"ProblemÄ" la un LRP s10 Blast BX RTR Primult automodel RC
#1
Postat 29 October 2011 - 07:22 PM
Astept niste pareri.
Multumesc anticipat si un sfarsit de saptamana placut.

#2
Postat 29 October 2011 - 07:30 PM
sunt perfect sanatos.....mi-au spus vocile
#3
Postat 29 October 2011 - 07:37 PM
stamate, la 29 October 2011 - 07:30 PM, a spus:
Nu, dar multumesc de "intrebare" cred ca m-ai luminat :yahoo: !

#4
Postat 30 October 2011 - 08:23 AM
:rolleyes:
#5
Postat 30 October 2011 - 08:33 AM
#6
Postat 30 October 2011 - 09:52 AM
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 30 October 2011 - 09:53 AM

#7
Postat 30 October 2011 - 10:50 AM
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 30 October 2011 - 10:53 AM

#8
Postat 30 October 2011 - 02:12 PM
#10
Postat 30 October 2011 - 03:39 PM
#11
Postat 30 October 2011 - 04:01 PM
#12
Postat 30 October 2011 - 04:21 PM
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 30 October 2011 - 04:23 PM

#13
Postat 30 October 2011 - 04:28 PM
#14
Postat 30 October 2011 - 04:33 PM
Calu2, la 30 October 2011 - 04:28 PM, a spus:
Am invartit in fel si chip de butoanele alea , nu vrea. plus am rasfoit cartea ce nu intelegeam cautam pe google de asta am si ajuns aici pe forum, am venit cu speranta ca o sa gasesc pe cineva care sa-mi zica ...is depasit de subiect e primul automodel.
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 30 October 2011 - 04:35 PM

#15
Postat 30 October 2011 - 04:39 PM
#17
Postat 30 October 2011 - 05:14 PM
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 30 October 2011 - 05:14 PM

#18
Postat 30 October 2011 - 05:21 PM
#19
Postat 30 October 2011 - 05:22 PM
Aceasta postare a fost editata de AndreiO: 30 October 2011 - 05:23 PM

#20
Postat 30 October 2011 - 05:51 PM
AndreiO, la 30 October 2011 - 05:22 PM, a spus:
Sall
Nu stiu sigur, dar...din ce am vazut p net si in img de la tn aia sar putea sa fie/este antena de la RX....
Stima, Ioan!!!
Aceasta postare a fost editata de Ioan95: 30 October 2011 - 05:53 PM
#21
Postat 30 October 2011 - 05:53 PM
Ioan95, la 30 October 2011 - 05:51 PM, a spus:
Nu stiu sigur, dar...din ce am vazut p net si in img de la tn aia sar putea sa fie/este antena de la RX....
Stima, Ioan!!!
Ar fi o posibiltate, nu vad unde s-ar putea duce firul.

#24
Postat 30 October 2011 - 07:21 PM
insa esc-ul nu are lipo cut-off. va trebui sa monitorizati celulele de lipo.
#25
Postat 30 October 2011 - 07:31 PM
Cosminake, la 30 October 2011 - 07:21 PM, a spus:
insa esc-ul nu are lipo cut-off. va trebui sa monitorizati celulele de lipo.
Imi poti da niste sfaturi referitoare la problema mea ? subiectul topicului daca esti amabil.

#26
Postat 30 October 2011 - 10:17 PM
Pe ce canal ai pus esc-ul? Daca nu te pricepi deloc, roaga un coleg sa va intalniti sa iti arate, sa nu arzi esc-ul nu de alta.
Ma gandesc ca poate ai intrat in setarile esc-ului din moment ce ai intrat cu trimurile date la maxim. Scoate toate mufele din esc, motor, baterie... porneste intai statia cu toate trimurile pe netru, apoi pune servo pe canalul unu, esc pe 2, conecteaza motorul, apoi bateria si porneste intrerupatorul. Nu apasa nimic 15 sec. Escul are vreo sonorizare sau joc de lumini?
#27
Postat 30 October 2011 - 10:40 PM
Zeus, la 30 October 2011 - 10:17 PM, a spus:
Pe ce canal ai pus esc-ul? Daca nu te pricepi deloc, roaga un coleg sa va intalniti sa iti arate, sa nu arzi esc-ul nu de alta.
Ma gandesc ca poate ai intrat in setarile esc-ului din moment ce ai intrat cu trimurile date la maxim. Scoate toate mufele din esc, motor, baterie... porneste intai statia cu toate trimurile pe netru, apoi pune servo pe canalul unu, esc pe 2, conecteaza motorul, apoi bateria si porneste intrerupatorul. Nu apasa nimic 15 sec. Escul are vreo sonorizare sau joc de lumini?
O sa-ti urmez sfaturile , esc-ul nu are nici un semnal sonor doar un led rosu ca lumineaza constant.

#28
Postat 30 October 2011 - 10:55 PM

#29
Postat 31 October 2011 - 07:37 AM
#30
Postat 31 October 2011 - 10:28 AM
Pune-le pe 10 pe amandoua. Oricum, la motorizarea aceea nu se intampla nimic, nu ai cum sa arzi motor sau regulator cu bateria aceea de 1600mah nimh.
Pune-le pe 10, accelereaza usor si vezi in ce parte se invart rotile. Daca se invart in sensul corect, pune frana. Rotile ar trebui sa se opreasca, NICIDECUM sa schimbe sensul fara oprire. La prima "ridicare de tragaci" rotile se opresc, la a doua ridicare de tragaci pleaca in revers.
Tu modifica EPA-urile si tine-ne la curent.