Modelism - RHC Forum: Dimensiunea rotilor unui automodel - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

Dimensiunea rotilor unui automodel

#1 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 05:50 PM

Salutari!
In cazul unui automodel electric 4WD, cu diferentiale, este absolut necesar ca rotile de pe spate sa aiba acelasi diametru cu cele de pe fata? Multumesc pentru raspunsuri!
0

#2 Useril este offline   bogdan97 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 879
  • Inregistrat: 01-January 12
  • Gender:Male
  • Location:TG Mures

Postat 02 March 2013 - 06:16 PM

daca nu ai diferential central da.
"Studentu fara restanta e ca usa fara clanta"

contact:
0748209958
0

#3 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 06:32 PM

Sunt doua diferentiale - cate unul pe fiecare osie - sa inteleg ca acelea nu sunt diferentiale centrale? (modele: Tamiya DF-02 Rising Storm, Ansmann Royal Flash), apreciez promptitudinea raspunsului anterior, multumesc!
0

#4 Useril este offline   cristake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 672
  • Inregistrat: 01-December 07
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 06:40 PM

Da! Ar mai trebui sa ai un diferential central (al treilea) - intre axe.
Proud member of MRT Club
0

#5 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 02 March 2013 - 06:43 PM

Vezi postareabogdan97, la 02 March 2013 - 06:16 PM, a spus:

daca nu ai diferential central da.



Vezi postareadadart, la 02 March 2013 - 06:32 PM, a spus:

Sunt doua diferentiale - cate unul pe fiecare osie - sa inteleg ca acelea nu sunt diferentiale centrale? (modele: Tamiya DF-02 Rising Storm, Ansmann Royal Flash), apreciez promptitudinea raspunsului anterior, multumesc!



@bogdan97 argumenteaza te rog, si eu as avea aceesi intrebare!
@ dadart : diferentialele de pe fiecare osie nu sunt centrale. un diferential central dirijeaza forta motorului spre cele 2 axe, cu un raport diferit spate - fata, sau identic dupa caz.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#6 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2114
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 06:45 PM

Diferentialele exista pentru a putea avea viteze de rotatie diferite pentru fiecare roata. Ce s-ar intampla daca ai avea roti diferite pe cele doua punti, fara diff central? Cea cu roti mai mai mari ar parcurge o distanta mai mare decat cea cu roti mai mici, considerand ca amandoua au aceeasi viteza unghiulara a cardanului, lucru pe care sigur nu ti-l doresti :) In cazul in care ai si un diferential central, acesta iti va putea prelua diferenta vitezelor de rotatie ale celor 2 punti. Exact ca in cazul diferentialelor de pe fiecare punte, care iti preiau diferenta de rotatie a rotilor de pe respectiva punte, care apare intr-o curba, de exemplu.

Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 02 March 2013 - 06:46 PM

Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#7 Useril este offline   hassel 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2464
  • Inregistrat: 02-February 12
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Cars, cars, cars, any type ....

Postat 02 March 2013 - 06:49 PM

Vezi postareaTzicul, la 02 March 2013 - 06:45 PM, a spus:

Diferentialele exista pentru a putea avea viteze de rotatie diferite pentru fiecare roata. Ce s-ar intampla daca ai avea roti diferite pe cele doua punti, fara diff central? Cea cu roti mai mai mari ar parcurge o distanta mai mare decat cea cu roti mai mici, considerand ca amandoua au aceeasi viteza unghiulara a cardanului, lucru pe care sigur nu ti-l doresti :) In cazul in care ai si un diferential central, acesta iti va putea prelua diferenta vitezelor de rotatie ale celor 2 punti. Exact ca in cazul diferentialelor de pe fiecare punte, care iti preiau diferenta de rotatie a rotilor de pe respectiva punte, care apare intr-o curba, de exemplu.


La asta ma gandeam si eu, multumesc, asta face la e-revo diferentialul central inseamna, trimite mai multe rotatii spre puntea fata, si nu mai face wheelie tot timpul, o data cu asta uzand mai mult si cauciucurile fata.

BAJA
5SC 30cc gas

Hobbytech str8 rally electric conversion

0

#8 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 08:43 PM

Am inteles(cred), in cazul in care nu exista un diferential central rotile fata(mai mici ca diametru) vor actiona ca un soi de frana solicitand suplimentar motorul. Multumesc foarte mult pentru explicatii!
(Problema -thermal shutdown dupa 3 min- am intampinat-o cand am montat niste roti mai mari, de asfalt, pe spate)
0

#9 Useril este offline   Tzicul 

  • Free your mind
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2114
  • Inregistrat: 31-May 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 08:46 PM

Q.e.d. :) Si ai ales si cea mai proasta varianta, pe asfalt, unde nu ai deloc "patinare"
Axial Yeti XL

Losi LST XXL

Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide
Posted Image
0

#10 Useril este offline   cosmin65397 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 296
  • Inregistrat: 06-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 09:25 PM

La un model 4x4 cu diferentiale pe fata si spate exista un singur raport de transmisie intern egal,atat la grupul fata cat si la cel de spate,se mai schimba acest raport chiar si la automodelele cu transmisie pe cardan central in cazul celor care fac drift,dar avand aceeasi dimensiune a rotilor. Poti schimba rotile de pe spate doar daca o faci cu tractiune pe puntea spate,apoi stabilesti raportul spur/pinion si stabilesti raportul de transmisie incat sa nu ai probleme cu motorul.
0

#11 Useril este offline   dadart 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 32
  • Inregistrat: 04-December 12
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 02 March 2013 - 10:48 PM

Este clar acum, mutumesc tuturor pentru raspunsuri!
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Acest topic e inchis

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu