ce sa fie ...?
#1
Postat 08 August 2013 - 08:56 PM
In sfarsit am reusit si eu sa o pun pe roate ,dar ....tot deauna e un dar :)) ... nu pleaca de pe loc , motorasele se invart in gol, daca o ridic rotile se invart si ele dar nu au nici o forta.(se opresc daca pun degetul pe ele , motorasele merg in continuare)
#3
Postat 08 August 2013 - 09:46 PM
#4
Postat 08 August 2013 - 10:00 PM
sau ...sa o bat mai mult pe ax ... intra relativ usor dar mai ramane cam 2mm loc .
#5
Postat 08 August 2013 - 10:07 PM
mutator, la 08 August 2013 - 10:00 PM, a spus:
sau ...sa o bat mai mult pe ax ... intra relativ usor dar mai ramane cam 2mm loc .
pai asta e problema ta! pune o poza cu pinionul! daca poti sa pui adeziv ceva pe ax si tine nu e nici o problema ! incearca asa sa vezi daca tine la cuplu!
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#7
Postat 08 August 2013 - 10:30 PM
un model ar fi asta: http://www.rcmodel.com.au/media/catalog/product/cache/1/image/9df78eab33525d08d6e5fb8d27136e95/0/3/03005_3.jpg
Aceasta postare a fost editata de hassel: 08 August 2013 - 10:31 PM
BAJA 5SC 30cc gas
Hobbytech str8 rally electric conversion
#9
Postat 09 August 2013 - 03:48 PM
Cu putin de poxipol am fixat pinioanele pe ax,are rezistenta si la cuplu (momentan) , am fortato umpic si pe teren accidentat , putin cam ne placut cu diferentialul ....cand ramane proptita in ceva se invarte decat o singura roata ... depinde cum ii vine lui :)) sau se in varte decat fata / spatele ...
Pot sa blochez cumva diferentialul ?
#11
Postat 09 August 2013 - 06:47 PM
Inca ceva .... la distanta de 30-40m nu mai transmite (e in 27mhz ) sau nu prea bat mult astea in 27.. ... o fi de la acumulator ... era pe moarte . Are acumulator , dar are si 4x1,5v care dupa parerea mea sunt numai pentru receptie ...sau o fi pentru servo ...
Inca ceva ...e posibil sa nu mai fie bun acumulatorul si de aceea ? ... e cel original din 1987 :))
#12
Postat 09 August 2013 - 07:07 PM
Poate receptorul de pe masina ta sa fie cauza razei de actiune reduse.
Asa se pare, ca ai un acumulator pentru propulsie si altul pentru receptie.
E bine sa ai acumulatori (sau baterii) bine incarcati la emisie si receptie ca sa nu ai probleme
Te-ar ajuta mult daca ai gasi pe net mai multe informatii despre masina. ca sa stii ce sa astepti de la ea si ce poti imbunatati.
Wow, acumulator din 1987 :shok: cred ca e nicd, nu?
#13
Postat 09 August 2013 - 07:19 PM
Aceasta postare a fost editata de mutator: 09 August 2013 - 07:20 PM
#14
Postat 10 August 2013 - 08:03 PM
On topic- La faza cu diferentialul, poate fi si din cauza acumulatorului, deoarece fiind asa vechi nu mai are asa mult " sange " sa invarta motorul cu putere mare..
Aceasta postare a fost editata de GabiAndRHC: 10 August 2013 - 08:04 PM
#15
Postat 11 August 2013 - 11:40 PM
Merge bine ...chiar sunt uimit de ce poate :yahoo: ,viteza ...nu am idee si nici nu am gasit nimic pe goagle :unsure: , o sa ii fac o filmare cand am timp sa il vedeti putin in actiune , momentan are acumulatorul in reparatii ...incerc sa fac ceva modificari pe la el =@ .
Inca ceva , de la tura trecuta a cam ramas plin de praf .... are ceva daca il spal cu apa si pe urma sa ii dau pe mecanisme cu sprai impotriva ruginii (de ala de desfacut suruburi la masina ) ? :unsure:
#18
Postat 13 August 2013 - 07:53 PM
Am ceva probleme la rc ...mai exact dupa cateva ture de off road , nu mai primea semanl...daca opream statia si o reporneam mergea pentru cateva sec 10-20 dupa care intepenea :pardon: ...daca tineam statia mai mult oprita rezista mai mult... 30sec :ph34r: .Sa ii fi daunat cu ceva sariturile sau prafu din abundenta ? :wacko:
#19
Postat 13 August 2013 - 08:23 PM
aurel10, la 09 August 2013 - 07:07 PM, a spus:
Pe emitator e un led unde scrie "low bat", daca e stins sau lumineaza foarte slab s-au descarcat acumulatorii/bateriile.
Verifica-i si pe aia 4 pentru receptie de pe masina.
#22
Postat 17 August 2013 - 07:51 AM
mutator, la 16 August 2013 - 05:58 PM, a spus:
Are ceva daca alimentez masinuta cu 8-8,3 v ?...din fabrica are o alimentare de 7,4v.
Inca ceva...acumulatorii sunt de 1,2 v iar bateriile de 1,5v asta inseamna pentru statie alimentata cu acumulatori 9,6v iar baterii 12v ... e cam mare diferenta dar totusi functioneaza ?