Modelism - RHC Forum: Ce probleme intampinati la Mini z? - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Ce probleme intampinati la Mini z? rezolvare la problemele care apar

#1 Useril este offline   gpfactorypartsmember 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 30-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Macerata - Italia

Postat 03 April 2013 - 03:25 AM

Va invit sa adresati intrebari cu privire la problemele pe care le
intampinati cand faceti ture de pista cu mini-z.
Ma voi stradui sa va dau atat un raspuns bun cat si o mana de ajutor.
0

#2 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 06:45 AM

Vezi postareagpfactorypartsmember, la 03 April 2013 - 03:25 AM, a spus:

Va invit sa adresati intrebari cu privire la problemele pe care le
intampinati cand faceti ture de pista cu mini-z.
Ma voi stradui sa va dau atat un raspuns bun cat si o mana de ajutor.

da' matale unde "te dai"? cine esti? ce mini-z folosesti? de unde stim ca ai raspunsuri "bune"? esti profesor de mini-z? unde predai?
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#3 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 03 April 2013 - 01:34 PM

Vezi postareamizzone, la 03 April 2013 - 06:45 AM, a spus:

da' matale unde "te dai"? cine esti? ce mini-z folosesti? de unde stim ca ai raspunsuri "bune"? esti profesor de mini-z? unde predai?
bafta si minuni!

dupa ce am citit prezentarea, ce-i drept cam succinta pentru a fundamenta subiectul de fata, astept cu interes sa vedem mai mult. fara citeva informatii elementare nu avea nimeni cum sa stie ca a venit cu adevarat " a new teacher in town".
bafta si minuni!
bafta si minuni!

"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#4 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 03 April 2013 - 03:48 PM

o, daaaa..... trebuia un topic dedicat complet mini Z.

Dar.... daca pleci de la probleme, o sa cauti (cheltui) in permanenta solutii .... si degeaba.
Trec si eu pe 2WD, ca nu mai suport 4WD pe touring. Il las de drift. Are centrul de greutate prea ridicat si asta spune tot, oricat te-ai chinui.
Iar mini z nu are ca probleme decat faptul ca nu gasesti piese de tuning pe stoc :)))

Cand ma uit la cluburile de afara ca prezinta in solutiile si setarile lor standard de curse diverse "raritati", gen tri-damper system.... pffff... cat traieste, omul invata :))))

Mini z e bun ca odata ce il iei, ii pui placa de suspensie de carbon, amortizor pe ulei , motor cu rulmenti si eventual, dar nu obligatoriu, diferential pe bile si motor mount de aluminiu (reglabil musai - R246 e perfect).
In plus, poti opta pentru diverse solutii de suspensie fata care chiar functioneaza, dar pe care nu le gasesti la noi, gen kingpin mai lung cu resort deasupra, bara stabilizatoare fata, rulmenti cu bile ceramice, jante aliaj, etc...

Cauciucuri abia de curand am vazut ceva stoc in Berceni :)))) slava domnului...si multumim pentru asta, Florin ! :)
Nu de alta, dar se duc cam repede.

In rest... totul e de indemanare, tuningurile celelalte ca sa poti beneficia de ele trebuie sa conduci chiar foarte bine.

Aaaa, si legat de diferitele variante LM, RM, HM si MM, trebuie stiut ca fiecare caroserie se preteaza unui anume mount de motor. daca vrei sa schimbi mountul, trebuie schimbata si caroseria corespunzator, nu iei o caroserie ca iti place ca te poti trezi ca nu se potriveste pe sasiul tau. Daca nu stii, verifici la cumparare caroseria.

Pe circuitul din Berceni, am facut teste cu toate variantele.
Sincer, este foarte bine gandit, asa ca nu faciliteaza un anume mount sau model.
Cu LM wide, care e cel mai stabil, pierzi in curbe, dar castigi pe linie dreapta.
Cu RM castigi in curbe, dar pierzi in linie dreapta.

Test intre RM si LM, RM a scos cu 2 ture in plus la 10 minute, dar LM a scos viteza mai mare, lap in 9,26 sec. cu RM am scos doar 9,67.

In rest va asteptam cu prezenta (si mai ales cu piese si posibilitati de tuning pentru toate variantele in stoc) :))))

Bafta !
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#5 Useril este offline   gpfactorypartsmember 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 30-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Macerata - Italia

Postat 03 April 2013 - 10:56 PM

Vezi postareamizzone, la 03 April 2013 - 06:45 AM, a spus:

da' matale unde "te dai"? cine esti? ce mini-z folosesti? de unde stim ca ai raspunsuri "bune"? esti profesor de mini-z? unde predai?
bafta si minuni!

Numele meu este Antal Moldovan. Am scris putin la subiectul :'Prezentare', dar pot sa repet pentru cei care doresc.
Ofer servicii de marketing si management atat online cat si offline. Anul trecut m-am mutat cu totul in Italia.
Unul din clientii care mi-a devenit prieten este un producator de caroserii, componente, accesorii si uleiuri pentru
mini-z. De cand am intrat in contact cu el m-am indragostit de aceste 'formula 1 in miniatura'.Echipa din care fac parte e alcatuita din
ingineri si piloti care imi stau la dispozitie cu raspunsuri la orice intrebari am.
Voi incerca sa va tin la curent si cu realizarile pe care le voi avea cu aceasta echipa.
Ce va pot spune de acum e ca anul acesta voi participa la campionatul mondial impreuna cu toata echipa.Dar
despre aceasta mai tarziu.Toate pe rand.
0

#6 Useril este offline   gpfactorypartsmember 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 30-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Macerata - Italia

Postat 03 April 2013 - 11:52 PM

Vezi postareamastabac, la 03 April 2013 - 03:48 PM, a spus:

o, daaaa..... trebuia un topic dedicat complet mini Z.

Dar.... daca pleci de la probleme, o sa cauti (cheltui) in permanenta solutii .... si degeaba.
Trec si eu pe 2WD, ca nu mai suport 4WD pe touring. Il las de drift. Are centrul de greutate prea ridicat si asta spune tot, oricat te-ai chinui.
Iar mini z nu are ca probleme decat faptul ca nu gasesti piese de tuning pe stoc :)))

Cand ma uit la cluburile de afara ca prezinta in solutiile si setarile lor standard de curse diverse "raritati", gen tri-damper system.... pffff... cat traieste, omul invata :))))

Mini z e bun ca odata ce il iei, ii pui placa de suspensie de carbon, amortizor pe ulei , motor cu rulmenti si eventual, dar nu obligatoriu, diferential pe bile si motor mount de aluminiu (reglabil musai - R246 e perfect).
In plus, poti opta pentru diverse solutii de suspensie fata care chiar functioneaza, dar pe care nu le gasesti la noi, gen kingpin mai lung cu resort deasupra, bara stabilizatoare fata, rulmenti cu bile ceramice, jante aliaj, etc...

Cauciucuri abia de curand am vazut ceva stoc in Berceni :)))) slava domnului...si multumim pentru asta, Florin ! :)
Nu de alta, dar se duc cam repede.

In rest... totul e de indemanare, tuningurile celelalte ca sa poti beneficia de ele trebuie sa conduci chiar foarte bine.

Aaaa, si legat de diferitele variante LM, RM, HM si MM, trebuie stiut ca fiecare caroserie se preteaza unui anume mount de motor. daca vrei sa schimbi mountul, trebuie schimbata si caroseria corespunzator, nu iei o caroserie ca iti place ca te poti trezi ca nu se potriveste pe sasiul tau. Daca nu stii, verifici la cumparare caroseria.

Pe circuitul din Berceni, am facut teste cu toate variantele.
Sincer, este foarte bine gandit, asa ca nu faciliteaza un anume mount sau model.
Cu LM wide, care e cel mai stabil, pierzi in curbe, dar castigi pe linie dreapta.
Cu RM castigi in curbe, dar pierzi in linie dreapta.

Test intre RM si LM, RM a scos cu 2 ture in plus la 10 minute, dar LM a scos viteza mai mare, lap in 9,26 sec. cu RM am scos doar 9,67.

In rest va asteptam cu prezenta (si mai ales cu piese si posibilitati de tuning pentru toate variantele in stoc) :))))

Bafta !


Imi pare rau ca in Romania nu se gasesc prea multe piese, dar cauciucuri... asta mi se pare ciudat. Eu am din fericire acces
la tot ce inseamna componente. Cauciucuri le achizitionam si noi. Folosim cele de la PN. Deoarece sunt nou in acest domeniu,
testele care se fac in pista sunt multe si lucrurile invatate sunt multe voi incerca sa dezbat cate o problema pe rand in subiectele urmatoare.
Legat de caroserii sincer nu m-am uitat ce este pe site-urile din tara. In schimb cu cele pe care le folosesc eu din lexan se pot monta pe orice fel
fie MR 03 fie 02 evident cu kit.Adevarul e ca folosesc caroseriile pe care le produce firma prietenului meu. Sunt facute aici in Italia si sunt
foarte calitative. In plus pot sami aleg sa-i desenez eu ce design doresc. Dar in curand sper sa fac un blog unde sa pun si foto cu tot lucrurile de care va vorbesc.
In masura in care se poate voi pune si aici un link cu filmulete de pe youtube pe care le facem.
La Gara de la Milano din acest an unde echipa Gpfactory a fost prezenta(eu am lipsit) am obtinut un locul 1 si un locul 2.
Sigur ai auzit de Fiera Novegro.Unul dintre persoanele care a vorbit despre modelism, mini z
a fost Lorenzo Bali(inginer) care face parte din echipa GPfactory iar pilotul spaniol al echipei care a obtinut rezultate bune
este David Rebollo Alba daca vei cauta pe net vei gasi si rezultate la concursuri.
Sincer ma bucur ca am gasit o noua pasiune.
0

#7 Useril este offline   mizzone 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2182
  • Inregistrat: 07-May 03
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 April 2013 - 01:33 PM

Vezi postareagpfactorypartsmember, la 03 April 2013 - 10:56 PM, a spus:

Numele meu este Antal Moldovan. Am scris putin la subiectul :'Prezentare', dar pot sa repet pentru cei care doresc.
Ofer servicii de marketing si management atat online cat si offline. Anul trecut m-am mutat cu totul in Italia.
Unul din clientii care mi-a devenit prieten este un producator de caroserii, componente, accesorii si uleiuri pentru
mini-z. De cand am intrat in contact cu el m-am indragostit de aceste 'formula 1 in miniatura'.Echipa din care fac parte e alcatuita din
ingineri si piloti care imi stau la dispozitie cu raspunsuri la orice intrebari am.
Voi incerca sa va tin la curent si cu realizarile pe care le voi avea cu aceasta echipa.
Ce va pot spune de acum e ca anul acesta voi participa la campionatul mondial impreuna cu toata echipa.Dar
despre aceasta mai tarziu.Toate pe rand.

e, asa da.
o intrebare, deci:intre T-Plate de carbon si T-plate de fibra de sticla, ce recomandati?
mentionez ca sasiul este un MR02.mentionez ca am un stoc respectabil de piese si up-grade-uri PN, si eu folosesc tot PN Racing.
bafta si minuni!

Aceasta postare a fost editata de mizzone: 04 April 2013 - 01:34 PM


"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI

"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery

"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze

"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII

NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
0

#8 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 04 April 2013 - 04:33 PM

sincer, mi-as dori sa fim mai multi cu mai multe modele ca sa putem face si noi niste comparatii cat mai realiste.
vazusem pe forum ca a fost un fel de boom acum vreun an doi, apoi s-a lasat liniste. dar liniste !

deocamdata, nu avem decat posibilitatea sa ne uitam pe siturile cluburilor de afara si sa inghitim in sec la setarile propuse de oamenii cu experienta de acolo, ca aici mai greu gasesti piesele propuse de ei.
si o banala schimbare de pinion se lasa cu dureri de cap daca nu ai un motor mount reglabil....
feedbackul e aproape inexistent (deocamdata), iar sa cumperi piese doar de dragul de a constata ca nu e ceea ce iti doresti... sau ca mai bine ti-ai fi luat alte piese, care au un efect pozitiv mai vizibil, de asta nu mai zic nimic.

revin la parerea initiala, sunt cam scumpe mini z-urile, dar merita !
si nu mai vii cu portbagajul de scule la circuit, doar cu rucsacul si ai tot ce iti trebuie la tine.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#9 Useril este offline   gpfactorypartsmember 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 30-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Macerata - Italia

Postat 05 April 2013 - 04:07 PM

Vezi postareamizzone, la 04 April 2013 - 01:33 PM, a spus:

e, asa da.
o intrebare, deci:intre T-Plate de carbon si T-plate de fibra de sticla, ce recomandati?
mentionez ca sasiul este un MR02.mentionez ca am un stoc respectabil de piese si up-grade-uri PN, si eu folosesc tot PN Racing.
bafta si minuni!


Noi folosim T-urile din fibra carbon(marca gpfactory,momentan nu sunt puse in vanzare pentru toti) nu deoarece le fabricam ci deoarece sunt cele mai bune.
Dureaza foarte mult in timp.Un alt aspect ar fi acela ca reactioneaza foarte bine la forta de forfecare, aceasta deoarece, dupa cum stii, fibra de carbon este facuta din foi foarte subtiri suprapuse. Indiferent ca folosesti MR 02 sau Mr 03 toate T-urile recomandam carbon. La gare toti folosesc
T-urile din carbon.
0

#10 Useril este offline   gpfactorypartsmember 

  • Nou venit
  • Pip
  • Grup: Members
  • Postari: 1
  • Inregistrat: 30-March 13
  • Gender:Male
  • Location:Macerata - Italia

Postat 05 April 2013 - 04:18 PM

Vezi postareamastabac, la 04 April 2013 - 04:33 PM, a spus:

sincer, mi-as dori sa fim mai multi cu mai multe modele ca sa putem face si noi niste comparatii cat mai realiste.
vazusem pe forum ca a fost un fel de boom acum vreun an doi, apoi s-a lasat liniste. dar liniste !

deocamdata, nu avem decat posibilitatea sa ne uitam pe siturile cluburilor de afara si sa inghitim in sec la setarile propuse de oamenii cu experienta de acolo, ca aici mai greu gasesti piesele propuse de ei.
si o banala schimbare de pinion se lasa cu dureri de cap daca nu ai un motor mount reglabil....
feedbackul e aproape inexistent (deocamdata), iar sa cumperi piese doar de dragul de a constata ca nu e ceea ce iti doresti... sau ca mai bine ti-ai fi luat alte piese, care au un efect pozitiv mai vizibil, de asta nu mai zic nimic.

revin la parerea initiala, sunt cam scumpe mini z-urile, dar merita !
si nu mai vii cu portbagajul de scule la circuit, doar cu rucsacul si ai tot ce iti trebuie la tine.

Sincer o mai spun inca o data ca imi pare rau pentru situatia in care sunt iubitorii de mini z. Am auzit de un club
din Ucraina care cerea cu disperare ajutor(sponsorizare cu piese) pe un forum din Anglia pentru a nu se inchide.
Sunt in discutii cu prietenul meu.I-am propus sa vanda piese pentru publicul larg nu doar pentru piloti si cateva magazine.
Daca va fi de acord voi putea sa va pun la dispozitie tot ce aveti nevoie doar ca costuri sunt.
Oricum va voi tine la curent.Subiectul nu va muri ma voi ocupa eu personal.
0

#11 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 24 April 2013 - 01:53 PM

intrebare suspensii:

fata: king pin cu bascula cu pivot sferic de otel....poate scos proaspat din pachet merge o perioada pana se zgarie king pinul de la bila si apoi ... nu mai merge.PN face bascule Alu cu pivot sferic din plastic. Clar e alta treaba. Ma gandesc eu, ca nu am inca asemenea bascule. Dintre toate sistemele de pe piata, cred ca e singurul care are un raport calitate pret adecvat. Si mai e o varianta cu resortul eliminat din pozitia stoc si pus deasupra pivotului sferic, pe un king pin mai lung.

spate: Tbar din fibra cu amortizor hidraulic sus sau.... Tbar din fibra cu damper plate si amortizor uscat cu resorturi... tot PN. Doar ca damper plate-ul e dependent de vaselina, aia e amortizarea lui.

Acum... in conditiile in care sisteme de amortizare deschise bazate pe vaselina functioneaza bine doar in incaperi cu mediu controlat si filtrat de praf, ceea ce nu e cazul, amortizorul hidraulic inchis de la Kyosho mi se pare o alegere foarte buna si cu un comportament constant. Ma bate gandul ca pe spate sa incerc un gen de TDS (tri damper system) emulat cu 2 amortizoare hidraulice puse in unghi, astfel incat sa amortizeze si miscarea de rotatie in jurul Tbarului. Apoi sa ma joc doar din offseturi si vascozitate ulei.

Logic vorbind, trebuie sa fie o solutie mult mai buna decat orice altceva exista pe piata. Nu am testat inca, imi lipseste al doilea amortizor :)) deocamdata.

Pe fata in schimb, ma macina..... cum pot sa fac suspensie hidraulica si pe fata, sa nu mai fiu victima prafului ?
Ma pot gandi la zeci de variante, dar din pacate, toate implica modificarea sasiului, ceea ce nu ma incanta.

Idei?

Multumesc.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#12 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2013 - 05:39 PM

Vezi postareamastabac, la 24 April 2013 - 01:53 PM, a spus:

fata: king pin cu bascula cu pivot sferic de otel....poate scos proaspat din pachet merge o perioada pana se zgarie king pinul de la bila si apoi ... nu mai merge.PN face bascule Alu cu pivot sferic din plastic. Clar e alta treaba. Ma gandesc eu, ca nu am inca asemenea bascule. Dintre toate sistemele de pe piata, cred ca e singurul care are un raport calitate pret adecvat. Si mai e o varianta cu resortul eliminat din pozitia stoc si pus deasupra pivotului sferic, pe un king pin mai lung.

Variante:

1. Revizii (i.e. inlocuiri) dese king-pin si bila, plus curatari si lubrifieri din mansa in mansa. Si la sistemul PN cu kingpin tot apare uzura.

2. Punte dubla http://www.kenonhobb...er_p_43988.html
Avantaje: am vazut-o pe MR02 (exista si versiune de MR02) si functioneaza superb :)
Dezavantaje: scumpa, si nu are damping

3. Pentru damping cu amortizor inchis pe fata exista Kyosho R246-1341 / Kyosho R246-1342 (Wide / Narrow):
http://www.atomicmod...uct-p/15708.htm
http://www.kyosho.co..._Oil_Damper.pdf


Vezi postareamastabac, la 24 April 2013 - 01:53 PM, a spus:

spate: Tbar din fibra cu amortizor hidraulic sus sau.... Tbar din fibra cu damper plate si amortizor uscat cu resorturi... tot PN. Doar ca damper plate-ul e dependent de vaselina, aia e amortizarea lui.

Acum... in conditiile in care sisteme de amortizare deschise bazate pe vaselina functioneaza bine doar in incaperi cu mediu controlat si filtrat de praf, ceea ce nu e cazul, amortizorul hidraulic inchis de la Kyosho mi se pare o alegere foarte buna si cu un comportament constant. Ma bate gandul ca pe spate sa incerc un gen de TDS (tri damper system) emulat cu 2 amortizoare hidraulice puse in unghi, astfel incat sa amortizeze si miscarea de rotatie in jurul Tbarului. Apoi sa ma joc doar din offseturi si vascozitate ulei.

Logic vorbind, trebuie sa fie o solutie mult mai buna decat orice altceva exista pe piata. Nu am testat inca, imi lipseste al doilea amortizor :)) deocamdata.

Pe spate e suficient sa folosesti amortizorul pe ulei Kyosho, e foarte eficient: http://www.atomicmod...uct-p/10416.htm
Intr-adevar nu poti controla torsiunea t-bar-ului (si mai ales rebound-ul acesteia) dar poti incerca t-bar-uri de grosimi diferite sau un damper plate (damper plate + amortizor, adica amortizorul ramane, nu il scoti). Gasisem la un moment dat un custom chassis cu o rezolvare la problema reboundului dar nu mai dau de el :( :(.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#13 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 25 April 2013 - 12:54 AM

Am (re)gasit, era vorba de Lajf Racing P28 si P28V2 :) http://lajf.se/en/lajf-racing-p28/
Si noul model V2 http://lajf.se/en/pr...-ar-fodd-p28v2/

Puntea fata nu-mi place deloc. In schimb sistemul de amortizare spate mi se pare foarte dragut, seamana cu modelul 1/12 de acum trei generatii Serpent S120 Link, http://www.serpent.com/product/410003/ (intre timp Serpent a renuntat la sistemul de amortizor transversal si s-a trecut la tuburi de damping pentru ca lucreaza mai consistent).
De fapt se vede ca tot sasiul este un 1/12 miniaturizat. Apropos, la 1/12 se foloseste tot suspensie fata pe kingpin, dar posibil din cauza materialelor folosite si a dimensiunilor mai mari suspensia lucreaza ok.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#14 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 25 April 2013 - 01:58 PM

son of a ..... da.

corect, sistemul de la R246 pt. fata e pe ulei.
eu ma uitasem pe situl lor la suspensia asta, dar era in chineza si mi s-a parut ca sunt pe sistem uscat/deschis.

gata, problem solved :).. o comanda pe vine...

Multzam.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#15 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 26 April 2013 - 09:40 AM

Mda, acum mi-am adus aminte ce nu mi-a placut la sistemul Kyosho R246... are pivotul sferic tot din otel. Deci e o suspensie care nu functioneaza din conceptie, dar cu damping :)))...
Iar bratele de la bascule sunt foarte scurte si din plastic... nu stiu cat tin surubelele acelea...

La naiba.... cred ca kyosho in dorinta de a scadea costurile de productie si functionare si-a concediat inginerii care au conceput initial mini z-ul....

Tot un custom build cum e cel de pe situl acela norvegian cred ca are mai mari sanse de reusita.


Inca ceva interesant, vazusem la un moment dat pe forum pe cineva care vroia sa puna acumulatori NiZn la o statie.
Ce e frumos e ca sunt cumva echivalenti LiFe, adica au aceeasi tensiune nominala (un LiFe are 3,3V, cat au doi NiZn inseriati), in plus suporta curenti de descarcare/incarcare mari ca Life. Nu sunt chiar atat de durabili ca LiFe totusi...
A comandat varu'cateva packuri si acum fac experimente cum pot sa ii incarc cu incarcatorul de LiPo cu balansare.
In principiu, se incarca usor cu un craddle de 4 baterii AAA la care se pune si mufa de balansare pe mijloc, facand echivalenta dintre 2 NiZn la un LiFe.

Dar mai studiez un pic problema pana sa le bag in mini z pt. ca aparent au o tensiune in gol un pic mai mare decat LiFe... nu stiu daca rezista electronica.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#16 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 April 2013 - 05:06 PM

Acum vreo doi ani am cumparat asta: http://www.reflexrac...r-key_p_83.html
A fost suspensia fata care mi-a placut cel mai mult :). Intr-adevar costa mult dar nu chiar asa de mult ca cea de la PN. In teorie e complet ajustabila ;).

Spre rusinea mea piesele stau inca in pachetel, n-am apucat sa montez nimic pe masina :(. Dar...Mini-Z-ul merge bine si in varianta stock :D.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#17 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 30 April 2013 - 05:59 PM

Orice LM merge bine stock.
Cativa mm in plus la lungime isi spun cuvantul intotdeauna.
Nu mai zic de centrul de greutate si mai coborat.
Si mai ales cu caroseriile pancar.

Mai greu e sa faci ceva atipic ( toate celelalte caroserii ) sa mearga bine. HM, RM nu sunt chiar atat de stabile stock.

Si ma oftica de mor servoul de MR03. Chiar daca e mai usor, comparativ cu cel de MR02 e o "mizerie"...

Orice LM merge bine stock.
Cativa mm in plus la lungime isi spun cuvantul intotdeauna.
Nu mai zic de centrul de greutate si mai coborat.
Si mai ales cu caroseriile pancar.

Mai greu e sa faci ceva atipic ( toate celelalte caroserii ) sa mearga bine. HM, RM nu sunt chiar atat de stabile stock.

Si ma oftica de mor servoul de MR03. Chiar daca e mai usor, comparativ cu cel de MR02 e o "mizerie"...
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#18 Useril este offline   kinderu56 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 857
  • Inregistrat: 12-February 10
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti

Postat 11 May 2013 - 10:15 AM

salut merge montat pe nini-z stock MR02 LIPO 2s,(8.4v) tine electronica ?
Team associated b44
team associated sc10 4x4
team associated tc4
X Factory X-6 Squared
ofna titan deluxe
PS: fara bautura viata e pustiu "secretu lui bachus"

0723652247
0

#19 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 11 May 2013 - 12:01 PM

eu am incercat doar cu un BEC de 6V 3A , nu am avut tupeu sa bag lipo 2s direct in ea.

dar life este perfect. de ce nu iti iei 2 packuri de life 1s, ca sunt special facute pt mini z si nu sunt atat de pretentioase ca lipo ?
si rezista fara probleme, am mers eu o gramada cu ele.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#20 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 27 May 2013 - 06:13 AM

Mi-am luat inima in dinti si am incercat intr-un final acumulatorii AAA NiZn pe mini z.

Nu foarte mult timp, dar se simte diferenta.
E practic ca un LiFe, doar ca nu trebuie sa mai faci combinatii cu mufe de alimentare.
Nu am stat sa ii descarc de tot, dar cat m-am dat s-a simtit o diferenta majora la putere.

Bine, si un miros mai pronuntat de cablaj incins decat de obicei, mai ales ca nici motorul nu e stock, dar nu s-a intamplat nimic.

Vreau sa ii testez in Berceni, cand va reveni circuitul.

Si raman la recomandare doar pt. cursa normala, de 5 min, nu si pt. anduranta, ca nu tin atat de mult ca NiMh.
Imagine atasata: photo.JPG
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#21 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 01 June 2013 - 09:23 AM

Asa...

revenind la acumulatorii NiZn AAA pentru mini z...

am folosit un craddle de 4 bucati pentru incarcare, la care i-am pus mufa de balansare cu pin de mijloc intre a doua si a treia pozitie.
practic un acumulator NiZn avand 1.9V incarcat, doi elementi ajung inseriati la 3,8V, adica echivalentul unei celule LiPo.

Si am folosit programul de incarcare LiPo storage, care pastreaza tensiunea constanta la 3,8V pe element, iar curentul de incarcare pleaca de la 1000mA si scade, iar cand ajunge la 200mA se opreste incarcarea. OBLIGATORIU LiPo storage ! Incarcarea Lipo normala sau balanced se face la tensiune mai mare si busesti bateriile !
Merge fara probleme.

Si mini z-urile la fel. Efectiv zboara... Si nu am prajit nimic pana acum :)...

Aceasta postare a fost editata de mastabac: 01 June 2013 - 09:24 AM

Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#22 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 14 June 2013 - 09:44 AM

Si datorita faptului ca e a doua oara cand mi s-a rupt pinionul de plastic 4 de la servodirectie....
nu am mai rezistat si am luat de pe ebay unul de aluminiu, facut tot de kyosho.

Sunt curios ce s-o mai rupe acuma.... :))
Imagine atasata: pinion4.JPG

PS: Urasc din suflet atomicmods-ul, cu shippingul lor de 41 de dolari din state... :(
Long live Japan !
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#23 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 21 June 2013 - 08:56 AM

ma gandeam la un moment dat sa fac o compilatie de tips and tricksuri pt mini z, dar cautand pe net am gasit cateva siteuri pline de tutoriale in care poti sa iti duci masina la extremul extremului...

cel mai complet site de pana acum, desi este pentru mai avansati:

http://www.greyscale...dex.php?do=tech
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#24 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 23 June 2013 - 10:08 AM

A venit ! In sfarsit a venit !!
Imagine atasata: photo.JPG
Diferential cu sateliti metalici PN...
O piesa intr-adevar speciala, desi nu stiu daca merita 300 de lei si mai are si satelitii expusi la praf si par si altele..
E marimea stock, adica scurta, nu merge pe suport motor LM, in rest merge pe orice suport.
Sunt parca mai bine facute pinioanele si spurul, se intrepatrund mai bine, bine , asta se stie de cand lumea ca pinioanele stock de mini z sunt praf.
Spurul e mult mai fix ca pozitie, are joc mai mic in planul de rotatie.

PS: trebuie doar preuzat un pic pana se aseaza satelitii cum trebuie.Revin cu noutati de pe circuit, ca pe net nu spune nimeni nimic inca.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#25 Useril este offline   ovidiugm 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1031
  • Inregistrat: 02-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 June 2013 - 02:45 PM

Arata foarte bine. Vad ca exista separat si versiune LM, presupun ca se poate achizitiona doar axul si rezolvi, daca vreodata o sa vrei sa folosesti motor mount de LM.

Mi se pare o idee foarte buna, ca avantaje as zice:
- Poti sa folosesti pitch 64 (zgomot mai mic, rapoarte mai fine, dupa unii si eficienta mai mare)
- Se poate schimba spurul (diff-ul original Kyosho il aruncai cu totul cand se uza spurul, ca era integrat)
- Precizia mai buna a pieselor, intotdeauna ajuta cand e vorba de scara asa de redusa

Dezavantaje, la prima vedere:
- Faptul ca e deschis, satelitii sunt expusi. Asta inseamna ca nu se poate bloca partial cu ulei sau vaselina (dar nu am inteles de pe net, exista un sistem de blocaj mecanic pe el?)
- Ca se murdareste, desi pana la urma nu e o tragedie - poti sa cureti repede pe-acolo cu o pensula, spray ceva, doar sa nu se intample sa se blocheze in cursa. Desi la rularea pe RCP nu are de unde, poate doar daca s-ar rula pe mocheta sa se intample
- Si poate un pic pretul m-ar deranja :)
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
0

#26 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 23 June 2013 - 07:42 PM

dupa primele teste.... sincer, nu pot sa imi dau seama.

am inceput sa am un pic de understeering, probabil de la tractiunea mai mare in viraje.
poate parea un plus, dar de ex. pe un LM nu mai reusesc sa ii dau de cap cu nici o combinatie de cauciucuri.
se invarte pe loc de mama mama... porsche-ul meu RM il place totusi.

trebuie obligatoriu folosit threadocker dupa ce il reglezi, ca se desface in mers.
sunetul e muuult mai placut, se aude exact cum ar trebui sa se auda o masina electrica.
nu se incarca cu jeg, asta e bine.
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#27 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 25 June 2013 - 05:24 AM

am vrut sa mai testez ceva weekendul asta, dar nu prea am avut noroc.

in loc de disk damper pe spate, un amortizor inchis pe ulei, dar fara arc, montat astfel incat pe liber pistonul sa fie la mijlocul cursei.
cam ca la 1:12.
Imagine atasata: photo.JPG
tot incerc sa evit influenta prafului si sa am o masina cu comportament constant.

Din pacate, nu stiu ce am facut ca am strambat o janta de Alu pe fata si imi cam tremura masina... nu numai in curbe.
Nu am realizat de la ce decat cand m-am intors acasa.

Asadar, trebuie inca o vizita pentru un test real, pentru ca nu stiu daca al doilea amortizor m-a scapat de tremurat in viraje. Inca...
Teoretic ar trebui sa fie foarte bine, poate mai trebuie o mica balansare extra din greutati.
Si probabil un brat suport facut din ceva mai rigid decat o fasie de card de reduceri.... :)

A doua treaba pe care vreau s-o incerc, sa schimb pivotii sferici fata cu unii de plastic de la 3racing:
Imagine atasata: ballz.JPG
Plastic pe metal sigur aluneca altfel. chiar daca se toceste mai repede, macar nu trebuie sa tot polishez la pin de-mi sare pasla de pe dremel...
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#28 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 30 June 2013 - 09:30 AM

dupa testele prelungite de ieri....

al doilea amortizor mai am de lucru un pic la pozitionare, imi tot atinge in caroserie si bate (nu e bine), dar cred ca deja am rezolvat-o, al doilea lucru, are damping foarte mare, chiar si cu cel mai putin vascos ulei (am incercat inclusiv ulei de ricin)............ a trebuit sa il golesc complet si sa pun doar o picatura de ulei in el, asa am vazut ca desi adauga un pic de elasticitate din cauza aerului, macar reduce dampingul. practic, l-am cam transformat in friction tube. sa vedem weekendul urmator cum se comporta. sunt prea multe bumpuri pe pista, mai ales in curba mare de dupa linia dreapta. Sistemul asta cred ca ar merge de minune la Palat, pe circuitul de cauciuc, care e drept si uniform.

Ce am realizat in plus cu dampingul lateral.... si cu virajele luate mai in viteza... am reusit sa vad cat de ineficienta e suspensia fata (camber din parti, de variabil nu mai zic nimic). si am mers cu ele curatate si polishate, le-am si uns, doar doar....
am deja cauciucuri triunghiulare pe fata de la uzura inegala.
si la naiba, bucsele alea de teflon nu mai ajung odata... Oricum, prevad ca niste fuzete cu camber tot trebuie, orice ar fi...

am scurtat si firele la motor in asa fel incat sa nu am decat niste bucle mici de tot, cat sa miste suportul de motor lejer si atat.

dupa ce am testat vreo 5 seturi de baterii, m-am gandit sa mai bag o tura si cu NiZn.
Partea proasta e ca nu imi reglasem motorul prea bine (pinion cam departat de spur), drept urmare cu puterea NiZn-ului am facut praf pinionul in 10 minute... :(
Sincer, cam slabut plasticul asta. Asa ca a trebuit sa trec pe pinionul de 10... lucru nu prea dorit dealtfel.

Asadar, trebuie sa imi fac stoc de pinioane, ca sunt ceva mai consumabile decat cele standard. Cand or sa apara pe piata :))...

Aceasta postare a fost editata de mastabac: 30 June 2013 - 09:32 AM

Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#29 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 07 July 2013 - 02:10 PM

Citind, adica CITIND online... o groaza de posturi si articole de mini z, am ajuns si la concluzia la care as fi putut ajunge daca citeam toate astea de acum cateva luni....

Asa, mi-am luat AWD, foarte fain dealtfel, pentru drift si ceva touring ocazional prin casa si chiar si afara. Masina doar cu rulmenti pusi se misca impecabil la cei aproape 200E cat a costat.
Apoi, din cauza ca am vrut sa merg la curse, am inceput sa bag bani in ea ca am tot vrut mai mult.
Ulterior am aflat ca de fapt AWDul nu se compara cu 2WDul pe RCP, pentru ca din cauza tractiunii prea mari, se rastoarna in draci.
Saracu' intr-adevar e mai bun ca 2WDul, dar pe mocheta, care are priza mai mica.
Pe RCP poti sa stai si in cap, poti sa ii pui ce cauciucuri si sa ii faci ce vrei, nu merge competitiv.

Apoi mi-am luat 2WD cu mount RM.
Am zis, gata, asta trebuie sa fie.
Apoi am constatat ca e destul de instabil si asta, tinde sa se invarta de fund in viraje la viteza.
Ulterior am aflat ca intr-adevar RMul ce castiga la tractiune pierde la stabilitate. Dar a trebuit sa apara si RMul, pentru ca majoritatea caroseriilor frumoase autoscale sunt pentru RM.

Si abia la final, dupa oaresice investitii, sa constat (cand am reusit sa pun si eu mana pe o caroserie pancar si un suport motor MM) ca de fapt asta vroiam de la inceput.
Nu are legatura condusul unei caroserii pancar cu una autoscale.

Cu ampatament de 94mm sau 98mm wide, cam asta e formula utilizata in general la curse, mai putin LMul de 102 wide, care intr-adevar e alta treaba.
Pentru LM trebuie alt circuit, mai de viteza, nu cele standard RCP.

Asadar, aviz amatorilor care vor sa se apuce de racing in mini z...

Pentru un mini-z de racing se ia o masina noua (musai MM mount), se cauta in draci (ca nu prea gasesti) o caroserie pancar Atomic sau PN.

Rulmenti obligatoriu...

Roti preferabil dish (recomandat delrin, dar daca nu gasesti, merge si plastic, ca sunt ieftine), adica pline, pe offsetul necesar caroseriei si cu cauciucurile de rigoare.

Motor... aici pentru incepatori mai merge o perioada sa mearga pe cel stock pana se invata cu viteza, apoi trecut pe kyosho speed sau Atomic sau PN, dar nu ceva foarte puternic ca nu e cazul.
Cu cat e motorul mai puternic, cu atat cuplul magnetic al rotorului la schimbarea polilor si frecarea periilor e mai mare si influenteaza mult de tot condusul. La virajele pe liber adica, fara acceleratie.
Recomand un stock sau un superstock, musai pe rulmenti. Cu cat se invarte mai usor axul motor cu mana, cu atat mai bine. Am vazut ca motoarele Atomic surclaseaza PNul la capitolul asta, probabil din cauza magnetilor mai slabi.

daca planuiesti sa folosesti diferentialul stock (si merge si asta bine de tot, din cate vad, in plus se uzeaza pinioanele foarte greu :))) poti ramane pe motor mountul din plastic.
daca vrei precizie mai mare (gen dif. cu bile sau cu sateliti metalici) trebuie si motor mount reglabil. mai ales cand treci pe roti dintate mai fine (pitch 64 sau 128).
preferabil LCGul de la PN. Este foarte jos si plat, ceea ce ajuta mult la stabilitate. cel de la Kyosho R246 nu e prea grozav din cauza radiatorului superior, care ridica centrul de greutate destul de mult.

Friction damper pe spate e deja un upgrade optional, dar recomandat mai ales la ampatament de 94. Fiind mai scurta masina, iar RCPul fiind destul de denivelat prin definite, ajuta mult la stabilitate in viraje.
Si iarasi, pentru pretentiosi, PN double A Arm pe fata, ca suspensia fata stock merge, dar nu extraordinar. Ce-i drept, asta e cam scumpa, peste 100$. Dar tinand cont ca o suspensie adevarata se compune din 2 bascule, cred ca la un nivel superior de competitie se justifica asemenea investitie.

Sa fiu al naibii, daca stiam toate astea de la inceput, scuteam o gramada de bani aruncati degeaba pe teste si diverse combinatii.
Si as fi avut un MR03 upgradat full, in loc sa am o lada intreaga de piese inutile de mini z.... :)
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

#30 Useril este offline   mastabac 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 160
  • Inregistrat: 07-November 12
  • Gender:Male
  • Location:bucuresti
  • Interests:RC cars

Postat 15 July 2013 - 11:00 AM

Asadar, dupa mai multe frecusuri intre difful stock si cel cu sateliti metalici... am constatat 2 neajunsuri ale celui stock.

Poate nu stiu eu sa il reglez, desi cel stoc din cate stiu nu are reglaje, sau am nimerit unul nu prea grozav, dar...
in viraje la stanga, cand roata dreapta preseaza pe cutia diferentialului, franeaza. si franeaza cu atat mai mult cu cat e viteza in viraj mai mare. pentru ca freaca ceva urat de tot in el. SI ma refer la viraj in viteza..!

In al doilea rand, cutia diferentialului stock nu este prea fixa (nu pastreaza axa rotilor ca pozitie, are joc si se "balangane", mai pe romaneste).
asadar, pinionul nu calca uniform pe spur, oricat l-ai regla, pentru ca nu sta spurul fix intr-un plan.

Poate i s-ar putea pune in interior un rulment de presiune cu bile, ceva mic de microheli, dar nu stiu daca se merita, ca e scump. O sa il desfac sa vad ce pot sa-i fac la un moment dat.

Cel metalic ii e clar superior. Cu mult.
Si cel pe bile e bun ca principiu, dar e foarte expus si sensibil. Si odata ce ti-a intrat intre bile si saibe o granula de praf, merge haotic. Si iti zgarie si saibele, trebuie sa il desfaci, cureti, planezi, reungi, reansamblezi.... pierdere de timp.

Cel cu sateliti metalici nu are treaba cu praful. Si nici nu trebuie sa il ungi macar. Decat in lagarele satelitilor, dar din an in paste..
Singura problema a lui ramane ca e pe pitch de 64, lucru care face pinionul foarte sensibil la praf, pentru ca la dinti atat de mici calca pe spur cu toata suprafata dintelui de spur. Si fortele de frecare fiind mai mari decat la cel stock, cand prind praf iti toaca pinionul incet si sigur. Am gasit in final pinioane de schimb pitch 64. Asadar, singura problema a lui nu mai exista. Piesa de piesa !


La suspensia fata, am inlocuit pivotii sferici de otel cu cei de plastic de la 3Racing. Unsi, binenteles, si ei si fuzetele pe interior. Toate puse binenteles, pe pini noi, ca cei vechi erau matuiti deja de la bilele de otel. O schimbare radicala in comportamentul suspensiei fata, care a inceput sa mearga....:)
Totusi , chiar si cu pivotii de plastic, din cand in cand merge mai in suturi. Trebuie curatat si reuns foarte des. Inacceptabil ! Astept un double A Arm, sa vad diferenta. O sa pun poze atunci.


Camber variabil pe fata.... nu exista mai deloc, nici macar fix, daramite variabil, din moment ce pivotii sferici aluneca pe pini doar impinsi cu mana.
Daca te dai cu el stock si cu motor stock nici nu conteaza, dar daca vrei sa iei si tu un viraj in viteza (adica pui motor serios pe el), faci cauciucurile pe fata triunghiulare in cateva ture (uzate doar pe exterior).
Asadar la viteza iti trebuie un camber destul de mare... am vazut ca majoritatea racerilor recomanda inclusiv la MR03 fuzete cu camber de 2-3 grade.
Chiar daca in linie dreapta nu calca bine, nu mersul in linie dreapta uzeaza cauciucurile, ci virajele luate cu viteza. Acolo pierzi mult daca nu ai rotile ok.

Apropo, am constatat ca pe RCP merg mai bine cauciucurile PN, chiar daca arata mult mai ieftin decat cele de la Kyosho. Mie, cel putin, poate altii au alte pareri.

Inca o chestie interesanta, ce ziceam de understeer ... de cand am pus difful metalic am constatat ca e mai greu la viraje in viteza, din cauza ca nu se mai pierde energie,ca la cel cu bile (in virare).
Iar servoul nu are putere sa traga de roti cum ar trebui.
Uitandu-ma pe niste teste facute de cei de la greyscale racing, am vazut ca de fapt servoul de MR03 se pare ca e subsetat din fabrica, desi el e foarte puternic.
Setarea stock nu permite curenti mari in servo, drept urmare servo stock e lenesa.
Dupa ce i-au mai dat forta din setari, ei zic ca nu au mai vazut un servo atat de reactiv si puternic ca cel de MR03. Cica s-ar misca incredibil.

O sa le incerc si eu sa vedem...
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)

Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18

Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu