Model nepornit de aproape 2 ani Revo cu motor termic OS .21
#1
Postat 28 October 2012 - 10:32 PM
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#2
Postat 29 October 2012 - 03:12 PM
1 goleste rezervorul
2 pune vreo 10-20-30 ml de combustibil nou (daca si combustibilul are tot 2 ani s-ar putea sa trebuiasaca combustibil nou)
3 desfaci frutunele de la toba si de la carburator
4 sufli pe furtunul care vine de la toba spre rezervor pana se goleste din nou rezervorul. Operatiunea asta o faci ca sa fi sigur ca nu a mai ramas ulei si combustibil vechi sau combustibil incleiat pe furtune.
5 reatasezi furtunul de la carburator la loc.
6 sufli pe furtunul scos de la evacuare cu carburatorul deschis cam 5 secunde
7 scoti bujia de la motor
8 invarti motorul(pullstart rotostart etc) pana pulverizeaza pe la chiuloasa(gaura de la bujie) o ceata foarte fina
9 infiletezi bujia la loc pana la capat
10 pui fisa tragi la sfoara si ar trebui sa merga totul ok.
Spor la treaba!
#3
Postat 29 October 2012 - 10:59 PM
trebuie sa cumpar combustibil nou ca cel care il am este si mai vechi si nu e mai mult de 700ml. Am folosit combustibil Morgan Fuel - Sidewinder 16% sau 25% (trebuie sa ma uit pe bidon) pana acum. Pot folosi si alt tip de combustibil sau merg tot pe Sidewinder? Tinand cont ca temperatura de afara a scazut, imi trebui o bujie mai rece?
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#4
Postat 29 October 2012 - 11:27 PM
PS. E bine sa scoti jiclerul H si sa il speli separat cu WD, precum si orificiile din carburator; acolo obisnuind sa se depuna lacul de ulei.
PPS. Parti de silicon le poti spala cu wd, dar sterge-le apoi ca wd-ul umfla siliconul daca sta mult in contact cu el.
Data viitoare, inainte sa hiberneze, spala-l si da-i putin after. Nu va mai fi nevoie de nici o procedura la urmatoarea pornire...
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 29 October 2012 - 11:29 PM
#5
Postat 31 October 2012 - 12:24 AM
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#6
Postat 31 October 2012 - 03:21 PM
Am fost ieri si am cumparat carburant, tot 25%, dar nu mai este de la Morgan Fuel. In manualul motorului scrie ca daca se schimba concentratia sau/si marca ar fi bine sa se faca procesul de rodaj din nou.
Pana acum am curatat rezervolul, furtunele, carburatorul si filtrul de aer. Mai trebuie sa schimb niste burdufe pe la plaetare care sunt si ele coapte si sper ca pana in weekend sa fie pornita.'
Partea la care de fiecare data am avut probleme a fost cu reglarea carburatorului.
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#7
Postat 31 October 2012 - 09:11 PM
#8
Postat 01 November 2012 - 09:18 PM
#9
Postat 02 November 2012 - 02:28 AM
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM
#10
Postat 02 November 2012 - 07:03 AM
Piesele odata rodate,au ajuns la cotele normale de uzura pentru a putea fi exploatate la maxim,schimband concentratia de combustibil sau marca automat reglaje trebuie din nou,insa nu cred ca pistonul se umfla si trebuie rodat din nou.
Parere strict personala si rog pe cineva care stie mai bine sa argumenteze de ce trebuie facut rodaj la motor(sau 25% dintr-un rodaj complet) din nou.
#11
Postat 02 November 2012 - 09:19 AM
#12
Postat 02 November 2012 - 11:06 PM
Diesel, la 01 November 2012 - 09:18 PM, a spus:
Nu e aberatie, e cea mai mare absurditate. Sa refaci reglajul dupa schimbarea combustibilului, procedand ca dupa rodaj e una, iar a face rodajul dupa 5 galoane ca schimbi zeama este exact cum un popa pedofil iti spune ca e mare pacat sa mergi la curve. Rodaj corect (la abc) inseamna in realitate reprize alternante de mers inecat (nu sub 80) si sec (nu peste 110) cu scopul pe romaneste de pilire-spalare-evacuare rezid metalic. Practic in timpul procedurii de rodaj, atingerea temperaturilor alea iti spun singure cand sa incepi saracirea sau imbogatirea. Deci il pilesti frate, ``pasuirea`` pistonului cu camasa.
Ma rog, nu scriu eu legea rodajului, fiecare le rumega si le aplica cum considera si chiar nu sta lumea`n loc daca falfaie motorul dupa 2 galoane.
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 02 November 2012 - 11:11 PM
#13
Postat 02 November 2012 - 11:25 PM
Eu merg pe varianta ca ``25 % din rodaj`` e ceva abstract;nu poate fi masurat,nu exista. Exista motor pre-rodat// rodat// in parametri// uzat// gunoi. Dar probabil o uzura prematura prin rodaj dupa rodaj dupa rodaj ar cam fi in interesul producatorului si al fabricantilor de zeama. Dar al utilizatorului?
PS. Ma rog,,,, voi care aveti masinute va pricepeti mai bine, ca aveti; deci nu pot si nici nu vreau sa va contrazic, eu doar vad pe la altii si credeam ca pot fi de ajutor.
#14
Postat 03 November 2012 - 03:27 PM
#15
Postat 03 November 2012 - 04:40 PM
#16
Postat 03 November 2012 - 05:18 PM
the fuel is increased or the brand of fuel is changed, it
is advisable to initially run the engine with a richer
needle-valve setting, so that the optimum setting for
the new fuel may be rechecked as described in the
RUNNING-IN paragraphs
Nu mai scriu ca mi-o iei ca ofensa personala si nici macar nu ne cunoastem, d`apai motiv de cearta sa avem.... Bafta si sa ai compresii minunate! :good:
Aceasta postare a fost editata de AG-74-HESS: 03 November 2012 - 05:22 PM
#17
Postat 03 November 2012 - 06:09 PM
#18
Postat 03 November 2012 - 06:18 PM
Crede-ma pe cuvant; schimbi zeama faci doar reglaj si atat, ca de rodat nu mai ai ce, ca nu mai ai de unde.
Ca sa te convingi, poti deschide un subiect nou la tehnice su intrebarea:
` Un motor in parametri, adica cu rodaj FINALIZAT, mai are nevoie de RODAJ la inlocuirea combustibilului? ( e un pleonasm ca si formatarea la lipo)
Fiind multi care chiar se pricep, iti vor raspunde. Deci nu e o ambitie a mea in a avea dreptate, ca nu sunt banii mei, dar e pacat sa uzezi motorul degeaba, cand poti sa-l folosesti un timp mai indelungat. Valabil pt ORICE motor, nu doar abc/l/n.
#19
Postat 03 November 2012 - 08:15 PM
Probabil ca discutam de ceva vreme pe acest subiect pentru ca am inteles/exprimat gresit notiunea de rodaj in acest context.
Am spus de la bun inceput "un gen de rodaj" referindu-ma la modul la care vei consuma (in functie de preferinte) unul sau mai multe rezervoare cu noul combustibil, bineinteles CA LA RODAJ adica amestec mult mai bogat.
Rodajul propriuzis ca la un motor nou, este clar ca ar fi aberant sa il aplici. Probabil exprimarea a lasat de dorit... si de aici discutia in sine!
Sper ca a inteles initiatorul topicului ce trebuia sa inteleaga...
#20
Postat 04 November 2012 - 12:24 PM
E-Revo Brushless - EZRUN 3674SL ESC and 2350kv motor
Baja 5b stock
Sanwa M11X
Kyosho Mini-Z MR-03W LM
Kyosho Mini-Z MR-03 RM