nichelina
#2
Postat 25 May 2005 - 01:09 PM
O iei, o intinzi si ai sarma de nichelina. Se gaseste la diferite diametre functie de puterea rezistentei.
Succese.
#4
Postat 08 June 2005 - 12:21 PM
sau ia-ti ceva dragut de aici www.machete.ro.
#6
Postat 09 June 2005 - 11:34 PM
martian 2 , f3 fc ,baby beast
futaba t8fg
E-Savage
Brama 10b
E-10 Mustang (drift)
extra 3000 homemade
edge 540 homemade
f-22 homemade
Spektrum Dx6i
#7
Postat 10 June 2005 - 06:48 AM
Mai bune sint bateriile mai mari insa ideal e sa folosesti un pak de acumulatori pe care o sa-i reincarci, si care dau curent nu gluma (cu conditia sa nu folosesti acumulatori prea mici).
Tensiunea o afli prin experimentari, foarte utila e o sursa de tensiune reglabila de laborator (scolar de ex.).
#8
Postat 10 June 2005 - 06:06 PM
A si inca o chestie candva cineva pe forum se plangea ca nu reuseste sa aprinda motorul; daca urmati instructiunile de aici succesul e garantat: http://www.pyrounive...ng/igniters.htm
nu trebuie respectate intocmai cand ati ajuns de ati pus chibritul va opriti; apoi preparati f. putin (50%zahar/50%KNO3) si il puneti pe varf cand e cald se modeleaza f. usor asa ca il faceti la ce dim. aveti nevoie si va zic ca nu are cum sa nu functioneze
#9
Postat 13 June 2005 - 07:59 PM
putem folosi cumva la igniter un condensator? Ca in poza atasata?
A reprezinta 1 cm de sarma de nichelina. B reprezinta un condensator. C reprezinta o baterie de 9 volti. D reprezinta un intrerupator care inchide cand circuitul baterie/condensator, cand circuitul condensator/nichelina.
Ideea ar fi sa inchizi primul circuit pentru a incarca condensatorul, apoi inchizi al doilea circuit descarcand condensatorul in rezistenta. Stiu ca daca conectezi bateria de 9 volti direct la nichelina nu merge [am incercat], dar oare daca folosim condensatorul, e vreo sansa de reusita? Parca blitzul de la aparatul foto folosea principiul asta. E mai usor sa te cari cu o baterie de 9 v decat cu una de masina.
Daca a incercat cineva, ce capacitate ar trebui sa aiba condensatorul? E viabila ideea? Eu am facut fizica de a 10-a acum foarte multi ani, si nu mai stiu d-astea. Nici timp de experimente nu am, din pacate.
Nichelina am cumparat din piata Obor, de la aia cu scule si unelte, electrice, etc. O spira de resou cu 15 mii. Tre sa gasiti oriunde, nu se poate. Apasati pe linkul de mai jos sa vedeti schema:
Schema circuitului.
Aceasta postare a fost editata de isilviu: 13 June 2005 - 08:04 PM
#10
Postat 13 June 2005 - 09:55 PM
Ideea e ca merge sistemul. Parca avea 3 baterii de 9 volti, nu mai tin minte exact.
Personal n-am facut, poate apare el cu mesaj. E tot pe la racheto.
Bafta!
Telefon: 0721 385365
#11
Postat 05 July 2005 - 11:57 AM
un beculetz de pom de craciun e o capsa perfecta
se incalzeste varful beculetzului la aragaz pana cand se face alb apoise baga in apa rece
dupa aceea i se rupe varful cu un patent in interiorul beculetzului se pune praf de pushca sau orice pulbere pt initziere se face un tub din hartie care se pune peste beculetz shi se lasa putzin mai lung in parte in care becul e spart se umple tubul cu ce vretzi pulbere de initziere etc shi apoi i se pune un mic dop
din vata functzioneaza garantat
#14
Postat 06 July 2005 - 01:37 AM
ciudatilor!
puneti dreq doua fire la o baterie cu nichelina la celalalt capat... eventual puteti face capse ca sunt zeci de moduri de a le face... multe din ele descrise pe acest forum... si astfel aia fara experienta au mai mult succes la aprinderea motoarelor nefiind nevoiti sa le potriveasca in ajutaju` motorului cu spirala nichelina atingand combustibilul...
ce dreq e asa de mare lucru sa aprinzi un motor de rachetomodel?
complicati-va ca poate ramaneti fara degete folosind un sistem COMPLICAT ... sa vedeti atunci ce farmec va avea intamplarea! cu miros de carne fripta !
MIG-29
#15
Postat 06 July 2005 - 01:57 AM
Na, ca-i facui reclama!