Reglaj motor termic kyosho gxr 28
#1
Postat 04 January 2013 - 07:11 PM
Problema este la low speed midle valve. Motorul porneste doar in turatii inalte, cum ii iau un pic din acceleratie moare.
Are compresie buna. Nustiu ce bujie are
0740983320
#3
Postat 05 January 2013 - 12:37 AM
Horja, la 04 January 2013 - 08:48 PM, a spus:
Inainte de orice verifica si asigura-te ca nu trage aer fals pe undeva.
Furtune intepate sau rupte, carburator neetans, rezervor neetans etc.
Am verificat, nu trage aer fals pe nicaieri.Mai incerc o data maine s-o fac si revin cu informatii.
0740983320
#4
Postat 05 January 2013 - 09:26 AM
Poate fi low speed needle -ul destul de rich - si atunci sa il inece la acceleratie
poate fi high speed needle-ul prea rich - si la fel sa fie inecat
poate fi high speed needle-ul prea low si sa nu ii dea suficient carburant si sa il taie la turatie mare :)
Fa testul "pinch test" - si asa verifici low speed needle , daca se inchide motorul in 3 - 5 secunde e bine. Turatiile motorului crescand putin si pe urma oprindu-se. Daca e sub 3 secunde ... este prea sarac daca este peste 5 secunde este prea bogat. ( parca )
Oricum ar fi regleaza-l cu rotatii scurte.
High speed-ul la viteza se verifica.
Verifica pe net reglajele standard pt motorul tau, Si incearca sa pleci de acolo, acum fiind foarte frig trebuie sa il lasi sa se incalzeasca si la relanti putin.
Bafta
#5
Postat 05 January 2013 - 04:55 PM
Mie mi-a mancat ficatii un GX21, imi murea la accelerare. Era prea rich din LSN! Incearca cu HSN deschis 4 ture si LSN "infundat" cu 0.5 mm. Si termometrul langa tine :) Daca ai chef de un drum pana in Valea Doftanei, te astept maine, dar plec spre Bucuresti dupa-amaiza.
Si inca ceva. La un moment dat nu am mai putut sa il reglez deloc, se incingea destul de tare si am constatat ca erau uzate garniturile de la LSN si HSN, se desurubau singure
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 05 January 2013 - 04:58 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#6
Postat 06 January 2013 - 04:14 PM
Tzicul, la 05 January 2013 - 04:55 PM, a spus:
Mie mi-a mancat ficatii un GX21, imi murea la accelerare. Era prea rich din LSN! Incearca cu HSN deschis 4 ture si LSN "infundat" cu 0.5 mm. Si termometrul langa tine :) Daca ai chef de un drum pana in Valea Doftanei, te astept maine, dar plec spre Bucuresti dupa-amaiza.
Si inca ceva. La un moment dat nu am mai putut sa il reglez deloc, se incingea destul de tare si am constatat ca erau uzate garniturile de la LSN si HSN, se desurubau singure
am reusit intr-un sfarsit sa-l reglez putin, statea frumos in relantiu, accelera bine dar dupa 2-3 ture am observat ca iesea fum/abur din coolerul de aluminiu. m-am gandit ca e prea lean si am mai desfacut un pic LSN(la "pinch test" murea dupa 2-3 sec)si m-am intors de unde am plecat, acum moare in acceleratie si oricat am incercat sa-l fac n-am reusit.Nu am avut timp azi sa vin, luni daca ai timp vin o fuga pana in bucuresti.
0740983320
#8
Postat 06 January 2013 - 05:05 PM
bogdan gabriel, la 06 January 2013 - 04:14 PM, a spus:
In momentul in care iti iasa fum din partea superioara a motorului, inseamna ca nu este perfect etans. Acolo pot fi 2 probleme : chiuloasa sa aiba filetul distrus, incat bujia sa nu mai inchida etans motorul, fie racitorul motorului nu inchide perfect in partea superioara (desfa cele 4 imbusuri care strang racitorul si strange-le bine,dupa o verificare atenta a ceea ce este acolo).
Este clar, de aceea nu poti regla corect motorul fiindca sufla aer fals pe undeva, asa ca pana nu este perfect etans nu il vei putea regla cum trebuie
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#9
Postat 06 January 2013 - 09:01 PM
sandrei, la 06 January 2013 - 05:05 PM, a spus:
Este clar, de aceea nu poti regla corect motorul fiindca sufla aer fals pe undeva, asa ca pana nu este perfect etans nu il vei putea regla cum trebuie
multumesc mult.Il desfac in seara asta si maine mai fac o incercare. Revin cu detalii.
0740983320
#10
Postat 06 January 2013 - 09:22 PM
Nu stiu daca maine as avea timp, stii cum dupa o vacata prelungita, se cam aduna multe de rezolvat. Si oricum, daca nu ai tu tot ce trebuie, nu stiu daca te pot ajuta, ale mele sunt la Doftana. Vezi ce mai rezolvi in seara asta si mai posteaza aici
Daca stii engleza urmeaza pasii de aici in ordine
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 06 January 2013 - 09:26 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#13
Postat 07 January 2013 - 10:37 PM
Prima iarna cu motor termic, afara nu reusesc sa il pornesc, in casa porneste din prima ! :) Am incercat sa ii dau mai mult aer - sa arda mai repede combustibilul ... degeaba. Nici rich nici lean nu am reusit. L-am pus in casa, setarile standard notate si gasite ca ma satisfac, A pornit din prima
E vb de revo trx 3.3
Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 07 January 2013 - 10:37 PM
#15
Postat 07 January 2013 - 10:44 PM
LooSeR, la 07 January 2013 - 10:37 PM, a spus:
Prima iarna cu motor termic, afara nu reusesc sa il pornesc, in casa porneste din prima ! :) Am incercat sa ii dau mai mult aer - sa arda mai repede combustibilul ... degeaba. Nici rich nici lean nu am reusit. L-am pus in casa, setarile standard notate si gasite ca ma satisfac, A pornit din prima
E vb de revo trx 3.3
depinde de temperatura...daca e prea frig...e cam greu,trebuie un pic incalzit si pune-i o bujie calda.
CEN FUN FACTOR MT.
BLUE MARINE 540 S
SPEKTRUM DX 3 s
RANGE ROVER 1/8 REALISTIC NITRO
-----------------------
MODELIST PENSIONAR
#16
Postat 07 January 2013 - 10:59 PM
nu l-am fortat la rece, am inteles ca nu merge :)
O sa incerc cu termosuflanta
#17
Postat 07 January 2013 - 11:00 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#18
Postat 07 January 2013 - 11:16 PM
#19
Postat 07 January 2013 - 11:30 PM
LooSeR, la 07 January 2013 - 11:16 PM, a spus:
Nu e o intrebare stupida, stupid ar fi sa te chinui aiurea in loc sa intrebi. Toate bujiile au o cifra termica, in general (dar nu limitat) de la 1 la 5. Unul dintre criteriile de alegere, pe langa cifra recomandata de producatorul de motor este temperatura de lucru. Cu cat e mai frig afara, cu atat alegi o bujie mai calda. Si invers. Dar, inca o data, depinde si ce ii "place" motorului. La GX21 al meu nu a mers bujie 5, oricat de cald era afara. Asa ca merg cu 3 sau 4.
http://www.rcunivers..._5517128/tm.htm
Aceasta postare a fost editata de Tzicul: 07 January 2013 - 11:31 PM
Losi LST XXL
Kyosho Mad Force Xtra long and Xtra wide

#20
Postat 07 January 2013 - 11:55 PM
P.S. de unde stiu ce numar am o bujie,
Am cumparat-o de la un magazin de profil din capital, dar descrierea la ei pe site e doar banala
Bujie Traxxas Super Duty Long.
Ideala pentru motoarele Traxxas 2.5 2.5R 3.3.
Aceasta postare a fost editata de LooSeR: 07 January 2013 - 11:57 PM
#22
Postat 08 January 2013 - 12:06 AM
#24
Postat 16 January 2013 - 09:37 PM
Ady., la 16 January 2013 - 06:53 PM, a spus:
Nu se referea nimeni ca nu porneste iarna cu R5, insa bujia R5 este o bujie rece, destinata folosirii vara si pe temperaturi mai ridicate. Daca nu folositi bujiile optime pentru anotimpul in curs, niciodata motorul nu va lucra in parametri, indiferent de reglaj.
TEAM DURANGO DNX408
TEAM DURANGO DEST210
TEAM C TR02 / Absima JEKYLL
Hpi Sprint 2 DRIFT
HPI E10 DRIFT
Hot Bodies TC-FD DRIFT PRO KIT
HPI BAJA 5T
Proud member of HPI RACING ROMANIA TEAM
#25
Postat 16 January 2013 - 09:59 PM
sandrei, la 16 January 2013 - 09:37 PM, a spus:
Ce chestie acum m-am uitat atent pe siteul vanzatorului si eu o luasem pentru iarna, vanzatorul spunandu-mi la vremea respectiva ca asta e de iarna. Ma rog asta se intampla acum vro 2 ani cand am avut termica.