Inlocuire cablu pull-start ... s-a rupt
#1
Postat 07 June 2005 - 08:30 AM
Cu ce as putea inlocui firul minune ?
Multumesc anticipat pentru sugestii/solutii.
#4
Postat 07 June 2005 - 08:57 AM
Tache, la 7 Jun 2005, 08:38, a spus:
As pune, dar nu cred ca am cum, pentru ca axul de la rotostart ar trece cam aproape de diferentialul spate si nu cred ca e loc. Nici cu un starter-box nu stiu daca ar merge, ca volantul nu este prea accesibil prin fanta din sasiu. Cred ca o sa incerc solutia de la bmaniac intr-o prima faza ... sau imi iau un savage :lol:
thanx pentru idei. o sa revin cu rezultatul... desi cu vremea de afara nu cred sa fie prea curand.
Imagini atasate
#5
Postat 07 June 2005 - 09:01 AM
SharkX, la 7 Jun 2005, 08:57, a spus:
Eu am avut un nitro RS4 iar axul de la roto trecea aproape de planetara. de multe ori nu eram atent cum tin axu si a frecat in planetare pana a subtiat-o
#6
Postat 07 June 2005 - 09:23 AM
Tache, la 7 Jun 2005, 09:01, a spus:
... si in plus ... cu pull-starterul mai faci niste miscare ... :lol: mai ales daca nu porneste.
#7
Postat 07 June 2005 - 09:29 AM
asta vroiam si eu sa-ti sugerez, treaba d-aia plasticata. daca nu merge, dai cu mana de volanta pana porneste :lol:
Aceasta postare a fost editata de Mamut: 07 June 2005 - 09:30 AM
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#8
Postat 07 June 2005 - 09:29 AM
#9
Postat 07 June 2005 - 09:33 AM
Mamut, la 7 Jun 2005, 09:29, a spus:
asta vroiam si eu sa-ti sugerez, treaba d-aia plasticata. daca nu merge, dai cu mana de volanta pana porneste :D
Stai ca mai am pe lista cateva kestii care se stica regulat la nenorocirea aia de masina ... de exemplu bratul de la servo-ul care actioneaza carburatorul si frana; am rupt vreo patru pina acum :lol:
Oricum, trebuie sa recunosti ca duminica am reusit totusi sa o pornesc, chiar si cu firul scurt (il rupsesem sambata).
#10
Postat 07 June 2005 - 09:37 AM
asta inseamna ca motoru merge f. bine.
si bratu ala n-ai cum sa-l faci din ceva aluminiu sau...carbon?
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#13
Postat 07 June 2005 - 10:17 AM
Sper sa nu fi priceput gresit cum se porneste motorul, ca n-am avut onoarea sa vad. Nici lungimea acelui fir n-o cunosc si nici cum se prinde pe ax nu stiu, dar sunt sanse sa gasesti.
Bafta!
Telefon: 0721 385365
#15
Postat 07 June 2005 - 11:12 AM
Din cate imi dau eu seama, trebuie sa fie foarte flexibila; initial ma gandisem si eu la guta, mai ales ca si aia se infasoara pe mosor si ar trebui sa se 'aseze' bine.
Diseara am un drum de facut la Brico, asa ca dau un ochi si pe acolo.
#16
Postat 07 June 2005 - 12:13 PM
------------------------------------------------------------
Vrei bas? iti dau sa-ti ajunga
SoundCustoms Car Audio
#17
Postat 07 June 2005 - 01:54 PM
#18
Postat 07 June 2005 - 02:05 PM
Citeaza
Ahaaa... Deci la asta era buna. Figura e ca prima data cand s-a rupt, n-am fost atent si am pierdut-o, dupa care am tot vrut sa pun alta, dar de fiecare data ma gandeam ca desfac pullstarterul cu alta ocazie. Totusi, de fiecare data s-a rupt cand incercam sa-l pornesc; niciodata in mers ...
Oricum, multzam pentru sfat. N-am sa uit sa-l pun.
#22
Postat 07 June 2005 - 11:27 PM
Odata indoit prea tare si gata. Nu sa mai indreapta. Si eu am un hpi pe care l-am cumparat fara plasticul ala de pe sfoara. Am mereu probleme cand ma dau. Inca nu s-a rupt dar nici mult nu mai are. Incearca fir textil sintetic. E foarte rezistent.
Si nu uita de plasticul cel negru!!! Cel putin asa e la mine.
Mult Bulan!!
#26
Postat 17 May 2007 - 02:22 PM
Domnilor, eu nu inteleg care este motivul pentru care va incapatanati sa folositi motoare cu pull-start?
Atat timp cat modelul va permite sa folositi motor cu pornire la volanta, cu start-box, nu inteleg care este motivul pentru care tot insistati cu acest pull-start?
Exista modele de start-box (ca sa nu spun toate) care sunt alimentate din 2 pack-uri de 7,2 volti. SUNT PORTABILE SI USOR DE MANEVRAT!!!!
In alta ordine de idei, motoarele care au pull-start pierd din calitati datorita mecanismului suplimentar aplicat.
Apar fel si fel de probleme din cauza rulmentului unisens si te dai cu capul de pereti incercand sa reglezi motorul.
SOLUTIA: renuntati la ideea de motor cu pull-start, mai ales daca modelul permite acest lucru.
#27
Postat 17 May 2007 - 08:28 PM
uleiul care e pe ea nu e un motiv de rupere, a mea o pot stoarce ca e imbibata. uitate sa nu ai zone in care se freaca , sau agata, verifica daca rulmentu unisens mai e unisens, si curata-l cu niste alcool tehnic, ca sa iasa uleiul in exces din el(din rulment) pentru ca e posibil sa se blocheze pe ax. verifica si gura de iesire din pull start daca e intrega, eventual marginile interioare ale rotii pe care vine sfoara.
succes.
#28
Postat 17 May 2007 - 10:59 PM
Buggy-man are dreptate! Starter-box-ul e belea :D
Aceasta postare a fost editata de NIZ: 17 May 2007 - 10:59 PM
#29
Postat 18 May 2007 - 08:45 AM
Citeaza
Rulmentul unisens se curata si se unge cu un ulei special pentru unisens.
Este exclus total sa speli rulmentul cu alcool.
Oricum, daca faci asta este obligatoriu sa ungi rulmentul cu ulei ptr unisens.

Ajutor


Raspuns nou

Citare Multipla





















