Modelism - RHC Forum: problema jamba anterioara - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

problema jamba anterioara porcarie de fabrica

#31 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 09 July 2005 - 10:02 PM

si ultima....tot din acelasi material, partea de care e prinsa jamba, precum si bratul acesteia, de 3 cm si ceva ca mai mult nu m-a lasat avionul. ansamblu e teapan, fiind lipit cu poxipol si superglue pe alocuri. pana acum nu a dat urme de dezlipire, desi am scapat avionul pe jos de la inaltimea capului. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif :D

Fisiere atasate


I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#32 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 09 July 2005 - 10:16 PM

Textolit daca armatura este textila
Pertinax daca armatura este hartie

Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 09 July 2005 - 10:18 PM

0

#33 Useril este offline   jester 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1296
  • Inregistrat: 11-April 04

Postat 09 July 2005 - 10:23 PM

atunci textolit. http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif
I feel the need, the neeed for speeed.....
0

#34 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 04 September 2005 - 08:40 AM

dupa nenumarate peripetii si nervi ,inclusiv cateva zboruri am decis sa schimb sistemul ....
deci am lasat jamba fix libera,cu un usor unghi inspre spate ,urmand sa compensez la decolare doar din deriva.
testez azi la clinceni si va zic ce am reusit.

Fisiere atasate


flying is my life...
0

#35 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 05 September 2005 - 10:27 AM

decoleaza fara probleme,compensat doar din deriva.roata sta cumintica pe drept.
otelul tot prost este intrucat se indoaie cam la fiecare aterizare
flying is my life...
0

#36 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 September 2005 - 09:52 AM

@ Silviu66 - Din ceea ce pot vedea din poza, sarma de otel mi se pare cam subtire (cel putin pentru modelul acela). Oricat de bun ar fi otelul daca nu are grosime suficienta la (probabil) 10 KgF pe el la aterizare.... se indoaie. Oricum mai bine sa se indoaie decat sa se rupa.
0

#37 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 September 2005 - 09:55 AM

asa a venit in kit.
oricum este un otel slab calitativ.deja sunt la a treia jamba intrucat primele doua le-am indreptat de atatea ori incat nu mai ai ce sa scoti de la ele.
flying is my life...
0

#38 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 September 2005 - 10:08 AM

Stiu ca asa vine. Special le fac "mai moi" sa se indoaie nu sa se rupa la denivelari ca dup-aia ii injuri ca ti-a rupt elicea si mai-stiu-eu-ce. Am spus ca pare subtire din poza... nu sunt convins ca si este (pare sa fie de 3 mm). Mi se pare subtire la un model de vreo 3 Kile. La aterizare pe denivelari e cam si cum ai da cu ciocanul in el. Incearca un otel mai gros!
0

#39 Useril este offline   Silfax 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1450
  • Inregistrat: 15-April 04
  • Gender:Male

Postat 06 September 2005 - 10:23 AM

Daca tot e de dat cu parerea, spun si eu din ce am rezolvat la un model mai usor ce e drept, tot cu jamba fata...
Am facut un unghi mai mic intre intrarea si iesirea din bucla tip amortizor si astfel au fost preluate mult mai bine socurile. ce e drept a trebuit refacuta pt. acest lucru si nu stiu daca metoda este pretabila si la modele mai grele. Dar totusi cu o acordare bazata pe incercari intre grosimea sarmei din care este facuta jamba, nr. de bucle din amortizor si unghiul mai sus mentionat, cred ca sunt sanse a se remedia problema. Mare atentie totusi, caci daca flexarea este prea mare, elicea va atinge solul...
...audaces fortuna iuvat...
0

#40 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 September 2005 - 04:06 PM

Oricum cred ca poti lasa si asa cum este daca faci clasica manarie cu arcul in fata jambei. Pui un arc elicoidal de la partea de jos a jambei pana in fata sub motor (arcul trebuie sa fie tare). Din pacate du este o solutie estetica dar cel putin poti zbura pana gasesti o solutie "frumoasa".

Imi dau si eu cu parerea...
0

#41 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 06 September 2005 - 04:26 PM

Adica asa spuneam. Nu stiu ce are poza aia dar am facut o schita. Asta pare ca merge.

Fisiere atasate

  • Fisier atasat  jamba.jpg (91.54K)
    Number of downloads: 71

Aceasta postare a fost editata de down: 07 September 2005 - 09:23 AM

0

#42 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 06 September 2005 - 05:15 PM

poza ta nu se vede.
sarma de jamba pe care o posed are 4,1 pe subler.
acu am facut rost de inca una care pare adevarata,si mai fac rost de una tot adevarata.
sa vedem ce-o iesi.
flying is my life...
0

#43 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 07 September 2005 - 09:27 AM

Hmmm. 4mm ar trebui sa fie deajuns. Ai dreptate, e otel slab.
Am schimbat poza de mai sus, e o solutie urata dar tine de cele mai multe ori.
0

#44 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 November 2005 - 06:04 AM

uite ca de fapt si originalul are cam aceleasi metehne.....Cessna 182 SKYLANE
deci se pare ca asa trebuia sa faca si al meu :D

Fisiere atasate


Aceasta postare a fost editata de SILVIU66: 17 November 2005 - 06:05 AM

flying is my life...
0

#45 Useril este offline   down 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 225
  • Inregistrat: 24-May 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucharest

Postat 17 November 2005 - 05:15 PM

Da tata ... da' asta chiar a dat un picut cu el:)... iar ala chiar avea JAMBA!
0

#46 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 November 2005 - 06:12 PM

Salut!

Dupa bucla arcului incearca sa indoi spre inapoi jamba, solicitarile laterale vor fi mai mici,inclusiv sarcinile in parghia jambei-servoului.

Ca ultim sfat FA JAMBA FIXA nu pierzi nimic


jimmy
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#47 Useril este offline   SILVIU66 

  • Site Admin
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Admin
  • Postari: 6867
  • Inregistrat: 03-February 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Flying

Postat 17 November 2005 - 06:22 PM

in momentul de fata ,jamba este indoita spre inapoi cam 15-20 de grade ,si este perfect libera.
am decolat si aterizat asa si nu am avut probleme.
a ramas deriva de baza pentru compensarea cuplului.
flying is my life...
0

#48 Useril este offline   Jimmy 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 927
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Lugoj 305500
  • Interests:Aeromodelism

Postat 17 November 2005 - 06:37 PM

BETON!
SE-5a powered by YS Yamada
Graupner MC-19 powered by HOTT 2.4GHz
Fieseler Storch 2.4m powered by Magnum
Hyper Bipe Electric
Motto:"Don't take a toy to a scale competition and expect to have earned the respect of real modellers."
0

#49 Useril este offline   vlad1 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2659
  • Inregistrat: 02-December 02
  • Gender:Male
  • Location:Oradea

Postat 18 November 2005 - 08:36 AM

La nici un avion jamba anterioara (de sub motor) nu este proiectata sa suporte toata aterizarea. Dupa ce invatati aceasta procedura (aterizarea), o sa vedeti ca nu se mai indoaie jamba (originala). Aceasta trebuie sa fie elastica din anumite considerente, daca o faceti prea moale se rupe elicea, daca e prea dura transmite intreg socul in fuselaj, si cedeaza alt punct moale.
La directia cu roata (pe jamba sau pe bechie) se pune protectie servo. Respectiv roata directoare trebuie sa poata absorbi un soc lateral consistent fara sa rupa servoul. (ginditiva la smocurile de iarba, aterizarea in glisada cu vint lateral, sau pur si simplu virajul in rulaj pe sol)
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu