crash eleroane sarite in zbor
#1
Postat 23 June 2005 - 12:30 PM
Iata pe scurt filmul evenimentului.
#2
Postat 23 June 2005 - 12:36 PM
Fisiere atasate
-
Image_1620_.JPG (63.8K)
Number of downloads: 194
#3
Postat 23 June 2005 - 12:38 PM
Fisiere atasate
-
Image_1618_.JPG (61.57K)
Number of downloads: 194
#4
Postat 23 June 2005 - 12:39 PM
Fisiere atasate
-
Image_1623_.JPG (66.97K)
Number of downloads: 197
#5
Postat 23 June 2005 - 12:40 PM
Fisiere atasate
-
Image_1630_.JPG (70.72K)
Number of downloads: 189
#6
Postat 23 June 2005 - 12:42 PM
Fisiere atasate
-
Image_1624_.JPG (72.02K)
Number of downloads: 177
#7
Postat 23 June 2005 - 12:43 PM
Poti sa ne spui de ce au sarit eleroanele ?
#8
Postat 23 June 2005 - 12:44 PM
Fisiere atasate
-
Image_1633_.JPG (89.04K)
Number of downloads: 181
#9
Postat 23 June 2005 - 12:48 PM
Unde toti aveam fete de-nmormantare.
Fisiere atasate
-
Image_1636_.JPG (40.04K)
Number of downloads: 166
#10
Postat 23 June 2005 - 12:52 PM
iti trebuie ceva tehnica sa faci ce ai facut tu cu el....
#11
Postat 23 June 2005 - 01:01 PM
Am montat aripile, am alimentat cu benzina, am pornit motoru, a urmat decolarea si la primul viraj s-a vazut ceva cazand, apoi in secunda urmatoare s-a vazut ceva atarnand in urma aripii si modelul a devenit incontrolabil.
In urma "expertizei" am constatat ca acele elemente desprinse din avion erau eleroanele.
Cel care a cazut de tot nu l-am mai gasit nici dupa cautari asidue.
Asta e! Se pare ca gresala a fost ca am lipit balamalele cu ciano-acrilat in loc de epoxy.
Tot ce va doresc este sa nu patiti niciodata ce am patit eu.
Aceasta postare a fost editata de Ady13: 23 June 2005 - 01:04 PM
#12
Postat 23 June 2005 - 01:18 PM
Fisiere atasate
-
Image_1631_.JPG (51.37K)
Number of downloads: 171
#13
Postat 23 June 2005 - 03:50 PM
eu unu tot avionul il lipesc cu superglue, si daca e sa cedeze ceva, cedeaza balsaua, never lipiciul....
la noi magazin de aeromodelism nu se exista :lol: asa ca iau de la librarie. eventual o sa pun o poza sa vedeti cum arata. sunt de mai multe feluri si astea.
noi te sustinem. fii tare si nu renunta, cum ii sta bine unui aeromodelist.....
#14
Postat 23 June 2005 - 04:07 PM
Pacat de model! Cel mai bine e sa nu folosim super glue sau alte chestii asemanatoare, lipitura e casanta, constructorul nu are nici un interes ca modelul sa tina mult...... Parerea mea! Toate balamalele ca MARINARUL, ca stie el ce stie!!!!
Ce motor ai folosit?
Cu stima !!!
MUGUREL.
#15
Postat 23 June 2005 - 04:57 PM
MUGUREL., la 23 Jun 2005, 16:07, a spus:
Mai bine nu intrebai. :lol:
O sa te sperii cind o sa aflii...
http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/biggrin.gif:D
#17
Postat 24 June 2005 - 09:09 AM
#18
Postat 24 June 2005 - 09:19 AM
iti dai seama ce jale era daca ar fi fost un model pe care l-ai traforat luni de zile cu mana ta? :D :(
shit happends, data viitoare vei dubla sistemul de siguranta poate, sau pur si simplu poate nu vei mai avea ghinion.
eu la balamale am folosit deopotriva si ciano de la Denbraven (recipientele acelea de plastic cu dop verde ascutit de 20 ml) si spuma epoxidica de la Bison (butoiasele alea galbene, care au in ele o solutie care semana cu mierea la aspect, dar se intareste faorte bine). am pus o poza cu lipiciurile astea in subiectu cu Filius-etape de constructie (neterminata as mai adauga eu). din pacate, sau din fericire poate, nu am apucat sa zbor cu el. dar zic eu ca unde e si spuma si ciano pe aceeasi balama, mai greu sa cedeze lipiciul. balsa sa reziste. daca ii mai adaugi si niste bambusi d-aia de zice Marinaru...tre sa ai prea mult ghinion sau sa fie balsa proasta.
aterizari fericite cu restul modelelor , si cu cel nou pe care il vanezi acum.
Laser frate!
#19
Postat 27 June 2005 - 09:56 AM
Cu rabdare si ciocan.
#20
Postat 27 June 2005 - 02:12 PM
Parerea mea e ca si suruburi sau nituri daca puneai la balamalele de la eleroane tot se gasea o cale de desprindere.
De multe ori punem prea multa baza in unele solutii de lipit numai ca au o anumita rezonanta sonora. Cel mai bine este sa faci intai un test pe materialele tale si dupa ce verifici rezistenta lipiturii, abia atunci treci la executia finala.
Mai mult, inainte de zbor e bine sa mai faci unele verificari si chiar solicitari in zonele mobile pentru ca o eventuala cedare la sol nu se compara cu una in aer...
Eu unul, am tras ceva invataminte din experienta ta (desi am dat si sfaturi) si sunt convins ca pe viitor vor fi mai putini ghinionisti.
Cu respect,
Mihai.