alegere motorizare sprint 2 drift
#1
Postat 23 January 2012 - 12:39 PM
am gasit un roller pe care vreau sa-l echipez cu o motorizare brushless.
acum,fiind incepator grav la capitolul electrice va intreb cam ce motorizare ar merge sa pun pe acest sasiu in ideea ca mai mult o sa faca drift decat touring(just for fun)
vreau sa-mi iau de pe HK ceva motorizare,accu si incarcator.
am gasit un esc de 60 de amp
http://www.hobbyking...5A_CAR_ESC.html
acum la motor e cea mai mare dilema,numarul infasurarilor necesare pentru a fi un motor compatibil cu disciplina 'drift'
http://www.hobbyking...v_GENUINE_.html
ar fi ok asta?sau cu T mai mic?
la acumulatori m-am gandit la ceva gen
http://www.hobbyking...dcase_pack.html
sau cu amp mai multi,dar nu mai mult de 2s ca nu cred ca ar fi nevoie.
incarcator:
http://www.hobbyking...ccessories.html
daca aveti alte sugestii mai bune sau alte idei sunteti bineveniti sa le spuneti.
#2
Postat 23 January 2012 - 03:55 PM
Cat despre esc,eu am cumparat cel facut de hk 60A la 25$ si merge perfect de jumatate de an deja.Prea multi A nu strica niciodata ;)
Aceasta postare a fost editata de off-road: 23 January 2012 - 03:58 PM
#3
#4
Postat 23 January 2012 - 04:08 PM
motor - seria 540 cu cat mai putine T, Kw mic, cum se spunea si mai sus ... nu recomand ala
pack - ala nu e bun, firele ies in sus si nu poti fixa bateria in sprint, preferabil pe lateral

"That's sooo oshemmm !!!!!"
#5
Postat 23 January 2012 - 05:01 PM
andriu, la 23 January 2012 - 04:08 PM, a spus:
Sa nu fie cat mai mic KV. Daca o sa iti iei un 1500KV, o sa ti se para melc. Ia ceva in jurul a 3000-4000KV. Apropo, e recomandat sa iti iei ceva sensored pentru drift, din cauza modului in care raspund la accelerari. O fac mai liniar, mai ca un brushed. De fapt, sunt multi care au masini de drift si merg cu motoare brushed de 19-20T(asta am vazut pe forumurile din strainatate), pentru ca iti ofera un control mai bun asupra acceleratiei.
#6
Postat 23 January 2012 - 05:31 PM
Eu de ex pe yokomo am un motor brushed de 35T ( de crawler ) si ma inteleg mult mai bine cu el decat cu bushlesul de pe robbe de 9,5T
Depinde si de tine, de skile ;) ...
#7
Postat 23 January 2012 - 05:42 PM
Cei adevarati buni, si aici ma refer la cei care merg in camiponatul D1RC, merg cu motoarea sidewinder v3 10.5turn majoritatea.Pt inceput toata lumea spune sa cumpere un 13.5T.Am vazut si persoane care au mers cu motoare sub 10.5 dar cum spunea si geicsu, nu prea se intelegea cu el ;)
Eu unul merg pe brushed si cu 20T.Probabil o sa trec si eu la brushless cand voi avea finantele necesare sa imi iau ceea ce gandesc eu.
Pana atunci parerea mea este:
ESC HK 60A
Motor 13.5
Lipo cauta ceva de 5000
Incarcatorul e perfect.
Aceasta postare a fost editata de vgeorge: 23 January 2012 - 05:43 PM
-Associated B7 - buggy 2wd electric
-Associated B74.2 - buggy 4wd electric
-Mugen MTC2 - stock/mod touring electric
-Associated SC6.2 - short course 2wd electric
-Losi SCTE 2.0 - short course 4wd electric
-Mugen MBX7TR - truggy nitro
-Mugen MBX8R - buggy nitro
-Kyosho MR04 - 1/28 box stock
-GLR racing - 1/28 mod
-Garbage collection - Crawler performance scale
[center]Club
C.S.T.A. Bucuresti
#10
Postat 08 February 2012 - 12:35 AM
Pentru motor, in functie de ce doresti de la el eu iti sugerez un 13.5T, desi diferenta intre ele nu este foarte mare si poate fi compensata cu un pinion mai mare,respectiv mai mic.
Eu de exemplu sunt posesorul unui motor de 4,5T si ma descurc cu el, chiar daca este o racheta.
Aceasta postare a fost editata de radufirstro: 08 February 2012 - 12:39 AM
#11
Postat 08 February 2012 - 06:55 PM
e nasol ca in zona la mine nu mai cunosc pe nimeni sa posede masina de drift.mai am 2-3 amici care au rc-uri dar si asa ne adunam foarte rar,deci in esenta sunt cam singur.
#15
Postat 08 February 2012 - 09:29 PM