Extra 300S ElectriFly - a zburat cineva asa ceva?
#1
Postat 18 January 2012 - 08:31 PM
Acum modelul meu : http://www.electrifl...s/gpma1114.html . Cand am desfacut cutia ... hm m-am cam ingrozit. Mi se pare extrem de firav. Aripile se indoaie usor, am senzatia ca se va rupe imediat. Trenul de aterizare e din plasti foarte fragil.
Vreau sa stiu daca cineva a zburat asa ceva. Vreau sa stiu daca merita sa ma apuc de el (este un model complet, in care nu trebuie sa mai incestesc nimic, am toate componentele). Astept pareri.
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#2
Postat 21 January 2012 - 10:01 AM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#3
Postat 07 February 2012 - 01:07 AM
- da, se vrea a fi 3D
- da, pare firav, de aia trebuie intarit cu carbon
- da , poate sa zboare foarte incet
Este un model shockie, destinat zborului indoor, sau afara fara pic de vant.
Daca il ai in echiparea originala cu motor brushed, ti-as recomanda sa pui direct ceva brushless, sigur iesi mai bine la tractiune si la greutate.
Cea mai mare atentie trebuie sa o ai la greutate. Un model de dimensiunilea alea nu trebuie sa aiba RTF cu tot cu baterie mai mult de 150-200g ca sa zboare bine.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#4
Postat 10 February 2012 - 06:20 PM
Aceasta postare a fost editata de lazardominte: 10 February 2012 - 06:20 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#5
Postat 10 February 2012 - 09:04 PM
Aripa i-am intarit-o cu o tija de carbon de 3mm de-a lungul ei. Putea zbura cu viteze mari dar si planat mai ales cand venea la aterizare. A fost un model reusit si chiar ma gandeam sa-l reconstruiesc. Imagini cu Extra se pot vedea pe pagina mea din semnatura, la sectiunea "My RCmodels"
Aceasta postare a fost editata de jetix: 10 February 2012 - 09:07 PM
#6
Postat 10 February 2012 - 09:42 PM
Aeromodele: Cessna 182 Arttech, Wing Dragon 3 Arttech, Hobby King Bixler Epo 1400,Hobby King EPO Seaplane, Thunder Tiger Dragon Fly .15;
Navomodele: Robbe Sea Diamond;
Automodele: Turnigy 1/16 Brushless 4WD Short Course Truck;
Modele aproape montate: Sedona-Black Horse;
Modele nemontate(in cutie):Extra 300S-Electrifly;
Statie: Turnigy 9X, Hobbyking HK310 (navo si auto);
Simulator Real Flight Basic (original) pentru antrenament;
#7
Postat 11 February 2012 - 10:39 PM
Al tau este un indoor pur ca sa spun asa iar la aceste modele se pune accent pe o greutate cat mai mica. La modelele de indor (un Morback anul trecut iar acum un Breeze Pro) pe care l-am avut/il am, am folosit un accu de 7.4V/800mA (2S) sau de 11.1V/400mA (3S).
Extra 300 pe care l-am construit era ceva mai solid si de aceia mi-am permis sa pun un accu cu tensiune mai mare, iar practica a dovedit ca n-am gresit.
#8
Postat 13 February 2012 - 04:07 PM
Modelul lui lazar este cum spuneam shockie, flatout, cum vrei sa-i spui, nu are aripa profilata, nimic, nada sunt 2 foi de depron la 90grade... pe cand cel descris de jetix e alta poveste, din alta clasa, nu cu mult superioara, dar altceva oricum.
Legat de baterie, daca pui un brushless mic in loc de periatul ala o sa mearga si un 2s la max 500mAh. Scapi de greutate si ai un zbor mult mai incet si mai placut (in sala bineinteles, ca pt asta a fost gandit). 4s pe asa ceva exclus. Nu numai ca nu isi are rostul, dar ti-ar trebui si alt ESC si probabil alt motor. Cat despre motorizare originala brushed vs brushless, crede-ma nici nu se compara. Pana ajungi sa il schimbi, s-ar putea sa nu mai ai nimic din model.
Apropo, fa o chestie desteapta, cat inca e intreg si nemontat. Fa un sablon dupa original pe hartie sau depron sau ce vrei tu si astfel obtii o "matrita". Pe viitor daca se intampla la un moment dat inevitabilul, reinnoiesti body-ul si esti din nou RTF.
Succes.
If you can't fix it with a hammer you have an electrical problem.
#9
Postat 13 February 2012 - 04:49 PM
Maverick, la 13 February 2012 - 04:07 PM, a spus:
a gresit maverick aici. cuvantul cheie "daca" trebuie inlocuit cu "cand" :blush:
/------------------------\ |~~\_____/~~\__ | | Hash84 |______________ \______====== )-+ | | ~~~|/~~ | \------------------------/ ()
#10
Postat 13 February 2012 - 06:03 PM
Parerea mea ca si a celorlalti e sa il echipezi cu un brushless pt ca scapi de greutate si din pricina acumulatorului.
Eu tot cu ceva de genul am inceput...era un YAK 54 facut de mine din depron de 3 mm dupa niste planuri si intarit cu platbande de carbon de 3x1mm pe aripa si tije de carbon de 1 mm pentru fuzelaj in forma de zabrele pentru rigidizare... a mers brici...
Eu zic sa incerci sa faci si tu unul asemanator din depron de 3 mm sin incearca sa te inveti cu el...din prima incercare o sa il faci bucati....asa ca nu cred ca ai vrea sa il strici din prima pe cel nou...eu am facut praf vreo 4 YAK-uri si un extra 300 , toate facute de mine...si nu am plans foarte rau...
Aceasta postare a fost editata de Iulian86: 13 February 2012 - 06:04 PM