ce pare aveti de acest avion?
#1
Postat 08 February 2012 - 07:32 PM
ce pare aveti de acest avion?http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/3_516_1237_2086/products_id/166938/n/Kyosho-Airium-Piper-J-3-Cub-Ve29-RTF
Mentionez ca eu sunt incepator absolut.
Se poate zbura usor?Styro e rezistent la crtashuri?
#2
Postat 08 February 2012 - 08:09 PM
http://www.rhcforum....patorului-aero/
#3
Postat 08 February 2012 - 08:11 PM
bulanos, la 08 February 2012 - 07:32 PM, a spus:
ce pare aveti de acest avion?http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/3_516_1237_2086/products_id/166938/n/Kyosho-Airium-Piper-J-3-Cub-Ve29-RTF
Mentionez ca eu sunt incepator absolut.
Se poate zbura usor?Styro e rezistent la crtashuri?
Salut si bine ai aterizat printre noi.
Din cate am reusit sa vad modelul este pentru incepatori. Am unul asemanator, doar putin mai mare si zboara foarte linistit.
Multa bafta.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#5
Postat 09 February 2012 - 12:21 AM
bulanos, la 08 February 2012 - 07:32 PM, a spus:
ce pare aveti de acest avion?http://www.amainhobbies.com/product_info.php/cPath/3_516_1237_2086/products_id/166938/n/Kyosho-Airium-Piper-J-3-Cub-Ve29-RTF
Mentionez ca eu sunt incepator absolut.
Se poate zbura usor?Styro e rezistent la crtashuri?
Mentionez ca sunt mai incepator ca tine si nu ar trebui sa te iei dupa mesajele celor cu experianta asemanatoare mie...
Styro e rezistent la crash-uri dar nu te gandi ca orice zboara e bun de trantit de pamant pe motiv ca rezista. Nu se potriveste socoteala din targ cu aia de acasa. Avionasele noastre sunt facute sa decoleze, sa zboare si sa aterizeze normal, mai din mana mai prin balarii. Daca vrei mai mult de atat, pregateste-te de mai mult. Totul pe lumea asta e relativ. Am vazut planoare mari din balsa bagate in balarii si cautate cu busola pe mana, am vazut si modele din polistiren ramase prin copaci.
Important e sa apreciezi corect situatia in momentul zborului si sa iei deciziile de care sa fii tu multumit. Restul e apa de ploaie. O sa revii cu "de ce s-a inclinat pe o parte", "de ce nu s-a inclinat pe cealalta parte", de ce s-a inclinat unde doream eu cand eram cu degetele pe paharul de cafea si tot asa...Sunt amanunte care nu prea conteaza la acest nivel. Ai inceput bine, nu poti gresi usor in continuare.
Spor la treaba!
Kip in tuci
Telefon: 0721 385365
#10
Postat 11 February 2012 - 09:35 AM
Ai totusi posibilitatea sa-ti iei un nume care sa te reprezinte. Poate si o imagine ar ajuta.
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 11 February 2012 - 09:37 AM
#11
Postat 11 February 2012 - 09:41 AM
Sa ne intoarcem la modelele asta ultrausoare RTF. Eu am avut o Cessna Minim de la Kyosho. Cred ca avea vreo 40g. Zbura fantastic, se tinea foarte bine pe vant usor (pentru marimea ei) si era indestructibila. Am dat-o unor prieteni care au inceput sa o zboare fara sa fi pus niciodata mana pe o statie, au busit-o de 5 ori dar la a doua baterie deja zburau binisor.
Eu iti recomand sa te uiti la cele facute de HorizonHobby:
http://parkzone.com/UltraMicro/ sunt cele mai populare si ulterior daca cumperi o statie adevarate JR/Spektrum le poti controla in continuare. Cei care se apuca de heli s-au prins mai repede ca modele astea micro sunt foarte tari.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#12
Postat 11 February 2012 - 01:09 PM
Toate au cca 40cm anvergura aripilor si aproximativ 40g - 50g greutate! Chiar sunt superbe!!! Astea-s avioane sa le iei la munca sa le zbori in pauze!
Ion Iliescu - Strategie si Reforma
#13
Postat 11 February 2012 - 03:43 PM
bulanos, la 11 February 2012 - 09:18 AM, a spus:
Salutare Domnu' B, daca-mi permiti un sfat, poti trece locatia de unde esti, si asa vei putea contacta mai usor colegi de zbor care ar putea sa te ajute.
Multa bafta.
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R