magneti
Postat 07 April 2005 - 04:42 PM
Eu am comandat din US niste magneti N50 de 5x5x1 si 5x5x0.9 mm super ieftini. Sunt speciali pentru motorase de cdrom.
Daca vreti va dau linkul cand ajung acasa.
Am cumparat si un controller si am incropit si un motoras. Nu l-am pus pe nici un avion inca dar pare meseriash. Se invarte http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif Trebuie sa fac si avionul intai. Sunt cel mai incepator posibil. Da' mi-am luat depron, am si motor, intr-un an fac si avionul.
Daca vreti am si vreo 10 cdroame desfacute, daca veniti prin ctza va dau. Cine ajunge primul ii dau si niste magneti de un motor.
Si poze sau how-to pot sa va dau. Carca.
Dan
Postat 07 April 2005 - 09:12 PM
Postat 07 April 2005 - 09:23 PM
Ce controler ai folosit - cumparat sau l-ai manufacturat si pe ala?
mersi,
cezar
Postat 07 April 2005 - 11:39 PM
ctotth, la 7 Apr 2005, 21:23, a spus:
Ce controler ai folosit - cumparat sau l-ai manufacturat si pe ala?
mersi,
cezar
Sper sa nu mai postez aiurea de data asta....
Controllerul e de cumparat ca alfel nu cred ca iesea nimic. %^&&^%#$%&^-10 al lui Castle Creations. Foarte bun.
Magnetii pot fi si rotunzi dar grosimea e cam mare...este posibil sa ti se frece statorul de magneti sau sa nu mai aiba loc. Oricum, tu incearca sa ii pui de test fara sa ii lipesti si vezi daca mai e loc si de altceva. Vezi ca la lipirea finala trebuie sa ai foarte mare grija sa fie magnetii cat se poate de simetrici. Mi s-a parut cea mai grea parte ca mereu sareau sa se lipeasca de vecinu...
Dan
Postat 08 April 2005 - 03:06 AM
dancaragea, la 7 Apr 2005, 16:42, a spus:
Si poze sau how-to pot sa va dau. Carca.
Pai daca nu-i mare deranjul pune link-urile. Daca-s asa de multe...si probabil le ai in favorite .....cumva...... exporta tot folderul respectiv.
Chiar daca nu ne apucam tot invatam ceva....parea mea.
Aceasta postare a fost editata de Se poate si asa ?: 08 April 2005 - 03:07 AM
Postat 08 April 2005 - 10:35 AM