Va salut,
Vreau sa cumpar o radiocomanda pe care sa o pot folosi cu un planor motorizat deocamdata . Nu vreau ceva foarte pretentios,
(sunt incepator), nu vreau nici sa investesc prea mult si ma gandesc ca cele 6 canale ar fi mai mult decat suficiente.
Trebuie sa recunosc faptul ca si pretul la care se gaseste in tara m-a atras.
Intrebare: Foloseste cineva aceasta radiocomanda pentru avioane/planoare si poate sa-mi spuna daca merita sa o cumpar sau nu?
Multumesc!
Asta e radiocomanda:
http://www.hobbyking...Rx_Mode_2_.html
Pagina 1 din 1
Foloseste cineva radiocomanda HK6DF 2.4Ghz FHSS 6Ch ?
Postat 12 April 2012 - 02:39 PM
salut nu cred ca e o alegere prea buna.. parerea mea..nu stiu cit de bune sunt si nu cred ca au viata prea lunga.. eu zic ca mai bine te storci de inca vreao 2 sute de lei si iti iei ceva de pe aici..eu de exemplu am cumparat un graupner mx-12 in 2,4Ghz cu 500 de lei de aici de pe horum (SH)statia arata si functioneaza foarte bine si nu se compara cu ce am avut inainte...tot ceva asemanator...acum tu sti ce iti doresti si cum stai cu banii..
Teatrul e circ si filmul minciuna.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
Stirile tac, mutii vor sa ne spuna,
Ca nimeni n-aude cand orbii vad tot,
Si noi ne-ncalzim punand paie pe foc.
Postat 12 April 2012 - 06:44 PM
Neacsu_Leonid, la 12 April 2012 - 02:39 PM, a spus:
salut nu cred ca e o alegere prea buna.. parerea mea..nu stiu cit de bune sunt si nu cred ca au viata prea lunga.. eu zic ca mai bine te storci de inca vreao 2 sute de lei si iti iei ceva de pe aici..eu de exemplu am cumparat un graupner mx-12 in 2,4Ghz cu 500 de lei de aici de pe horum (SH)statia arata si functioneaza foarte bine si nu se compara cu ce am avut inainte...tot ceva asemanator...acum tu sti ce iti doresti si cum stai cu banii..
Multumesc pt. sfat. Inclin sa cred ca ai dreptate. Voi cauta ceva sh ... poate am noroc.
Postat 25 May 2012 - 03:07 PM