Modelism - RHC Forum: XSTAR 1:10 4 WD RTR Buggy - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

XSTAR 1:10 4 WD RTR Buggy Merita sau nu

#31 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2012 - 03:05 PM

Vezi postareaAlfa, la 21 January 2012 - 02:50 PM, a spus:

Te inteleg Mishu dar avand in vedere ca un Team Assoicated 2WD B4.1 Brushless( o masina realmente buna si de competitie) in 2,4 Ghz este 250 dolari si adus aici maxim 900 ron si HSP-ul este cam tot 900 ron....sincer nu inteleg de ce as mai lua HSP xstar...si crede-ma mi-am luat 3 modele de la HSP dar na cu timpul inveti.Ce-i drept B4.1 este 2wd dar crede-ma e superioara din toate punctele de vedere.

Ai dreptate in felul tau dar problema bancilor, a temperaturii ....... :angry:
0

#32 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 21 January 2012 - 03:09 PM

Vezi postareaMischu LTB, la 21 January 2012 - 03:05 PM, a spus:

Ai dreptate in felul tau dar problema bancilor, a temperaturii ....... :angry:


Da mai ..eu vb la general despre masina asta. Frigul e dusmanul tuturor plasticelor oricum!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 21 January 2012 - 03:10 PM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#33 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2012 - 09:04 AM

Vezi postareaAlfa, la 21 January 2012 - 02:50 PM, a spus:

Te inteleg Mishu dar avand in vedere ca un Team Assoicated 2WD B4.1 Brushless( o masina realmente buna si de competitie) in 2,4 Ghz este 250 dolari si adus aici maxim 900 ron si HSP-ul este cam tot 900 ron....sincer nu inteleg de ce as mai lua HSP xstar...si crede-ma mi-am luat 3 modele de la HSP dar na cu timpul inveti.Ce-i drept B4.1 este 2wd dar crede-ma e superioara din toate punctele de vedere.


da, probabil si noi vom schimba rollerul. motorizarea mi se pare ok, motorasul ala chiat trage bine si nici nu prea se incince, dar pentru moment inca nu s-a amortizat investitia:)
0

#34 Useril este offline   Cosminake 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 851
  • Inregistrat: 05-August 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 22 January 2012 - 09:26 AM

Vezi postarearazvan_b, la 22 January 2012 - 09:04 AM, a spus:

da, probabil si noi vom schimba rollerul. motorizarea mi se pare ok, motorasul ala chiat trage bine si nici nu prea se incince, dar pentru moment inca nu s-a amortizat investitia:)

schimba-l cat de repede posibil, nu astepta sa se amortizeze investitia. n-o sa se amortizeze niciodata, crede-ma :)
daca mai intarzii, mai tarziu vorbim de alte cifre (mai mari) :)
0

#35 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2012 - 02:32 PM

Vezi postareaCosminake, la 22 January 2012 - 09:26 AM, a spus:

schimba-l cat de repede posibil, nu astepta sa se amortizeze investitia. n-o sa se amortizeze niciodata, crede-ma :rolleyes:
daca mai intarzii, mai tarziu vorbim de alte cifre (mai mari) :p


pana acum cheltuieli suplimentare au fost cam de 150lei, dar REPET, a fost infipta in picior de banca, aruncata de pe scari....

singurele probleme pe care clar le vad sunt amortizoarele slabe, turnul de pe fata, directia nu foarte precisa si greutatea redusa - cu lipo de 2500 fuge tare si nu prea poti s-o ti pe drum, dar cu lipo 5000 (cam de 2 ori mai greu) se schimba lucrurile - devine mult mai stabila si raspunde mai bine in viraje, cu minusul cresterii greutatii si implicit a inertiei.
0

#36 Useril este offline   lamav4 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1133
  • Inregistrat: 19-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, sector 2

Postat 27 January 2012 - 03:35 PM

Vezi postarearazvan_b, la 27 January 2012 - 02:32 PM, a spus:

pana acum cheltuieli suplimentare au fost cam de 150lei, dar REPET, a fost infipta in picior de banca, aruncata de pe scari....

singurele probleme pe care clar le vad sunt amortizoarele slabe, turnul de pe fata, directia nu foarte precisa si greutatea redusa - cu lipo de 2500 fuge tare si nu prea poti s-o ti pe drum, dar cu lipo 5000 (cam de 2 ori mai greu) se schimba lucrurile - devine mult mai stabila si raspunde mai bine in viraje, cu minusul cresterii greutatii si implicit a inertiei.



Ce e aia ? O barca ?
Fan Nokia.
0

#37 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 27 January 2012 - 05:43 PM

Vezi postarealamav4, la 27 January 2012 - 03:35 PM, a spus:

Ce e aia ? O barca ?

nu e barca ci Banca din parc
0

#38 Useril este offline   Alfa 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 706
  • Inregistrat: 03-November 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 28 January 2012 - 08:33 AM

150 lei...si noroc cu cuiul :))!Adevarul ca ptr asta e bun Xstar! Oricum te inteleg avand in vedere ca piesele vin din Australia/China in 6 saptamani....

La tine e o improvizatie nevinovata, eu am vazut masini cu masuri imperiale(Team Associated) care propietari s-au chinuit si au bagat ei piulite din Bricostore :)!

Aceasta postare a fost editata de Alfa: 28 January 2012 - 08:35 AM

Favourite racing class:
electric: buggy 2wd,4wd & SC 1:10 off-road
nitro: 1/8 truggy,buggy


CSTA Bucuresti

“If everything seems under control, you're not going fast enough.”
― Mario Andretti
0

#39 Useril este offline   rama 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 315
  • Inregistrat: 25-February 11
  • Gender:Male

Postat 29 January 2012 - 11:36 PM

Haha , am iesit cu masinutza pe -10 grade.

Foarte funny pe zapada , greu controlabila cind aluneca dar ne perfectionam.
Foarte rapida pe li-po dar datorita aderentei precare de la o anumita viteza mai mult plutea decit mergea.

A luat cateva rasturnari sau lovituri cu bolovani de gheata pana la urma din cauza frigului cred s-a rup o urechiusa de la mecanismul e atrenare a directiei. S-a retezat pur si simplu , cred ca plasticul si frigul nu se prea impaca.

Oricum cu li-po de 5000 merge cam 1 ora in ritm relazat.

Mentionez ca am izolat cu pungi cam tot ce se putea izola inclusiv servo , baterie,radio , tot. No problem cu apa insa cu frigul... cam nasol.

Am patit insa o chestie pentru a-II-a oara , mi-a sarit directia de la punct ca si cum servoul s-a dat peste cap. am scos echea si am pus iarasi mijlocul unde trebuie insa ma gandesc cu ce sa schimb servoul asta E3003 ? sa caut unul metalic integral ? Este clar ca pe uscat daca se rastoarna sau ceva masina servo-ul asta va fi punctul slab. De fpat unul din ele ca mai sunt N.
Team Associated SC10 4x4 Factory Team
Team Losi 22SCT
Team Durango DEX210 v2
Mini Z MR03
0

#40 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 30 January 2012 - 10:13 AM

dap, ar merge schimbat, poate gasimul unul mai precis, dar ca rezistenta e ok si asta, chiar a rezistat cu brio la accidente urate luate direct in una din rotile de fata
0

#41 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2012 - 02:14 PM

Poate ca nu trebuia sa mai scriu (....), dar sigur sunt membri aici care merita ....

Am facut o mica modificare la xstr-ul pro si pare ca are succes:)

Am inversat basculele fata, ceea ce a dus la:
Mutarea amortizoarelor din exterior spre interior si a barelor superioare din interior in exterior (fata de axa data de turnul amortizoarelor)
Pozitia rotilor a ramas identica, dar acum amortisorul este in spatele basculei, practic, la impact nu mai atinge el primul ci bascula si bara orizontala.


Functional nu se simte absolut nimic.
La impact frontal amortizoarele au ramas la locul lor (uneori sareau din prinderea superioara), iar, cel mai important, turnul nu s-a mai strambat ca inainte.

Pentru cine vrea sa incerce, eu zic ca merita.


Bafta
0

#42 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 23 April 2012 - 06:56 PM

Am facut si eu vara trecuta chestia asta, si dezavantajul e ca nu mai poti regla pozitia suspensiei pe bascula. Si inca o diferenta ar ma fi ca locul de prindere al suspensiilor pe bascula e mai aproape de axa transverasa a masinii, deci aderenta laterala e mai mica si suspensia e mai "tare". Eu am facut asta si la ansamblul spte, si e mult mai bine acum. Tot legat de asta...oricate de tare as intari suspensia, cand dau drumul la masina din aer tot atinge pamantul. E adevarat ca nu am ulei DELOC in amortizoare, si stiu ca asta e cauza. Chestia e ca atunci cand pun ulei nou in amortizoare, cam in 10 min. de plimbat se scurge TOT. Are cineva o solutie la asta?
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#43 Useril este offline   Tudor Daniel 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 311
  • Inregistrat: 11-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Iasi
  • Interests:Automodelism
    Baschet
    Limbi straine

Postat 23 April 2012 - 06:57 PM

Vezi postareaTudorb, la 23 April 2012 - 06:56 PM, a spus:

Are cineva o solutie la asta?

Ori iti iei amortizoare noi, ori niste O-ring-uri de cauciuc noi. Cele vechi probabil sunt uzate.
0

#44 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 23 April 2012 - 07:24 PM

Citeaza

Am facut si eu vara trecuta chestia asta, si dezavantajul e ca nu mai poti regla pozitia suspensiei pe bascula. Si inca o diferenta ar ma fi ca locul de prindere al suspensiilor pe bascula e mai aproape de axa transverasa a masinii, deci aderenta laterala e mai mica si suspensia e mai "tare".


la mine pozitia e aceeasi, in aceleais gaura pe bascula si aceleasi sus pe turn, fuzetele, le-am pus pe aceasi pozitie (dreapta la dreapta, stanga la st), iar ca unghi, amortizoarele au ramas la fel. nici pozitia rotii nu s-a schimbat.

Citeaza

Eu am facut asta si la ansamblul spte, si e mult mai bine acum.
si nu bat in carcasa amortizoarele?

Citeaza

Tot legat de asta...oricate de tare as intari suspensia, cand dau drumul la masina din aer tot atinge pamantul.
a mea face asa de noua (inca mai are ulei), dar ce conteaza...., cred ca e normal... poate ne spun specialistii :clapping:
0

#45 Useril este offline   Tudorb 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 620
  • Inregistrat: 25-July 11
  • Gender:Male
  • Location:Tg.Mures
  • Interests:Automodelism, MTB, si uitatul cu telescopu' la stele :D

Postat 23 April 2012 - 07:35 PM

Vezi postarearazvan_b, la 23 April 2012 - 07:24 PM, a spus:




si nu bat in carcasa amortizoarele?



Ba da, dar cu un cutter si cu atentie se rezolva usor. Legat de chestia cu uleiul...ok, poate ca e normal da la 10 min. de plimbat sa trebuiasca reumplut amortizorul...nu cred ca e normal.
1/8-Hpi Hellfire-SS DONE!
1/10 Hpi Blitz-Racing Beast (Work In Progress)

May contain traces of nitro, human flesh and craziness.
0

#46 Useril este offline   razvan_b 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 16
  • Inregistrat: 12-November 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 24 April 2012 - 05:57 PM

Vezi postareaTudorb, la 23 April 2012 - 07:35 PM, a spus:

Ba da, dar cu un cutter si cu atentie se rezolva usor. Legat de chestia cu uleiul...ok, poate ca e normal da la 10 min. de plimbat sa trebuiasca reumplut amortizorul...nu cred ca e normal.

normal ca uleiul ar trebui sa stea acolo mult si bine, cred ca ar trebui inlocuit doar ca se murdareste, dar nu ca raman fara.

Uleiul nu influenteaza compresia (cat anume se duce amortizorul pana ajunge in cap), doar putin viteza de compresie si sigur, semnificativ, viteza de revenire (sper ca nu gresesc).
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu