Pagina 1 din 1
ajutor pt un incepator mustang p-15d
#1
Postat 12 February 2012 - 05:33 PM
Am primit de la un amic un Mustang P-15D are o radiocomanda cu 4 canale si am o mare problema fiind chiar incepator in deale zborului intampin o problema in momentul in care pornesc motorul si ar trebuisa ruleze pe pista avionul efectiv catein bot adica pica in elica trebuie reglat ceva anuma la radiocomanda sau o fi problema cu avionul ?
este un model deja rulat nu stiu exact cata vreme sar intsmpin problema mai sis mentionata poate ma ajutati cu niste sfaturi
este un model deja rulat nu stiu exact cata vreme sar intsmpin problema mai sis mentionata poate ma ajutati cu niste sfaturi
#3
Postat 12 February 2012 - 06:05 PM
Salut, ar trebui sa verifici in primul rand daca supratefele de control sunt in pozitie neutra cand stick-urile telecomenzii sunt pe mijloc ( adica neatinse)
La coada modelului ai profundorul ( ampenajul orizontal , cel care ridica sau coboara modelul in zbor). Este facut dintr-o parte fixa si una mobila. Cele 2 parti ar trebui sa fie in acelasi plan ca totul sa fie bine. Pui o rigla pe partea fixa si vezi daca pertea mobila este pe aceeiasi linie.
Tot la coada ai deriva ( ampenajul vertical, cel care asigura directia modelului in aer) poti sa faci acelasi test. pentru a fi sigur ca nu "trage" directia la decolare.
In cazul tau s-ar putea ca partea mobila a ampenajului orizontal ( profundorul ) sa fie in jos fata de partea fixa si de aceea in loc sa decoleze, modelul da cu nasul de pamant.
Sper ca am fost de folos.
Bafta.
P.S. Daca mai ai nelamuriri, nu ezita sa ceri sfaturi.
La coada modelului ai profundorul ( ampenajul orizontal , cel care ridica sau coboara modelul in zbor). Este facut dintr-o parte fixa si una mobila. Cele 2 parti ar trebui sa fie in acelasi plan ca totul sa fie bine. Pui o rigla pe partea fixa si vezi daca pertea mobila este pe aceeiasi linie.
Tot la coada ai deriva ( ampenajul vertical, cel care asigura directia modelului in aer) poti sa faci acelasi test. pentru a fi sigur ca nu "trage" directia la decolare.
In cazul tau s-ar putea ca partea mobila a ampenajului orizontal ( profundorul ) sa fie in jos fata de partea fixa si de aceea in loc sa decoleze, modelul da cu nasul de pamant.
Sper ca am fost de folos.
Bafta.
P.S. Daca mai ai nelamuriri, nu ezita sa ceri sfaturi.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#4
Postat 12 February 2012 - 06:08 PM
In cazul in care suprafetele de control au nevoie de reglaje, acestea trebuie facute din tijele de comanda pe cat posibil. in acest fel din telecomanda poti face un reglaj mai fin daca este cazul ulterior.:pardon:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#5
Postat 12 February 2012 - 06:32 PM
Daca-mi permiti inca o parere.... vazand ca esti incepator...daca ai nu ai mai zburat pana acum... acest model s-ar putea sa fie putin cam rapid pentru inceputuri....
Daca ai sa reusesti sa-l decolezi ( bafta multa :pardon:) incearca sa nu folosesti acceleratia la maxim. Un model cu cat e mai rapid cu atat e mai dificil de controlat mai ales la inceput.:blink:
Daca ai sa reusesti sa-l decolezi ( bafta multa :pardon:) incearca sa nu folosesti acceleratia la maxim. Un model cu cat e mai rapid cu atat e mai dificil de controlat mai ales la inceput.:blink:
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#6
Postat 12 February 2012 - 07:08 PM
problem este pilotul. P51 nu este pentru incepatori. Daca insisti sa-l ridici, tine profundorul putin ridicat si cand prinde ceva viteza ridica-l mai mult. Dupa ce se ridica cativa metri micsoreaza unghiul de ridicare si incearca sa nu-l inclini pana nu ai altitudine. Succes!
#7
Postat 14 February 2012 - 09:42 PM
mersi pt toate sfaturile sunt de acord ca nu este un model pt un total incepator dar vedeti voi este ceva care a venit asa si daca am o jucarie incerc sa ma joc cu ea :)) o sa incerc sa pun in aplicare tot ce ma
-ti sfatuit si dupa acea va tin la curent mersi inca odata
-ti sfatuit si dupa acea va tin la curent mersi inca odata
#8
Postat 14 February 2012 - 09:46 PM
apropo de primit sia stins o datorie fatza dde mine respectivul prieten deci avionul a iesit undeva la 300 ron mai are cateva cesna care necesita unele retusiri are neste rupturi sparturi defecte de la cazaturi si mai are cateva modele si dupa cum am inteles le vinde tot asa la 300 ron poate este cineva interresat pot cere poza su avioanele respective
#9
Postat 14 February 2012 - 10:34 PM
Daca ai putea sa iei o Cessna in locul p51 ....este mai stabil putin. Nici Cessna nu ar fi chiar pentru inceput dar merge mai bine fata de ce ai acum Eu am inceput cu Cessna.:)
Bafta multa si asteptam vesti bune.
Bafta multa si asteptam vesti bune.
Alex G:
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
SCOUT MX2
CESSNA 182, 1,87m
PIPER SUPER CUB, PICO CUB
WING-TIGER
TURNIGY 9X ER9X, E-FLY 6CIID, FUTABA T2R
#10
Postat 15 February 2012 - 06:19 PM
Cel mai bine ar fi sa folosesti electronica de pe p51 ca sa construiesti un Blu Baby:
http://www.rcgroups....ad.php?t=681556
Vezi ca s-a discutat si pe aici.
Dupa ce inveti, poti incerca sa muti la loc electronica.
http://www.rcgroups....ad.php?t=681556
Vezi ca s-a discutat si pe aici.
Dupa ce inveti, poti incerca sa muti la loc electronica.
#11
Postat 15 February 2012 - 06:25 PM
filu, la 14 February 2012 - 09:42 PM, a spus:
mersi pt toate sfaturile sunt de acord ca nu este un model pt un total incepator dar vedeti voi este ceva care a venit asa si daca am o jucarie incerc sa ma joc cu ea :)) o sa incerc sa pun in aplicare tot ce ma
-ti sfatuit si dupa acea va tin la curent mersi inca odata
-ti sfatuit si dupa acea va tin la curent mersi inca odata
Salut.
Parera mea ar fi ca la primul zbor sa ai pe cineva mai experimentat langa tine.Spune din ce oras esti si poate se ofera cineva sa te ajute.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1