Postat 10 October 2013 - 02:15 PM
in genere treaba e simpla, ai 2,3,4,6,8 motoare si esc-urile aferente in functie de ce versiune de multicopter vrei sa zbori, in plus la bicopter, 2 motoare, mai ai si 2 servo, motoarele se leaga la esc-uri, esc-urile in FC, iar firele de baterie de la esc se leaga in paralel, toate rosii si separat toate negre si acolo se mufeaza bateria. ca si FC ai o multitudine de variante: multiwii, aiop, apm 2.5, kk, nave, dji, etc etc multi producatori pe piata. in genera FC-ul face toata treaba si in functie de ce senzori ai pe placa si cat de corect este montata placa de stabilizare pe multicopter acesta va zbura sau nu, aici mai intervin si motoarele, daca sunt proasta si vibreaza sau se blocheaza in zbor un rulment(am patit-o la decolare spre fericirea mea) multicopterul va zbura bine sau nu. daca cumva prin modul navi intelegi GPS multicopterul zboara si fara GPS, GPS-ul te ajuta pentru cateva functii, RTH, return to home, adica sa se intoarca singur in locul de unde a decolat, atitude hold, sa pastreze altitudinea, daca nu ma insel asta o face in conjunctura cu barometrul, desi si barometrul singur poate face asta, waipoints, adica ii setezi un traseu pe laptop sau tableta android si el executa comenzile.
Fly it, like you stole it!