Buna ziua,ma numesc Dan si sunt incepator in navomodele...va rog frumos imi puteti recomanda o barca din magazine pana in pretul de 400ron?deoarece cum nu am experienta in construit o barca ma gendeam la o 'chinezarie' pentru inceput.
Pagina 1 din 1
ajutor va rog
Postat 20 December 2011 - 03:16 PM
Salut Dan si bine ai venit,
Pentru inceput, fara ironie sau superioritate, vreau sa te informez ca navomodelist, conform DEX, inseamna Constructor de navomodele. Inteleg ca vrei doar sa cumperi o jucarie.
Anumiti colegi de pe forum ar cataloga ca fiind o blasfemie sa te ajute sa cumperi jucarii. Si jucariile au rostul lor si plecand de aici poate in viitor vei fi modelist cu adevarat.
Cauta pe Google Jucarii radiocomandate si vei avea de unde alege.
Uite ce am gasit eu http://www.comenzi.r...-c-140_181.html
Nu pot sa iti spun pe care sa o alegi, daca este pentru un copil de 5-10 ani, merge oricare dintre ele. Pentru un navomodelist chiar si incepator nu merge. Este o risipa de resurse. Decat sa dai 400 de lei pe o jucarie poti sa ii folosesti pentru a cumpara materialele necesare constructiei unui navomodel.
Nu stiu ce varsta ai, dar daca depinzi de buzunarul parintilor sunt convins ca vor intelege si iti vor marii bugetul pentru navomodelul ce il vei construii pentru ca vei avea nevoie de mai mult de 400 lei.
Daca vrei sa incepi constructia unui model de nava incearca ceva mai usor de realizat, SAR33. Pe forum este prezent cineva care a construit acest model.
Si eu vreau sa il construiesc.
Spor la treaba!
Pentru inceput, fara ironie sau superioritate, vreau sa te informez ca navomodelist, conform DEX, inseamna Constructor de navomodele. Inteleg ca vrei doar sa cumperi o jucarie.
Anumiti colegi de pe forum ar cataloga ca fiind o blasfemie sa te ajute sa cumperi jucarii. Si jucariile au rostul lor si plecand de aici poate in viitor vei fi modelist cu adevarat.
Cauta pe Google Jucarii radiocomandate si vei avea de unde alege.