjat atat de mult ca cineva a dat un raspuns, gresit sau nu, in baza cunoştinţelor mele, si poate cu ajutorul vostru,mai mult sau mai putin,dar am ridicat ventilatorul ala.
Da, am avut probleme, am pus întrebari, multumesc celor care au avut bunavointa sa ma ajute,cu un sfat amical,motiv pentru care si exista cate-un forum, dar nu cred ca ne aflam aici in parlament, sau in armata, cu grade sau ce vreti fratilor sa ma inchin in fata voastra ? Ce asteptari aveti voi pe-aici ?
PS: las la latitudinea voastra sa va ganditi mai bine daca am sau nu dreptate in cele spuse, dar as prefera ca inainte sa spuneti ideea, sa va ganditi mai bine ce scrieti. Devine personal.
#60
Postat 27 October 2013 - 08:26 AM
mellbo, la 27 October 2013 - 03:43 AM, a spus:
Mie chiar îmi pare rău să văd asta la oameni ca voi, care consider eu ca sunt oameni cu calitaţi superioare, dar haideţi sa vă explic la modul natural, de ce am îndraznit să scriu, eu pufarezu`, cum va place vouă sa-i credeţi pe cei care îndrăznesc să intre pe forumul vostru, stimaţi capitani aeronautici.
Nu am nici o plăcere sa mă afirm în ce nu ştiu. Poate ca nu am neapărat îndelungata voastră istorie, dar nici voi nu aveţi neapărat îndreptaţirea să limitaţi parerile pe acest forum, dacă se doreşte a fi public, cum nici eu nu as fi indreptaţit sa va pun serverul pe sleep doar pentru ca jigniţi tulburator si aparent nemotivat.
Am avut un motiv special pentru care am încercat sa ajut cu atât cat cunosc eu. Acel motiv special, este ca întamplător îl cunosc pe proprietar, precum si elicopterul lui.
În afara de acest hobby, sunteti adulti,unii dintre noi, care stiţi fiecare că dacă stăpâneşti un domeniu, sau crezi ca ştii, nu esti nici prost nici destept, şi nu eşti îndreptaţit sa faci o persoană sa se simtă idiot pe acest forum. Dacă totuşi acesta este scopul principal al acestui forum, probabil discutia se va purta altfel. Va purtaţi agresiv, razand unul de celalalt, cu porecliri, si alte cele. Va rog sa ma credeti,e doar un forum, nu cabinet de inginerie Aeronautica. Nu vad sensul pentru care v-a deranjat atat de mult ca cineva a dat un raspuns, gresit sau nu, in baza cunoştinţelor mele, si poate cu ajutorul vostru,mai mult sau mai putin,dar am ridicat ventilatorul ala.
Da, am avut probleme, am pus întrebari, multumesc celor care au avut bunavointa sa ma ajute,cu un sfat amical,motiv pentru care si exista cate-un forum, dar nu cred ca ne aflam aici in parlament, sau in armata, cu grade sau ce vreti fratilor sa ma inchin in fata voastra ? Ce asteptari aveti voi pe-aici ?
PS: las la latitudinea voastra sa va ganditi mai bine daca am sau nu dreptate in cele spuse, dar as prefera ca inainte sa spuneti ideea, sa va ganditi mai bine ce scrieti. Devine personal.
noroc ca tot ce ai scris are legatura cu problema omului si il ajuta la solutionare.