LANCER.... A mai cazut unu ..:(
#33
Postat 25 March 2005 - 10:40 AM
Valteras, la 24 Mar 2005, 13:04, a spus:
Scuzele, berile, gratarele, etc. se accepta si se asteapta!
Maaaaama, ce foame si ce sete mi s-a facutuuuuut!
d'asta mi-era frica :o
:D d'al meu esti!..tu vii cu carnea, io cu grataru'... :D :D :D
#34
Postat 16 May 2005 - 12:46 AM
mam facut si eu membru acum si mie drag :)
Cred ca nu are rost sa va mai certati ca o faceti degeaba pentru ca alora care ar trebui sa le pese despre ce se intimpla le cresc vilele udate de ploi si luminate de soare si ii doare in spate de restu.
#35
Postat 05 June 2005 - 10:18 PM
Aceasta postare a fost editata de jester: 05 June 2005 - 10:21 PM
#36
Postat 13 August 2005 - 01:44 AM
#37
Postat 13 August 2005 - 10:02 AM
Allex, la 13 Aug 2005, 01:44, a spus:
allex, pentru curiozitatea ta, iti reamintesc ca si tatal meu a fost tot avioator, coleg cu tatal tau, si sa nu crezi ca numai tu ai ajuns la timisoara sa vezi un lancer pe viu.
in primul rand, am vazut un cokpit de lancer chiar pe vremea cand primea timisoara lancer-uri, adica in 2000. am si urcat la bordul lui, am facut si "trecerea pe sub planul lui", stiu ce inseamna mig-21 lancer. dar sunt sigur ca tu nu ai vazut dupa 2 ani cum stateau mig-urile 21 in fata hangarului mare de reparatii, si mai ales, nu ai vazut cuib de viespi in ajutajul unui lancer. ce crezi tu arata asta? nu cumva tocmai faptul ca acele avioane(ca nu era doar unul singur) nu au mai zburat de ceva vreme buna? nu erau doar vispile, erau si cuiburile acelea in care dormeau, ca mi-era si frica sa-mi bag capul prin spate sa privesc si eu din ce se putea vedea acolo. nu ai vazut cum printre dalele bretelei din fata hangarelo a crescut iarba, si cum la o zi de zbor zburau 3 avioane, restul erau "pe tusa" si asta dupa ce in urma cu 2 ani, Timisoara gazduise un miting de nu mai aveai unde sa arunci acul!!!!!!
in al doilea rand, nu poti compara o dacia 1100 cu mig-21 lancer, nu din motovul performantelor, sau a varstei, care le au in comun, ci din cauza faptului masina merge in 2D, poti trage de ea pana cand ramai cu fundu in sosea, te duci o sudezi(metoda romaneasca) si mai mergi inca 5-6 ani cu ea. nu cred ca cineva intreg la cap s-ar sui intr-un avion care sa fie ca acea dacie descrisa mai sus. avionul zboara 3D, suporta suprasarcini mari, iar daca suprasarcinile sunt prea mari se poate rupe, si nu iuta ca orice eroare cat de mica e fatala. aminteste-ti de ce au cazut cele 8 mig-21 lancer care au cazut pana in prezent si vei vedea ca, ce a determinat probusirea nu era ceva major, ci greseli minore, poate doar atunci cand s-au ciocnit cele 2 mig-uri in aer puteam vorbi de ceva mai baban.
aminteste-ti de garnitura de la supapa buster-ului care a cauzat explozia navetei Chalenger si de fisura in scutul de protectie a Columbiei care a dus la dezintegrarea ei si moartea echipajului.
vezi ca ai mai spus tu ceva despre resursa avioanelor intr-un subiect anterior, si ai fost contrazis de toti ceilalti.
si in al treilea rand, nici tu nu stii ce inseamna sa-ti transpire mana pe mansa, sunt sigur ca nici tu nu ai zburat nici macar puma, cu toate ca tatal tau a fot pilot. un elicopter nu-l zboara oricine, nici macar copilul comandantului pilotilor, pentru ca nimeni nu-si asuma riscul. poate ai zburat si tu simulatorul de la bucuresti, dar asta nu inseamna ca ai zburat. daca ti se facea rau, daca prin absurd te-ai fi plicitsirt, te trecea la toaleta sau ti se facea foame sau somn, te puteau usor "da jos din elicopter" si totul se rezolva. si nici stresul ca se poate intampla ceva nu l-ai trait la simulator. practic, nu avea de ce sa iti transpire mana. am zburat si eu cu elicopetrul si stiu ce obositor este numai ca pasager, dar mai ca si pilot.
si in al patrulea rand, te asigur ca majoritatea pilotilor spun acel "Doamne'z multzam; am scapat si de data asta", asta chiar daca undeva in sufletul lor spun si acel "doamne ajuta-ma sa ajung cat mai repede inapoi sus". din pacate asta e realitatea in romania.
#38
Postat 13 August 2005 - 11:34 AM
jester, la 13 Aug 2005, 10:02, a spus:
tampenii mon cher.... daca ar avea unul din noi o umbra de indoiala, atunci cand s-a dat jos din avion, ca data viitoare ar fi ultima .... inainte de drumul cel lung... am sta acasasi am impleti tricouri de iarna !
si am chema pe altii mai curajosi :D !
in rest nu am comentarii si raspunsuri momentan, pt ceilalti, vor fi dar nu acum!
#39
Postat 13 August 2005 - 04:19 PM
#40
Postat 13 August 2005 - 04:28 PM
jester, la 13 Aug 2005, 10:02, a spus:
As fi fost retardat sa fi spus ca am zburat puma!!! pentru ca imi era imposibil! Iar la chestai "siu ce obositor este numai ca pasager" trebuie sa te contrazic! ca pasagaer este foarte frumos, si spun asta dupa multe ore de zbor.
#41
Postat 14 August 2005 - 10:16 PM
apropo, te felicit ca ai ajuns acolo. si eu voiam sa merg dar....na....cica prima data scoala asa zic ai mei...poate ii convingi tu pe ai mei...;)
#42
Postat 14 August 2005 - 10:21 PM
Mamutel, la 13 Aug 2005, 11:34, a spus:
si am chema pe altii mai curajosi ;) !
in rest nu am comentarii si raspunsuri momentan, pt ceilalti, vor fi dar nu acum!
mai eu te felicit ca ai curajul sa nu gandesti asa, dar...am vorbit cu piloti care au ajuns sa gandeasca cum am scris eu mai sus. din pacate, mi-21 nu mai e un avion sigur, din cauza varstei, fapt vazut in accidentele pe care le-a avut pana acum. in fine, poate aici nu ar trebui sa contrazic un pilot adevarat, poate nici eu nu as gandi asa, dar totusi ideea de nesiguranta pluteste in cabina lancerului, si asta sa nu spuneti ca nu e asa.
#43
Postat 14 August 2005 - 10:32 PM
Valteras, la 22 Mar 2005, 08:51, a spus:
(parere de aeromodelist...)
......
#44
Postat 15 August 2005 - 09:05 PM
jester, la 14 Aug 2005, 22:21, a spus:
Mamutel, la 13 Aug 2005, 11:34, a spus:
si am chema pe altii mai curajosi :D !
in rest nu am comentarii si raspunsuri momentan, pt ceilalti, vor fi dar nu acum!
mai eu te felicit ca ai curajul sa nu gandesti asa, dar...am vorbit cu piloti care au ajuns sa gandeasca cum am scris eu mai sus. din pacate, mi-21 nu mai e un avion sigur, din cauza varstei, fapt vazut in accidentele pe care le-a avut pana acum. in fine, poate aici nu ar trebui sa contrazic un pilot adevarat, poate nici eu nu as gandi asa, dar totusi ideea de nesiguranta pluteste in cabina lancerului, si asta sa nu spuneti ca nu e asa.
...pluteste zici??......
tot asa pluteste si la:F-14, F-15, F-16, F-18, F-22(!!!!), Mirage-de-toate-seriile, Tordano-idem, Jaguaruri si Harrieruri si la-in general-tot ce zboara........zi si tu un avion care nu cade!....stii????
Pilotii aia care ziceai tu ga gandesc cum scriai tu mai sus...aia chiar mai zboara?...sau sunt din aia care fac acrobatii la sol???/........nu prea imi vine sa cred ca un PILOT poate spune asa despre avionul lui!
Si la urma-urmei: CE DUMNEZEU AVETI VOI CU MIGUDOUASHUNU????.....de ce nu va uitati si la alelalte de pe alte meridiane?......ia luati voi AVIATION WEEK &SPACE TECHNOLOGY (apare saptamanal) si cititi voi rubrica speciala (saptamanala si ea) cu ce se mai prabuseste in lume......saptamanal, bineinteles!
#45
Postat 15 August 2005 - 09:12 PM
Korekt e sa zici: DOMNULE, DACA IMI PERMITETZI SA MA ADRESEZ DVS., VA FELICIT ......etc-samd.....si NU la pertu!!!!! Inteleg ca TU mai ai inca muci la nas si probleme cu acneea juvenila!....de aici, nedumerirea mea totala asupra modului complet neadecvat in care te adresezi unui om matur! ( e vorba despre Mamutel)....sa fie oare un mod de a-ti masca refularile si neimplinirile (de unde si nick-ul, care dupa cum se vede, nu o sa te reprezinte niciodata)????..sau matale ai ceva lipsa anisori din cei 7 regulamentari?????
#47
Postat 15 August 2005 - 09:15 PM
bitex, la 15 Aug 2005, 21:08, a spus:
Si cate din ele au un singur motor? Pentru altii, o problema la un motor nu-i vitala, pe cand la alte 1:1 singurul motor e totul. Asa ca si impamantarile pot fi proportionale cu asta...
doua motoare=doua belele http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif
(si pe cine faci tu "Loredana"???? :( ...... :D
#49
Postat 15 August 2005 - 09:38 PM
pitts, la 15 Aug 2005, 21:12, a spus:
Korekt e sa zici: DOMNULE, DACA IMI PERMITETZI SA MA ADRESEZ DVS., VA FELICIT ......etc-samd.....si NU la pertu!!!!! Inteleg ca TU mai ai inca muci la nas si probleme cu acneea juvenila!....de aici, nedumerirea mea totala asupra modului complet neadecvat in care te adresezi unui om matur! ( e vorba despre Mamutel)....sa fie oare un mod de a-ti masca refularile si neimplinirile (de unde si nick-ul, care dupa cum se vede, nu o sa te reprezinte niciodata)????..sau matale ai ceva lipsa anisori din cei 7 regulamentari?????
in primul rand nu stau sa vad fiecare cati ani are. daca tu(ma rog, dumenavostra daca asa iti place sa ma adresez) il cunosti personal pe mamutel, nu acelasi lucru poti spune despre mine. si nu uitati ca tampenia cu dumeavostra si alte feluri super extra para ultra de a te adresa unui semen despre care Biblia zice ca sunt toti egali, e numa la noi in tara. nemtii de exeplu nu au astfel de pronume si nici nu le place sa li te adresezi in acest mod.
asa ca daca am jignit pe cineva vorbind la pertu' imi cer iertare si daca chiar va deranjeaza modul asta de adresare, va rog sa-mi dati un MI si totul se rezolva. :D
si la varsta asta la cere crezi tu ca o am, nu vad ce neimpliniri as putea avea. stai sa fac si eu 50-60 de ani si atunci vorbim de neimpliniri.
referitor la nikul meu, l-am ales arbitrar, dupa cum suna, mai tarziu am aflat ce inseamna, si nu se mai poate schimba decat daca ma inregistrez din nou. oricum, imi place nikul meu, si nu vreau sa-l schimb, iar daca de poza ma plicitsesc, o pot schimba.
anisori petrecuti acasa am exact 7, si nu consider ca daca ma adresez la pertu cuiva care nu-l cunosc decat dupa o poza care nu reprezinta acea persoana, sunt nesimtit. nesimtiti sunt oamenii cu 2 fete, sunt cei care pe fata te respecta pana la cer, iar pe la spate te vorbasc de rau pana la 7km sub pamant. mai multa dovada de ani mai putini petrecuti acasa au dat altii la anumite subiecte, stiti voi care, cand a intrata omu; pe forum sa dea UN(singurul si ultimul lui) mesaj. asa ca......
iar legat acum de mig-ul 21, puteti zice voi ce vreti, e o aeronava mai putin sigura de cat cele amintite mai sus DUMNEAVOASTRA, din cauza anisorilor pe care ii are la activ.nu zic ca alte avioane nu ar fi nsigure. orice avion are gradul lui de nesiguranta, sau mai bine zis orice obiect. doar e facut de om, nu de Dumnezeu direct ca sa fie perfect. am vazut de curand si F-22 prabusit din cauza opririi motoarelor la decolare. am vazut si F-18 ciocnite in aer, care au reusit sa aterizeze, unu cu aripa si coada rupta la varf, iar celalalt fara bot, ambele fara cupola. nu am eu ceva personal cu mig-21. chiar il admir, imi place mult avionul in primul rand ca e sovietic, al doilea rand ca arata bine si al treilea rand ca a facut istorie si ca mai are "puterea" sa zboare si acum. dar daca de exemplu politia, cea care ar trebui sa se tine dee infractori sa faca urmariri, etc. ar ave ain dotare dacia 1100 sau dacia 1300, ca ati zice? lasa frate, e si ea masina, ce va tot luati de ea?
Aceasta postare a fost editata de jester: 15 August 2005 - 09:57 PM
#50
Postat 15 August 2005 - 09:47 PM
jester, la 15 Aug 2005, 21:38, a spus:
Orice avion cu un singur motor e mai nesigur ca unul cu doua motoare, indiferent de vechime. Nu numai anisorii avuti la activ conteaza. E drept ca nu-s de neglijat, dar varsta nu e singura problema.
Telefon: 0721 385365
#51
Postat 15 August 2005 - 10:00 PM
Pana sa fim nemti sau americani (ca sa ne adresam la pertu) trebuie sa mai muncim vreun mileniu-jumate! Sau chiar crezi ca daca ne tragem de curea CHIAR suntem nemti-americani???.....
Mie mi s-a ridicat presiunea la ulei din faptul ca nu sade bine sa emiti definitii si sa dai calificative intr-un domeniu pe care nu l-ai explorat decat prin....cele povestite de altii!......Cu ce autoritate emiti tu sentinte despre un avion?.........Si daca e batran, ce???//...De Vulcan B-2 ai auzit??? Stii cat timp a fost operational?......Stii ca au zburat doua generatii si ceva(!!!) cu el?...Stii ca s-au prabusit si ele?(nici mai multe ca altele, dar nici mai putine!!!).....afla ca am avut ocazia sa discut cu un pilot iesit la pensie care il zburase in tinerete si care zicea ca fiul sau zbura atunci (la data discutiei) tot pe Vulcan........si vorbea admirativ despre el......
La noi in schimb, in loc sa lasam pilotii sa vorbeasca despre masinile lor zburatoare, hop si noi, specialistii-lu-peste-prajit, sa dam cu teoria!.......
Citeste baiatu', citeste cat cuprinde!...si vorbeste cu PILOTII ! aia care se scriu cu majuscula!
#52
Postat 15 August 2005 - 10:15 PM
pitts, la 15 Aug 2005, 22:00, a spus:
Pana sa fim nemti sau americani (ca sa ne adresam la pertu) trebuie sa mai muncim vreun mileniu-jumate! Sau chiar crezi ca daca ne tragem de curea CHIAR suntem nemti-americani???.....
pai daca vorbesti la pertu nu consider ca ne tragem de sireturi. trasul de sireturi este altceva. cand unu cu muci in nas cu cu problme nu mai stiu unde ai zis tu(cum tocmai ma numeai adineauri) vrea sa fie tratat la fel cu unu caruia i s-au uscat demult mucii in nas. sau...unuia care comenteaza prea mult la ordinele sefului sau...sau....sau.....
nu modul de vorbire face omul, ci CARACTERUL.
si inca ceva.....un raspuns care mie mi-a placut, primit de la un neamnt, care mai stia si romaneste.
cand m-am adresat unui neamt cu "dumneavoastra domnule"(ca stiu sa vorbesc si asa daca e musai nevoie, nu sunt chiar asa necivilizat) acesta mi-a dat peste nas si a zpus: " de ce imi zici mie dumneavoastra, dumneata, de ce vorbesti cu mine la plural? ce lui Dumnezeu ii spui dumneavoastra Doamne? atunci mie de ce imi spui asa? nu sunt si eu tot om ca si tine?" si mare dreptate a avut neamtul asta. si mai nou si "oamenii maturi" de care ziceai tu, ma roaga sa nu le mai spun sarut-mana sau dumneavoastra. si mi-e greu sa fac asta, dar imi atarg atentia de fiecare data.
inca o data imi cer scuze pentru cei ofensati prin modul meu de adresare. dar vad ca toata lumea asa se adreseaza aici pe forum, dar in fine, daca eu trebuie sa fie cel pedepsit....asta e
iar cele spuse mai sus nu sunt povesti citite in carti, sunt spusele pilotilor "care se scriu cu majuscule" si a tehnicienilor care le repara. ca vreti voi sa faceti fateta, asta e alta problema. eu unu zic ce am auzit in aerodrom,iar cat timp e democatie si nu afecteaza cu nimik spusee mele, nu vad de ce sa nu-mi zpun si eu parerea.
Aceasta postare a fost editata de jester: 15 August 2005 - 10:19 PM
#53
Postat 15 August 2005 - 10:21 PM
#54
Postat 15 August 2005 - 10:54 PM
jester, la 15 Aug 2005, 21:38, a spus:
pitts, la 15 Aug 2005, 21:12, a spus:
anisori petrecuti acasa am exact 7,
scuze domnilor stiu ca-s of topic dar nu puteam sa ma abtin :D , referitor la aia 7 ani jumate anunt ca am lipsa din ei , carevasazica m-a dat la scoala la 6 ani si juma' trecuti fix. Escuzabil daca deranjez pe cineva ?
#55
Postat 16 August 2005 - 08:18 AM
Parerea mea - nu ca ar conta, dar nu poa sa ma opreasca nimeni sa mi-o expun (parerea, adica!) - este ca nu conteaza daca AICI ne adresam unul altuia cu apelative condescendente ce abunda de "Dumneavoastra", "excelentza", etc.
Conteaza mult mai mult daca dialogul se poarta sau nu in limitele decentei si respectului pt. interlocutor si comunitate. ACESTE limite nu trebuie violate.
Daca eu aici pot sa te apelez cu "mai Pitts" fara sa (vreau sa cred) te deranjez, nu inseamna ca atunci cand suntem fatza in fatza o sa-ti spun "mai Marius". Formula de adresare va fi in continuare, ca si pana acum, "Domnule Conu".
Asa ca, daca Jester l-a calcat pe bataturi pe Mamutzel, acesta din urma e indreptatit ca aici, pe Forum sa "i-o traga". Dar nu cred ca se va supara. Impetuozitatea varstei scuza multe.
Asa ca ia vedeti cum mi va adresatzi! Ca deja m-am 'nervat!
Excelentza mea,
Valterash
#56
Postat 16 August 2005 - 08:26 AM
ice.age, la 15 Aug 2005, 22:54, a spus:
jester, la 15 Aug 2005, 21:38, a spus:
pitts, la 15 Aug 2005, 21:12, a spus:
anisori petrecuti acasa am exact 7,
scuze domnilor stiu ca-s of topic dar nu puteam sa ma abtin :D , referitor la aia 7 ani jumate anunt ca am lipsa din ei , carevasazica m-a dat la scoala la 6 ani si juma' trecuti fix. Escuzabil daca deranjez pe cineva ?
io m-am nascut la 8 ani. este vreo problema? hai ca aberez aberatii...
#57
Postat 16 August 2005 - 09:50 AM
Valteras, la 16 Aug 2005, 08:18, a spus:
Parerea mea - nu ca ar conta, dar nu poa sa ma opreasca nimeni sa mi-o expun (parerea, adica!) - este ca nu conteaza daca AICI ne adresam unul altuia cu apelative condescendente ce abunda de "Dumneavoastra", "excelentza", etc.
Conteaza mult mai mult daca dialogul se poarta sau nu in limitele decentei si respectului pt. interlocutor si comunitate. ACESTE limite nu trebuie violate.
Daca eu aici pot sa te apelez cu "mai Pitts" fara sa (vreau sa cred) te deranjez, nu inseamna ca atunci cand suntem fatza in fatza o sa-ti spun "mai Marius". Formula de adresare va fi in continuare, ca si pana acum, "Domnule Conu".
Asa ca, daca Jester l-a calcat pe bataturi pe Mamutzel, acesta din urma e indreptatit ca aici, pe Forum sa "i-o traga". Dar nu cred ca se va supara. Impetuozitatea varstei scuza multe.
Asa ca ia vedeti cum mi va adresatzi! Ca deja m-am 'nervat!
Excelentza mea,
Valterash
ca intotdeauna velterashule, AI DREPTATE :D
....Iar eu merg pe mana ta!....
Sa ne traiesti si sa ne mai scotzi din KKO!
(dar pustiu' tot tre sa-si reconsidere replicile catre Mamutel :D )
#58
Postat 17 August 2005 - 08:48 AM
eu i-am spus ca e pe aratura demult dar nu ma crede.
DECI SA INVETI SA ZBORI NU SE FACE PE SESTACHE, CU FRICA IN SAN!
SE FACE DE LA DECOLARE LA ATERIZARE, CU FRUNTEA SUS, SI INVATAND CA SUNT ALTII MAI DESTEPTI CA TINE SI CU MAI MULTE ORE IN SEZUT DE CARE TREBUIE SA ASCULTI CA DE MAMA SI DE TATA!
ALTFEL POTI SA TE APUCI DE JUCAT FOOTBAL CA AI ACELEASI SANSE SA DEVII BECKHAM, IN ORELE DE ZBOR PE CARE TREBE SA LE BAGI IN TINE!
am fost si io un ciumat din asta ca jester cu fitze in cap dar o sa-i treaca mai incolo (mai apar si la mine mici rabufniri dar incerc sa le cotrolez)
si inca ceva .... domle avionu care a implinit 5 ani de zbor deja e rabla!(asa ca mediteaza la lucru asta domnu jester)
#59
Postat 17 August 2005 - 07:17 PM