Ripmax defect Merge ca Racu' (inapoi)
#1
Postat 21 July 2005 - 11:32 AM
#3
Postat 21 July 2005 - 03:27 PM
#4
Postat 21 July 2005 - 05:22 PM
Trebuie sa fie ceva simplu, dar care nu a iluat in calcul...
Bafta
P.S. Ca idee, ia incearca totusi, chit ca zici ca sunt bine, sa inversezi firele la motoare...
#5
Postat 21 July 2005 - 07:09 PM
Telefon: 0721 385365
#6
Postat 21 July 2005 - 07:52 PM
Butterfly, la 21 Jul 2005, 17:22, a spus:
Daca bushitura a fost luata de model, n-are sens sa cauti defectul in "padure"! :D
Efectul s-a produs acolo unde il vezi! adica la avionash!
Nu cauta in alta parte ca risti sa mai strici ceva!
Motoarele se invart invers indiferent de starea Tx-ului?
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal
#7
Postat 21 July 2005 - 10:12 PM
#8
Postat 22 July 2005 - 09:03 AM
Citeaza
Atat in pozitia de 'Full Gas' deci cu ambele motoare in sarcina maxima,cat si in comenzile pentru cate un motor separat(stanga-dreapta) rezultatul este acelasi...o ia inapoi...este posibil oare ca in zbor,lovind o ramura de copac si pierzand o elice,dar aterizand e drept mai dur.in intervalul acela de 3-4 secunde sa se fi stricat electronica(datorita turatiei necontrolate a motorului fara elice?)
Dupa acest eveniment s-a intamplat..am recuperat elicea,am pus-o la loc ,si de-atunci e pe invers.
Cum dracu' sa-i esplic fiului meu ca directia de zbor a avioanelor este de la botu' avionului inainte cand al nostru o ia...inapoi?
#10
Postat 22 July 2005 - 10:27 AM
Bafta!
#11
Postat 22 July 2005 - 10:55 AM
Verifica ce sa intimplat la controler
Bafta
#12
Postat 22 July 2005 - 11:30 AM
si verifica si ce au putut face ai tai din statie, poate o sa ai o surpriza...
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#13
Postat 22 July 2005 - 11:48 AM
ice.age, la 22 Jul 2005, 10:35, a spus:
ba n-ai rezolvat nimic daca nu schimbi si sensul de rotatie!
Dragi bikeri, ingrijiti-va sanatatea! Cineva are nevoie de organele voastre.
#14
Postat 23 July 2005 - 09:29 PM
Am busit si eu un controler dar nu era mort complet.. Facea ca toate alea, numai cum trebuie nu..
Alimenteaza "pe direct" un motor si vezi ce se intampla.
Daca merge cum trebe alimentat pe direct, atunci nu mai fumezi si strangi bani de controler.. :rolleyes:
Bafta
#15
Postat 24 July 2005 - 04:09 AM
Tocmai am terminat de aranjat modelul dupa o aterizare mai lunga http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif si surprize....surprize....se invartea invers.
Am pus firele de la controler la motor invers. Si am lucrat atent si respectand Decretul 400 :rolleyes:
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 24 July 2005 - 04:09 AM
#16
Postat 24 July 2005 - 07:52 PM
Se poate si asa ?, la 24 Jul 2005, 04:09, a spus:
Da' ce mai e valabil? :D
Stima,
35,150 MHz = Ch 75, FM, PPM, Legal
27,145 MHz = Ch 19, AM, PPM, Legal