Modelism - RHC Forum: Hobbico Avistar - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

Hobbico Avistar

#1 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 05 February 2013 - 02:08 PM

Salutari la toti.
M-am hotarat sa-i dau o sansa Avistarului hobbico ce sta prin pod,cam de ceva timp,7 anisori, neansamblat.
Cumparasem la vremea aceea un motor Thunder tiger de 8,5cm3,stiu e un pic marisor,trebuia 0,46 dar nu era disponibil si am zis ca un pic mai mare nu face rau.
Am de gand sa merg pe electric,ori un motor cu reductie sau fara(direct drive)!?? Voi ce ma sfatuiti ,tinand cont de eficienta,consum fiabilitate etc!?
Am gasit pe rcgroups ceva informatii dar toate cu motor outrunner in priza directa.
Stima... :drinks:

Aceasta postare a fost editata de FLY&CHRASH: 05 February 2013 - 02:09 PM

0

#2 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 05 February 2013 - 05:57 PM

Daca e cel ce l-am gasit cu" gogu" de 1,5m anvergura si cam 2,3Kg, il poti face si electric fara probleme. Sunt motoare brushless care fara reductor trag foarte bine. Acum, trebuie sa vezi ce echipare ar fi mai potrivita: motor, regulator, elice, baterie....:good:
Spor.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#3 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 05 February 2013 - 08:51 PM

Vezi postareaalex g, la 05 February 2013 - 05:57 PM, a spus:

Daca e cel ce l-am gasit cu" gogu" de 1,5m anvergura si cam 2,3Kg, il poti face si electric fara probleme. Sunt motoare brushless care fara reductor trag foarte bine. Acum, trebuie sa vezi ce echipare ar fi mai potrivita: motor, regulator, elice, baterie....:good:
Spor.

Da,exact.
Cotrobaind,prin casa am dat peste un robbe roxxy 2445/08 cu 2500 ture,inrunner,ce se preteaza de al folosi direct sau cu reductor4:1,ce se poate pune o elice 12/6.
Ce spuneti?!M a gandesc ca folosindu-l cu reductor,se reduce consumul,un esc mai mic(am unul de 45 amperi deja)si ar fi cam 9000 ture la ax elice.
Stima
0

#4 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 05 February 2013 - 10:48 PM

Am un model de 1,9m si 2800g care zboara cu un motor similar cu G25 de la turnigy. Esc de 50A, elice 14X7 cu baterie 4S 3300mAh.
Teoretic ar trebui sa mearga varianta aleasa de tine..
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#5 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 06 February 2013 - 05:31 PM

Vezi postareaalex g, la 05 February 2013 - 10:48 PM, a spus:

Am un model de 1,9m si 2800g care zboara cu un motor similar cu G25 de la turnigy. Esc de 50A, elice 14X7 cu baterie 4S 3300mAh.
Teoretic ar trebui sa mearga varianta aleasa de tine..

Salut.
Am gasit la Hobby king reductor de care ar trebui pt.motorul Robbe.Am sa cumpar unul sa probez si am sa iau tot de acolo si un TGY outrunner.
Oare nu e prea mare elicea aia 14/7 pt.Avistar?!..La motorul termic,era 10/6 recomandata pt Avistar!?
As opta pt o elice, 12/6 eventual !
....

Aceasta postare a fost editata de FLY&CHRASH: 06 February 2013 - 05:33 PM

0

#6 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 06 February 2013 - 11:43 PM

Vezi postareaFLY&CHRASH, la 06 February 2013 - 05:31 PM, a spus:

Salut.
Am gasit la Hobby king reductor de care ar trebui pt.motorul Robbe.Am sa cumpar unul sa probez si am sa iau tot de acolo si un TGY outrunner.
Oare nu e prea mare elicea aia 14/7 pt.Avistar?!..La motorul termic,era 10/6 recomandata pt Avistar!?
As opta pt o elice, 12/6 eventual !
....


De elicea 14X7, ziceam ca are modelul meu de 1,9m,....:pardon: Un alt model desi are doar 1,2m anvergura si 1050g zboara cu elice 12X6, dar e acrobat.
Daca ai completa profilul tau, poate ai reusi sa gasesti pe cineva aproape de tine care sa te ajute la primele zboruri. Ar fi mult mai usor si sigur. In alta ordine de idei, daca modelul este supramotorizat, te poate ajuta in caz de nevoie ( la model de 2000g, motorul sa traga peste 2Kg :pardon:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

#7 Useril este offline   Rohan67 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 61
  • Inregistrat: 13-October 12
  • Gender:Male
  • Location:IASI
  • Interests:Aero

Postat 07 February 2013 - 07:28 PM

Salut...Buna remarca cu ajutorul,ca vad ca numai tu incerci sa ma lamuresti.... :lol:
Sunt incepator doar in forum,ca de altfel am ceva ore la activ de zbor.
Vroiam doar ajutor in a alege un reductor si care e mai buna varianta de motorizare!
Oricum,dupa cum am si zis,am sa cumpar un reductor de la hk si un tgy,inca nu sunt hotarat care si cum.Multumesc de ajutor si cand am sa fiu pregatit am sa vin si cu un video sau built log :yahoo:
O seara buna Alex

Aceasta postare a fost editata de FLY&CHRASH: 07 February 2013 - 07:29 PM

0

#8 Useril este offline   alex g 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 619
  • Inregistrat: 16-April 11
  • Gender:Male
  • Location:Campulung Moldovenesc
  • Interests:Aeromodelismul, e un hobby pe care de mult l-am admirat.

Postat 07 February 2013 - 11:48 PM

:pardon:

Inseamna ca stii cat de cat cum se "trateaza" aceasta "boala" Spor si la mai mare. :clapping:
Eu as incerca o varianta de motorizare fara reductor. Sunt destule motoare care merg fara reductor. La 2 spume de vreo 700g am cautat motoare care sa traga spre 1000g m-am uitat la caracteristicile lor si am ales ce am crezut ca e mai bun Una din spume a trecut de la brushed la brushless si la aceiasi greutate ca cea initiala, zboara acum ca un vis :good:
Tot asa am ales si al doilea motor pentru modelul de 1,9m. G32, turnigy 770kv Este putin peste cel original.
O seara buna.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1
  • Nu puteti crea un topic nou
  • Nu puteti replica pe acest topic

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu