Cum s-au petrecut lucrurile. Am luat cu imprumut de la clubul copiilor o statie pentru a proba niste servo-uri. Dupa ce le-am probat m-a mancat undeva sa pornesc Wing Dragon-ul. Cuplat servo-urile si ESC-ul la receptor, pornit statia ca la carte si apoi cupalt acumulatorul la ESC. Nu am mai apucat sa fac nimic altceva, avionul a pornit ca turbatul si s-a oprit in perete :) ! Apoi s-a oprit si motorul. Nu am apucat sa fac nimic, nici o reactie. Am luat avionul si am decuplat acumulatorul.Apoi am investigat damage. Din fericire nimic, decat peretele un pic zdrelit (WD are elicea in spate din fericire). In urma impactului doua din mufele ESC-ului care se leaga la motor au sarit, si din acest motiv motorul s-a oprit. Am luat statia si am comutat acceleratia pe reverse. Am recuplat mufele si totul mergea normal.
Acum vine intrebarile: ESC-ul daca a vazut acceleratia data la maxim (ca era pe reverse) trebuia sa nu porneasca motorul. Cel putin la Cessna cam asa face. De ce l-a pornit? Nu mi se pare normal ...
Alta intrebare ... daca ESC-ul a ramas cuplat doar intr-o mufa la motor, risca sa se arda ceva? Motor sau ESC?
Astept raspunsuri si va multumesc anticipat.
Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 11 February 2012 - 07:22 PM