
Number of downloads: 104
Ca atare materialele folosite rezista la combustibil.
Fuselajul este turnat dintr-un material asemanator depronului , aripa este polistiren mai dens, stabilizatorul si profundorul din balsa.
Deasemena initial a fost un avion cu comanda doar pe directie si profundor, acum sunt adaugate si eleroane.
Este un bun avion de trecere la zbor si cu eleroane, usor si lent.
Avionul a fost transformat in electric si a zburat cu un motor de tip 28xx elice 8x6- 9x6 si acumulator 2200 mA.
Dimensiuni :
Anvergura 1120 mm
Lungime 800 mm
Suprafata alara :18.22 dm2
Greutate gol :
Livrare :
Fuselaj cu 2 servo ,directie si profundor si tren de aterizare cu roti usoare
Aripa cu 2 servo eleroane, cu lonjeron din bagheta si unghi diedru micsorat.
Matrita pentru termoformat capota motor (din PET)
Sabloane pentru batiul de montare motor electric cu unghiurile incluse
Defecte :
Un servo de eleron are o roata dintata defecta , (uff… din manipulare),
Capota din imagine este plesnita (uff… din manipulare).
Avantaje :
Fuselajul si aripa extrem de rezistente
Trenul elastic preia socurile foarte bine nu se smulge din fuselaj.
Singurele care cedeaza sunt capota si batiul dar pentru care se livreaza solutia de nemurire.
PRET 111 lei
Nota IMPORTANTA :
Vanzarea este cu caracter privat pentru un obiect folosit si nuj sunt acceptate returnari sau garantie. Ce vedeti este ce cumparati .
Plata se face inainte de livrare numerar , virament bancar sau PAYPAL
Expedierea prin posta va fi pe riscul cumparatorului.