Pagina 1 din 1
zbor comercial adica pe bani
#6
Postat 10 April 2005 - 02:10 PM
ia legatura cu Andrei sau cu Big de aici de pe forum ca ei te pot rezolva.
da pregateste-te de bani ,in jur de 95 de euro ora de zbor,pentru inceput trebuie fo 20 la dubla si 10 la simpla+licentierea.
sa ai disponibil intre 6 si 8 mii de dolari(euro).
da pregateste-te de bani ,in jur de 95 de euro ora de zbor,pentru inceput trebuie fo 20 la dubla si 10 la simpla+licentierea.
sa ai disponibil intre 6 si 8 mii de dolari(euro).
flying is my life...
#8
Postat 10 April 2005 - 06:52 PM
flying is my life...
#9
Postat 10 April 2005 - 10:23 PM
Stimati interlocutori
hai s-o pun mai clar(intrebarea):
Exista cadrul legal sa executi zboruri comerciale cu un aparat de zbor ultrausor(pendular sau triax)in romania?
daca da,unde este stipulat,ce licenta e necesara(nu de pilot avion,e cu totul alt concept),si cine e in masura sa aprobe(sau sa dez) astfel de activitati?
nu de alta da e un sport scump(frumos,da scump)si probabil n-ar fi rau sa existe o metoda de a te autofinanta(sititi cum e,dai de bani,zbori mai mult,te perfectionezi,creste siguranta activa,iti iei o scula mai tare,creste siguranta pasiva,etc).numai lucruri bune!
pina atunci,s-auzim de bine(de la voi) si sa se ieftineasca benzina!
hai s-o pun mai clar(intrebarea):
Exista cadrul legal sa executi zboruri comerciale cu un aparat de zbor ultrausor(pendular sau triax)in romania?
daca da,unde este stipulat,ce licenta e necesara(nu de pilot avion,e cu totul alt concept),si cine e in masura sa aprobe(sau sa dez) astfel de activitati?
nu de alta da e un sport scump(frumos,da scump)si probabil n-ar fi rau sa existe o metoda de a te autofinanta(sititi cum e,dai de bani,zbori mai mult,te perfectionezi,creste siguranta activa,iti iei o scula mai tare,creste siguranta pasiva,etc).numai lucruri bune!
pina atunci,s-auzim de bine(de la voi) si sa se ieftineasca benzina!
#10
Postat 11 April 2005 - 07:34 AM
Pretinilor, ati intzeles gresit!
Mmf-ul nu vrea sa pateasca ca sa zboare (pe bani, adica). El vrea sa zboare si/ca sa faca bani. Adica sa presteze serviciu aerian. Pt. asta, pe langa licentzele obisnuite (scula, pilot), trebuie sa se constituie in societate comerciala si sa-si scoata si licentza de operator aerian.
Altfel, poa sa incaseze bani ca pilot sportiv/asociatie sportiva numai in concordantza cu prevederile legii sponsorizarii. Nu stiu clar ce nr. poarta. In orice caz, tre scormonit si pe saitul Aeroclubului Romaniei, citit Codul Aerian si HG 1172/2002.
Dupa ce se lamuresc toate aspectele legale... se merge pe blat!
Mmf-ul nu vrea sa pateasca ca sa zboare (pe bani, adica). El vrea sa zboare si/ca sa faca bani. Adica sa presteze serviciu aerian. Pt. asta, pe langa licentzele obisnuite (scula, pilot), trebuie sa se constituie in societate comerciala si sa-si scoata si licentza de operator aerian.
Altfel, poa sa incaseze bani ca pilot sportiv/asociatie sportiva numai in concordantza cu prevederile legii sponsorizarii. Nu stiu clar ce nr. poarta. In orice caz, tre scormonit si pe saitul Aeroclubului Romaniei, citit Codul Aerian si HG 1172/2002.
Dupa ce se lamuresc toate aspectele legale... se merge pe blat!
Orice pas inainte e un shut in fund!
#11
Postat 12 April 2005 - 08:37 AM
Singura activitate comerciala legala pe care o poti executa cu ULM-ul este scoala de zbor. Punct. Definitia ULM exclude din start alte activitati decat cea de agrement. Ca sa prestezi LEGAL alte activitati, chiar fotografii aeriene, curierat, etc iti trebuie licenta de operator aerian, aeronave certificate, etc. Stiu sigur, pentru ca am vorbit chiar cu cei de la autoritatea aeronautica. Daca vrei sa faci ceva ilegal, s-ar putea sa-ti mearga un timp, dupa care cineva tot te agatza.
Asa ca stai cuminte pe fesele tale, sau zboara de placere.
Asa ca stai cuminte pe fesele tale, sau zboara de placere.
Aceasta postare a fost editata de Daktari: 12 April 2005 - 08:45 AM
Doctoru de oase, voi sa nu le rupeti, chiar daca el le coase !
Arata acest topic
Pagina 1 din 1