deci... cum se face subiectul in cauza
Pagina 1 din 1
servo saver cum se face...
#2
Postat 13 June 2005 - 07:43 PM
Pana pune cineva o poza, hai sa dau si eu cu banul. Am vazut o varianta, pe care incerc s-o si explic. As scapa de 1 pagina de text cu o singura schita, dar mi-e tare lene. E un element care "cedeaza" controlat, si e construit astfel incat sa revina dupa incetarea fortei.
Stii cum e o parghie de comanda, care se monteaza pe axul de la servo. Incearca sa-ti inchipui arborele acelei parghii, intrerupt. Cele doua bucati sunt mentinute in contact cu un arc tensionat. Partile in contact ar putea fi ca forma: de la suprafata plana cand aproape ar putea sa nu transmita moment (sau sa transmita in functie de forta de apasare a arcului) pana la forma de cuplaj cu gheare unde aproape nu conteaza arcul, dar nici nu mai pot aluneca suprafetele. Ideea e ca ele sa alunece la depasirea unui moment rezistent dar sa revina in pozitia initiala dupa incetarea actiunii. S-o scurtez ca vad ca nu reusesc sa explic, e ca un cuplaj cu 2 gheare pe fiecare piesa, dar rotunjite, astfel incat e posibila rasucirea lor relativa (apare si o deplasare axiala). Scopul e sa nu se forteze reductorul servoului prin "actionarea" accidentala a tijei de comanda sau prin blocarea acesteia, poate concret la un crash. De regula scapa reductorul. Scuze ca-s asa incoerent inca de luni, de la ora asta...
Poate ai noroc de o schita sau o poza pe undeva.
Stii cum e o parghie de comanda, care se monteaza pe axul de la servo. Incearca sa-ti inchipui arborele acelei parghii, intrerupt. Cele doua bucati sunt mentinute in contact cu un arc tensionat. Partile in contact ar putea fi ca forma: de la suprafata plana cand aproape ar putea sa nu transmita moment (sau sa transmita in functie de forta de apasare a arcului) pana la forma de cuplaj cu gheare unde aproape nu conteaza arcul, dar nici nu mai pot aluneca suprafetele. Ideea e ca ele sa alunece la depasirea unui moment rezistent dar sa revina in pozitia initiala dupa incetarea actiunii. S-o scurtez ca vad ca nu reusesc sa explic, e ca un cuplaj cu 2 gheare pe fiecare piesa, dar rotunjite, astfel incat e posibila rasucirea lor relativa (apare si o deplasare axiala). Scopul e sa nu se forteze reductorul servoului prin "actionarea" accidentala a tijei de comanda sau prin blocarea acesteia, poate concret la un crash. De regula scapa reductorul. Scuze ca-s asa incoerent inca de luni, de la ora asta...
Poate ai noroc de o schita sau o poza pe undeva.
Aceasta postare a fost editata de bitex: 13 June 2005 - 10:29 PM
Adresa email: bitex25@yahoo.com
Telefon: 0721 385365
Telefon: 0721 385365
#3
Postat 13 June 2005 - 08:04 PM
k... servo saver stiu ce e... am incurcat eu borcanele....
-__-==.\_
O == = O
"BURN RUBBER NOT YOUR SOUL!!"
O == = O
"BURN RUBBER NOT YOUR SOUL!!"
Arata acest topic
Pagina 1 din 1