Modelism - RHC Forum: Motorizare brushless - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

Motorizare brushless super OK ? ... sa speram ca da

#61 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 03 December 2011 - 09:26 AM

Sa nu complicam lucrurile in mod inutil . E vorba aici de clarificarea unor chestii elementare si la nivel de hobby, de nimic altceva.

Fara termeni de specialitate care mai mult incurca decit lamuresc, si intr-o formulare accesibila oricui :

O explicatie simplista a ceea ce se intimpla in regulator ar fi ca motorul primeste ceea ce am botezat eu impulsuri de curent, la intervale de timp mai mici sau mai mari, in functie de pozitia stickului statiei. Turatia motorului ajunge la turatia maxima pe durata de timp a impulsului si descreste pe durata pauzei dintre impulsuri. Cu cit pauza dintre impulsuri este mai mare, cu atit turatia motorului scade mai mult pe durata acestei pauze. Pentru ca intervalele de timp sint extrem de mici, ceea ce se obtine ca efect vizibil este functionarea motorului la o turatie medie dintre cele doua turatii, cea maxima corespunzatoare aplicarii impulsului si cea minima corespunzatoare sfirsitului pauzei dintre impulsuri.

Daca e o aiureala explicatia asta, imi asum intreaga greseala si promit :clapping: sa transmit sursei din care m-am documentat ca toate astea sint balarii.


... fara dorinta de a intra in nici un fel de polemica, doar din simpla dorinta de clarificare :

Ce relevanta are acea variatie a tensiunii despre care s-a vorbit, raportat la cele de mai sus?
“Keep the voltage high ”
0

#62 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 03 December 2011 - 05:43 PM

... reprezentarea grafica a variatiei turatiei functie de timp si evolutia tensiunii

Imagine atasata: graph.JPG
“Keep the voltage high ”
0

#63 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 03 December 2011 - 06:33 PM

Vezi postareasand man, la 03 December 2011 - 05:43 PM, a spus:

... reprezentarea grafica a variatiei turatiei functie de timp si evolutia tensiunii

Atasament graph.JPG

Tatae monteaza supermotorul acela personalizat de care ne povestesti si spune-ne si noua daca ai obtinut o super autonomie fata de anticul 755/40 , si sa lasam discutiile despre regulatoare daca sunt sau nu sunt reostate , ca de-
fapt in topic era discutia despre cu totul alceva !!
0

#64 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 03 December 2011 - 06:46 PM

Apropo pentru motoarele neperiate se folosesc altfel de regulatoare de turatie, daca cel pe care -l astepti de la reparat este cel pe care lai folosit la jenantul de 755/40 care banuiesti ca este un motor periat oare va merge la superpersonalizatul tau de supermotor!!!!!!!!!!!!!
0

#65 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 03 December 2011 - 06:54 PM

Chiar asa?

Dupa cum suna prima ta postare din topic as zice ca nu prea esti in masura sa-ti dai cu presupusul in zona asta .

... scuza-ma, dar pari sa fii nitel cam pe dinafara problemei.
“Keep the voltage high ”
0

#66 Useril este offline   csd 

  • Incepator
  • PipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 48
  • Inregistrat: 27-December 09
  • Gender:Male
  • Location:Oltenita
  • Interests:Electronica,navomodelismul

Postat 03 December 2011 - 08:33 PM

Vezi postareasand man, la 03 December 2011 - 06:54 PM, a spus:

Chiar asa?

Dupa cum suna prima ta postare din topic as zice ca nu prea esti in masura sa-ti dai cu presupusul in zona asta .

... scuza-ma, dar pari sa fii nitel cam pe dinafara problemei.

Urmaresc regulat acest forum , evit sa postez , postez cand vad un atotstiutror care se crede buricul pamantului , oare tu cate navomodele ai costruit ??? cate tipuri de motoare ai incercat ??????? oare ai habar de electronica din moment ce altcineva iti repara un regulator de turatie, mai bine ai cauta sa vezi cine sunt si cu ce ma ocup, iar apoi sa imi spui daca eu sunt sau tu in afara problemei!
0

#67 Useril este offline   moty 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 419
  • Inregistrat: 07-January 06
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti - Dr.Taberei

Postat 03 December 2011 - 09:57 PM

Vezi postareacsd, la 03 December 2011 - 06:33 PM, a spus:

Tatae monteaza supermotorul acela personalizat de care ne povestesti si spune-ne si noua daca ai obtinut o super autonomie fata de anticul 755/40 , si sa lasam discutiile despre regulatoare daca sunt sau nu sunt reostate , ca de-
fapt in topic era discutia despre cu totul alceva !!



Care motor...ce motor... vrajeala pe fata.



0

#68 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 08:31 AM

Vezi postareasand man, la 03 December 2011 - 09:26 AM, a spus:



Daca e o aiureala explicatia asta, imi asum intreaga greseala si promit =@ sa transmit sursei din care m-am documentat ca toate astea sint balarii.


... fara dorinta de a intra in nici un fel de polemica, doar din simpla dorinta de clarificare :

Ce relevanta are acea variatie a tensiunii despre care s-a vorbit, raportat la cele de mai sus?



... inca nimic? nici un raspuns?

:drinks:
“Keep the voltage high ”
0

#69 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 08:52 AM

Vezi postareamoty, la 03 December 2011 - 09:57 PM, a spus:

Care motor...ce motor... vrajeala pe fata.


...daca e asa sau nu, om vedea, daca om trai!

:drinks:

Aceasta postare a fost editata de sand man: 04 December 2011 - 08:52 AM

“Keep the voltage high ”
0

#70 Useril este offline   dodo007 

  • Senior
  • PipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 467
  • Inregistrat: 18-August 08
  • Gender:Male
  • Location:Turnu Severin

Postat 04 December 2011 - 10:27 AM

O exemplificare mai clara nu se poate a "impulsurilor de curent"...
http://www.rhcforum....644#entry529644

Multumim inca o data Pamfil !
Spor.

Aceasta postare a fost editata de dodo007: 04 December 2011 - 10:29 AM

PLANURILE DE CONSTRUCTIE A BARCUTEI TIP ALLEN DIN ACEST TOPIC (upload sept 2016): allanplanbarcuta rar
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR1: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!118
FOTOGRAFII CU CONSTRUCTIA BARCUTEI NR2: http://cid-9657200874fe5adf.skydrive.live....4FE5ADF!328
MATERIALE NECESARE - VARIANTA ALLEN : http://www.rhcforum....showtopic=17986
SI VARIANTA MEA LA BARCUTA NR1: http://www.rhcforum....pic=17986&st=60
MODIFICARI CAPAC BARCUTA NR1:My link
CABLARE ELECTRICA BARCUTE : https://skydrive.liv...AIKBHLI0jsibo0E
Cotari suplimentare pe schitele barcutei tip Allen: cotari barcuta rar
0

#71 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 11:20 AM

Vezi postareasand man, la 02 December 2011 - 05:34 PM, a spus:

Asa mi-a trecut mie prin minte sa-i spun aplicarii la bornele unui consumator a unei tensiuni electrice pentru o durata de timp extrem de scurta.
Cred ca se intelege destul de bine ce-am vrut sa zic chiar daca nu e limbaj de specialitate.

P.S.
Eu sint chimist daca chestia asta poate fi luata ca o scuza.




Atita m-a dus si pe mine capul, exact cum spuneam.

Daca v-am facut sa zimbiti cu atit mai bine.



:good:
“Keep the voltage high ”
0

#72 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 04 December 2011 - 11:52 AM

D-le chimist daca imi dai o adresa valida iti pot dona un Voltmetru perfect functional... sa te mai delectezi si matale putin.
Osciloscopul i l-am donat lui Manolo.

Vezi postareabitex, la 02 December 2011 - 10:42 AM, a spus:

Ai gasit formularea asta pe undeva ("impulsuri de curent")? Posteaaza un link sa vad explicatia.

Sa presupunem ca e cum zici, la iesirea regulatorului ai impulsuri cu tensiunea egala cu cea de alimentare. Nu bag mana in foc ca e aceeasi, dar presupunem ca oricare ar fi e constanta si asa cum doresti, egala cu aia de alimentare. Sunt multe tipuri de variatoare si nu-s electronist. Pentru o varianta simpla, posibil ca amplitudinea este constanta.

Confuzia apare din faptul ca se compara tensiunea aia constanta cu efectul final al ei cand e trimisa in impulsuri. O sa gasesti prin documentatie, expresia "valoare medie a tensiunii" Despre asta din urma se vorbeste cand se spune de variator de tensiune. Nu ca o modifica pe cea a impulsurilor ci ca efectul modificarilor este acelasi cu modificarea tensiunii aplicata la borne.

Doar ca idee un motor alimentat cu tensiune nominala, pentru cate o secunda, din secunda in secunda e cum l-ai alimenta continuu, sa ziceam ca la jumatate din tensiunea nominala. Exista o formula, se poate calcula exact. Nu e corect numeric ce am zis, e vorba de idee.
Variatorul nu modifica tensiunea impulsurilor, dar efectul celorlalte modificari (perioada si/sau factor de umplere) este identic cu modificarea tensiunii. Zic si eu, nu-s specialist sa bag mana in foc ca nu gresesc.



Vezi postareadodo007, la 04 December 2011 - 10:27 AM, a spus:

O exemplificare mai clara nu se poate a "impulsurilor de curent"...
http://www.rhcforum....644#entry529644

Multumim inca o data Pamfil !
Spor.


Mi se pare ca Bitex cat si Dodo007 au explicat cat se poate de clar si corect nedumeririle "matale" cu privire la regulator... asa ca poti sa-ti revizuiesti putin teoriile si afirmatiile.
Am discutat si cu Ipsihi putin cu privire la teoria ta... si nici el nu este de acord... dar ce mai conteaza...

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 04 December 2011 - 11:56 AM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#73 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 12:11 PM

Ai citit si n-ai inteles nimic, ceea ce te califica din nou pentru categoria inaripatelor ( amintise cineva, ceva despre oratanii :good: )


Motorul se comporta alimentat fiind prin regulator ca si cum, repet, doar ca si cum ar fi alimentat la o tensiune mai mica.


Ceea ai spus incercind sa faci demonstratii, te citez din memorie, că regulatorul da 12v, că regulatorul da 6v, că, că,...că, e o perla la fel de valoroasa ca si teoria sticlelor si tevilor.

succese la fel de mari iti doresc si de acum inainte!
“Keep the voltage high ”
0

#74 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 12:34 PM

Si cu asta, domnule Adistul, te rog nu mai polua topicul, impreuna cu un alt savant mihailiviiu v-ati facut indeajuns cunoscute viziunile. Daca mai astept o clarificare o astept de la oameni care stiu ce vorbesc nu de la tine.
“Keep the voltage high ”
0

#75 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 04:47 PM

Vezi postareasand man, la 04 December 2011 - 12:11 PM, a spus:

Ai citit si n-ai inteles nimic, ceea ce te califica din nou pentru categoria inaripatelor ( amintise cineva, ceva despre oratanii :angry2: )


Motorul se comporta alimentat fiind prin regulator ca si cum, repet, doar ca si cum ar fi alimentat la o tensiune mai mica.


Ceea ai spus incercind sa faci demonstratii, te citez din memorie, că regulatorul da 12v, că regulatorul da 6v, că, că,...că, e o perla la fel de valoroasa ca si teoria sticlelor si tevilor.

succese la fel de mari iti doresc si de acum inainte!


Mai usor cu jignirile! De fapt ce rost a avut acest topic, care de altfel cred ca va sfarsi la tomberon, decat sa inflamezi si sa-ti descarci nervii pe un coleg pe care nu-l ai la suflet? Rastalmacesti franturi din postari doar ca sa pari ca ai dreptul sa jignesti?


0

#76 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 04 December 2011 - 05:02 PM

Am spus ca regulatorul nu variaza tensiunea ci intensitatea. M-am gandit ca nu se va insista pe principiul "de ce", asadar e cazul acum sa ma explic.

Ce face ESC-ul este ca deschide si inchide circuitul, nu conteaza frecventa in cazul discutiei noastre ci factorul de umplere, adica procentul de timp cat sta inchis. Acest factor de umplere este variabil si proportional cu nivelul acceleratiei.
Cat timp este deschis se aplica pe consumator tensiunea bateriei si intensitatea va fi evident determinata de rezistenta consumatorului, I=U/R. Insa intensitatea efectiva va fi egala cu intensitatea maxima(determinata de baterie si consumator) * factorul de umplere(determinat de ESC) de aici afirmatia de variator de curent.

Ceea ce cauzeaza confuzie este ca, daca se masoara tensiunea la bornele consumatorului se va constata de asemenea ca aceasta este variabila odata cu acceleratia. De ce? Pentru ca voltmetrul afiseaza spre deosebire de osciloscop doar tensiunea efectiva. Aceasta tensiune este de asemenea egala cu tensiunea maxima * factorul de umplere pentru ca si in acest caz avem unda dreptunghiulara, consumatorul avand acces full la tensiunea bateriei ori NU ca sa spun asa. Cat timp ESC tine circuitul inchis avem cadere de tensiune, cand il deschide nu mai avem. Factorul de umplere este in cazul tensiunii acelasi ca in cel al intensitatii.

P.S. e pana la urma o chestie de interpretare...

Aceasta postare a fost editata de Zen: 04 December 2011 - 05:03 PM

It's difficult to make things simple!
0

#77 Useril este offline   navigator 

  • Moderator RHC
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 3019
  • Inregistrat: 01-September 04
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 04 December 2011 - 05:10 PM

Parerea mea este ca se poate echipa o barca cu un motor de putere mai mare decat ar fi necesar, care sa aiba tensiunea nominala mai mare decat in mod uzual, sa fie comandat de un ESC care sa fie prevazut sa functioneze sigur la acea tensiune si care doar in cazuri exceptionale sa fie solicitat la maximum, cand se cere o viteza marita ca sa iesim din anumite situatii. In majoritatea timpului ar putea fi comandat din statie sa mearga la putere mai mica, pentru a economisi energia din acumulator. Se poate dar nu e foarte practic din cauza costurilor si a greutatii crescute si oricum este util doar pentru scopul de mai sus. Pentru marirea autonomiei, e mult mai practic sa marim doar capacitatea packului decat marirea tensiunii lui.
Astea v-am zis deoarece a deviat la un moment dat discutia pe tema asta. Despre avantajele motoarelor BL fata de cele clasice va las in continuare sa discutati, rugandu-va sa nu va mai intepati atat de tare.


0

#78 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 05:40 PM

Domnule Navigator esti formidabil .

Dupa toate tembelismele spuse despre mine de catre stimabilul Adistul imi spui ca eu am deschis topicul pentru a-l jigni sau pentru a-mi varsa nervii pe cineva.

E foarte clar pentru ce am deschis topicul, asta rezulta din titlu, daca discutia a luat alt curs, eu am fost si sint cel mai putin incintat.

Iar referitor la inaripate habar n-am despre ce rastalmaciri vorbesti, a fost doar o trimitere la o afirmatie mai veche care din cite vad n-a trecut drept jignire.

N-am sa dau citatul ca sa nu imi spui ca asta e un nou afront la adresa mai stiu eu cui.

Iar daca se inflameaza cineva, se inflameaza pentru ca natura nu functioneaza dupa regulile inventate de el .

Ce vina am eu?
“Keep the voltage high ”
0

#79 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 07:13 PM

Vezi postareanavigator, la 04 December 2011 - 05:10 PM, a spus:

Parerea mea este ca se poate echipa o barca cu un motor de putere mai mare decat ar fi necesar, care sa aiba tensiunea nominala mai mare decat in mod uzual, sa fie comandat de un ESC care sa fie prevazut sa functioneze sigur la acea tensiune si care doar in cazuri exceptionale sa fie solicitat la maximum, cand se cere o viteza marita ca sa iesim din anumite situatii. In majoritatea timpului ar putea fi comandat din statie sa mearga la putere mai mica, pentru a economisi energia din acumulator. Se poate dar nu e foarte practic din cauza costurilor si a greutatii crescute si oricum este util doar pentru scopul de mai sus. Pentru marirea autonomiei, e mult mai practic sa marim doar capacitatea packului decat marirea tensiunii lui.
Astea v-am zis deoarece a deviat la un moment dat discutia pe tema asta. Despre avantajele motoarelor BL fata de cele clasice va las in continuare sa discutati, rugandu-va sa nu va mai intepati atat de tare.


Pe de alta parte,aici domnule Navigator ne intelegem de minune.
In sfirsit cineva care nu intra in crize cind vorbeste de o solutie atit de simpla pentru motorizarea unei barci de nadit. Dupa cum se vede e si solutia folosita de mine, cea care a adus in stare grava de inflamatie glandele unora.
O singura corectie, sa folosesti accu cu tensiune mai mare e mai ieftin si mai practic decit marirea capacitatii packului.

Aceasta postare a fost editata de sand man: 04 December 2011 - 07:15 PM

“Keep the voltage high ”
0

#80 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 04 December 2011 - 07:21 PM

Sunt de acord ca este mai bine si mai elegant sa utilizezi o tensiune mai mare, dar costul controler-ului si al bateriilor sunt mai mari.
Multa, multa bafta.
0

#81 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 07:30 PM

In legatura cu pretul Esc/ului chestia e discutabila .

La acumulatori nu prea... :drinks:
“Keep the voltage high ”
0

#82 Useril este offline   Zen 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1185
  • Inregistrat: 14-January 09
  • Gender:Male
  • Location:Galati

Postat 04 December 2011 - 08:59 PM

La o baterie costul(in medie) este pe energia stocata adica tensiune * capacitate, nu individual.
Pur si simplu, ca sa cresti tensiunea mai iei o baterie identica si o pui in serie cu cea initiala, sau ca sa cresti capacitatea o pui in paralel, e acelasi cost suplimentar, sau nu am inteles eu la ce va referiti?

Per total, in general o tensiune mai mare este mai avantajoasa, deoarece aceeasi putere este manevrata mai usor la voltaj ridicat, in cazul conductorilor, tranzistorilor, etc.
Nu numai in modelism, intr-o aplicatie se foloseste tensiunea maxima posibila insa siguranta in cazul electrosocurilor impune anumite restrictii.

Aceasta postare a fost editata de Zen: 04 December 2011 - 09:01 PM

It's difficult to make things simple!
0

#83 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 09:25 PM

Explicatia cu costul acumulatorilor e foarte simpla, energia are acelasi pret indiferent ca o cumperi la 12V sau la 18V.

Mai conteaza si ambalajul. Pentru o barca de nadit la, 18V cumperi o cantitate intr-un singur ambalaj sau cel mult doua, la 12V cumperi aceeasi cantitate in doua , trei sau patru ambalaje ceea ce ii creste cu ceva pretul.
“Keep the voltage high ”
0

#84 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 December 2011 - 09:29 PM

Explicatia cu costul acumulatorilor e foarte simpla, energia are acelasi pret indiferent ca o cumperi la 12V sau la 18V.

Mai conteaza si ambalajul. Pentru o barca de nadit la, 18V cumperi o cantitate intr-un singur ambalaj sau cel mult doua, la 12V cumperi aceeasi cantitate in doua , trei sau patru ambalaje ceea ce ii creste cu ceva pretul.
“Keep the voltage high ”
0

#85 Useril este offline   dan_mitea 

  • nick anterior:Se poate si asa
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 9331
  • Inregistrat: 26-October 03
  • Gender:Male
  • Location:Laval, Canada

Postat 05 December 2011 - 12:30 AM

Fara indoiala ca o tensiune superioara este de preferat.
Sa vedem preturile:
http://www3.towerhob...p?&I=LXGVS2&P=0
http://www3.towerhob...p?&I=LXLBY3&P=0

http://www3.towerhob...p?&I=LXXLS9&P=0
http://www3.towerhob...p?&I=LXXLT1&P=0

Multa, multa bafta.
0

#86 Useril este offline   Adistul 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1490
  • Inregistrat: 26-September 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti, in 4 la ala Grasu'

Postat 05 December 2011 - 08:05 AM

Vezi postareasand man, la 04 December 2011 - 12:11 PM, a spus:


Motorul se comporta alimentat fiind prin regulator ca si cum, repet, doar ca si cum ar fi alimentat la o tensiune mai mica.



Eu nu mai postez cu oameni atat de incapatanati ca tine!!!

Ia naiba un voltmetru... pune-l in paralel cu motorul si masoara tensiunea la iesirea din regulator!!! Variind acceleratia ( mansa )... vei constata ca va varia si tensiunea de la bornele motorului... cat si intensitatea!!! Si asta din cauza ca motorul nu va avea aceeasi putere in tot acest timp!!! Stim cu totii formula P = U * I!!! Insa matale consideri ca P (puterea motorului) este constanta permanent... si iei in calcul valoarea maxima pe care ti-o da producatorul motorului... ceea ce ar duce la constatarea ca daca vei creste U va scade I ... iar eu spun ca e o pacaleala/prosteala cu care eu in continuare nu sunt de acord... cum nu sunt de acord niciodata "sa ma comande" un prost... poate si din cauza ca am prin dulap... ratacit... un Livret militar!!!

Aceasta postare a fost editata de Adistul: 05 December 2011 - 08:09 AM

Cand esti mort, nu stii ca esti mort: e greu doar pt ceilalti.
La fel e si cand esti prost.


tel: 0771 088 207

adistul@yahoo.com
0

#87 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 05 December 2011 - 09:14 AM

Vezi postareadan_mitea, la 05 December 2011 - 12:30 AM, a spus:



:( Dan Mitea, am spus ca energia are acelasi pret.

Aceeasi cantitate, Wh, acelasi pret.

Nu dau linkuri ca nu mai stiu cum e cu regulamentul
“Keep the voltage high ”
0

#88 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 05 December 2011 - 09:24 AM

scuze, dar nu mai pot edita

...pentru o barcuta de nadit, pentru un anumit confort, e nevoie de minim 90 Wh.
“Keep the voltage high ”
0

#89 Useril este offline   sand man 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 167
  • Inregistrat: 18-January 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 05 December 2011 - 10:13 AM

Am spus aici ca la o tensiune mai mare, consumul va fi mai mic pentru a se obtine aceeasi viteza a aceleasi barcute, ceea ce a generat valul de teorii care mai de care mai fanteziste.

@ Adistul

Stimabile, ignor noile tale obraznicii care vad ca iti sint trecute cu vederea, si iti sugerez ca in loc sa te inflamezi, sa descoperi de ce, ceea ce scrie mai sus e perfect adevarat si in perfecta armonie cu realitatea inconjuratoare.

Aceasta postare a fost editata de sand man: 05 December 2011 - 10:15 AM

“Keep the voltage high ”
0

#90 Useril este offline   ipsihi 

  • TARTOR
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 4508
  • Inregistrat: 02-December 03
  • Gender:Male
  • Location:Constanta

Postat 05 December 2011 - 09:33 PM

...a devenit plictisitor, poate va intalniti pe undeva ca sa transati problema practic, luati-l si pe maestrul @ zen ,zis si fizicianul sa va arate el cum se reguleaza curentul cu un regulator de tensiune !!!
...tabula crasa, mortua est!
0

Arata acest topic


  • 5 Pagini +
  • 1
  • 2
  • 3
  • 4
  • 5

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu