Salutam,
Am si eu cateva intrebari legate de vopsirea caroseriilor cu aerograful.
1.Cam ce presiune si debit de aer trebuie sa dezvolte un compresor pentru o vopsire eficienta?
2.Ce fel de vopsea se foloseste in cazul aerografului?Orice tip de vopsea care se preteaza la aerograf?Sau exista una speciala pentru lexan.
3.Stie cineva un sistem low budget?
Multumesc.
Il rog pe Flo234, daca are timp sa imi dea un raspuns, deoarece stiu ca el are multa experienta.
Pagina 1 din 1
Vopsirea cu aerograf
#1
Postat 26 January 2013 - 11:32 AM
Racing
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#2
Postat 29 January 2013 - 11:26 AM
Compresor de arrograf am vazut folosit cu succes facut din compresor de frigider. E silentios si potent. Chiar vindea cineva gata facute pe la 300-400 lei. Cu regulator si mufa rapida. 300W.
Plus ca e util si la curatat modelele.
Mi-am facut si eu rost de un. Compresor de unitate AC. 1200W.
Astea sunt ceva mai potente decat cele de frigider, presiune si debit mult mai mari, momentan astept un extinctor CO2 sa il fac butelie si trebuie sa mai iau restul: vana siguranta, filtru, presostat si regulator de presiune plus conectica.
Si cand se face mai cald sa ma duc la atelier sa ii fac cadrul suport.
Asta pt solutii low budget.. La vopsit nu ma bag, nu cunosc. :)
Plus ca e util si la curatat modelele.
Mi-am facut si eu rost de un. Compresor de unitate AC. 1200W.
Astea sunt ceva mai potente decat cele de frigider, presiune si debit mult mai mari, momentan astept un extinctor CO2 sa il fac butelie si trebuie sa mai iau restul: vana siguranta, filtru, presostat si regulator de presiune plus conectica.
Si cand se face mai cald sa ma duc la atelier sa ii fac cadrul suport.
Asta pt solutii low budget.. La vopsit nu ma bag, nu cunosc. :)
Airtronics MX-3X
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
STR8 Hobbytech EP buggy 1:8 (4s)
Kyosho miniZ MA010 AWD drifter Subaru Impreza STI
Kyosho miniZ MR03W: RM Porsche GT911, Atomic VDS 94mm MM
noname 3 channel coaxial heli (cred ceva echivalent Syma So32)
Anexe:
Kyosho Mad Force Kruiser MT VE 1/8 4WD
HPI Bullet MT 3.0
HPI Mini Recon 1:18
Nimic nu iti face placere daca nu te si chinuie ...
#3
Postat 30 January 2013 - 11:06 AM
Celel mai importante sunt culorile: sunt vopsele pentru aerograf speciale pentru lexan vezi aici http://www.autorc.ro...rch_query=parma
Eu numai asta folosesc de cand m-am apucat, e drept ca aerograful trebuie sa aiba duza de 0.5 ca sa nu te chinui cu diluatul (nu se dilueaza cu apa este un diluant special). De diluant ai nevoie doar in momentul in care vrei sa faci niste umbre si ai nevoie de linii subtiri. Merge si cu 0.3 dar este un pic mai dificil risti sa se infunde mai repede si ai nevoie de presiune un pic mai mare si neaparat compresor cu butelie.
Varinata de compresor ieftina nu exista aici e problema sunt inventii si combinatii, trebuie sa ai minim 5 bari si rezervor daca vrei sa dai cu duza de 0.3. La 0.5 nu este asa pretentios.
Daca treci pe la shop putem sa dicutam mai pe larg.
Eu numai asta folosesc de cand m-am apucat, e drept ca aerograful trebuie sa aiba duza de 0.5 ca sa nu te chinui cu diluatul (nu se dilueaza cu apa este un diluant special). De diluant ai nevoie doar in momentul in care vrei sa faci niste umbre si ai nevoie de linii subtiri. Merge si cu 0.3 dar este un pic mai dificil risti sa se infunde mai repede si ai nevoie de presiune un pic mai mare si neaparat compresor cu butelie.
Varinata de compresor ieftina nu exista aici e problema sunt inventii si combinatii, trebuie sa ai minim 5 bari si rezervor daca vrei sa dai cu duza de 0.3. La 0.5 nu este asa pretentios.
Daca treci pe la shop putem sa dicutam mai pe larg.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1