as vrea sa aduc o modificare cessnei mele adica sai pun 2 aripi astept sfaturi numai bine de ce vreau aste de fiecare data cand zbor cu ea am senzatia ca o >pierd< si nu am timp de reactie
Pagina 1 din 1
Cessna182 se poate transforma in biplan cu speranta ca e mai stabila
#3
Postat 01 February 2012 - 08:48 PM
Cate zboruri ai la avtiv cu Cessna? Am inceput tot cu Cessna 182, si am avut parte de multe trante la inceput. Zboara putin cam repede pentru un incepator, dar cu putina practica vei fi multumit de cum zboara, cu cateva conditii: centrul de greutate sa fie asa cum recomanda producatorul, motorul sa aiba unghiul potrivit, elicea sa fie echilibrata si suprafetele de control sa fie trimate bine. Nu stiu daca o aripa in plus va conferi modelului stabilitatea necesara.
Cred ca ar fi fost potrivit un alt model (trainer) care sa zboare mult mai incet si sa fie mai stabil. Eu am descoperit u astfel de model dupa 6-7 luni de la primele zboruri cu Cessna si acum sunt convins ca daca as fi inceput cu acel model, Cessna ar acum mult mai putin peticita cu banda adeziva.
Bafta si la zbor si la scris :drinks:.
Cred ca ar fi fost potrivit un alt model (trainer) care sa zboare mult mai incet si sa fie mai stabil. Eu am descoperit u astfel de model dupa 6-7 luni de la primele zboruri cu Cessna si acum sunt convins ca daca as fi inceput cu acel model, Cessna ar acum mult mai putin peticita cu banda adeziva.
Bafta si la zbor si la scris :drinks:.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#4
Postat 01 February 2012 - 10:08 PM
cu centrajul dupa cum am inteles eu dupa vro 2 saptamani de citit pe net este in felul urmator latimea aripii o imparti la 4 pentru un avion mai stabil sau la trei pt unul maager si mai greu de controlat si acolo unde am zis mai devreme ii aplici CG pt motor 3 grade stanga cum te uiti la el si 3 grade jos cu elicea nu prea am experienta pt ca le rup la greu
oricum astept pareri multumesc pt sfaturi
oricum astept pareri multumesc pt sfaturi
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#6
Postat 01 February 2012 - 10:13 PM
apropo de zboruri cred ca am facut vreo 15 sau 20 dintre care doar 2 bune noroc cu zapada cand a inceput sa se mai descarce bateria adica adevenit mai lent am reusit sal controlez mai bine in rest sunt un dezastru am reusit doar de 2 ori sal trimez in aer pt ca dupa aia am dat cu el in bot
Fly safe, have fun. Measure three times, cut once. The man who makes no mistakes does not usually make anything.
#7
Postat 01 February 2012 - 10:47 PM
Da, ceva ai prins, CG trebuie sa fie intre cele doua limite spuse de tine daca produucatorul nu specifica exact limitele. Alta chestie....cu cat viteza modelului este mai mare cu atat ca incepator il controlezi mai greu. La modelul meu ( 96cm anvergura, 86cm lungime, 460g) cel mai bine il controlam cam cu jumatate din puterea maxima. Va viteza mare era ca un taur la rodeo. Alta problema aveam din cauza greutatii mici: era foarte sensibil la curentii de aer ceea ce il facea si mai dificil de pilotat, mai ales la inceput.
Daca ai vazut ca la viteze mai mici il poti controla mai bine, incearca de la inceput sa-l zbori mai incet decat pana acum.
Oricum primul model are cel mai mult de suferit din cauza lipsei de experienta.
Bafta multa, rabdare si aterizari line.
Daca ai vazut ca la viteze mai mici il poti controla mai bine, incearca de la inceput sa-l zbori mai incet decat pana acum.
Oricum primul model are cel mai mult de suferit din cauza lipsei de experienta.
Bafta multa, rabdare si aterizari line.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
Arata acest topic
Pagina 1 din 1