http://www.align.com.tw/shop/images/function2/kx015080_f1.jpg
Designul rotorului flybarless ma intriga. Exista doua link-uri ce pleaca de pe platoul ciclic si care initial duceau la bara stabilizatoare dar care in varianta actuala nu par sa duca nicaieri. In opinia mea daca nu ajung cumva sa controleze unghiul de atac al palelor sunt inutile. Eu nu inteleg ce e cu ele si nu pot sa cred ca Align le-a lasat acolo doar pentru aspect. Rog cine e avizat sa ma lamureasca si pe mine. Multumesc!
Pagina 1 din 1
Intrebare 450 3gx
#2
Postat 13 December 2011 - 06:02 PM
qntt, la 02 September 2011 - 11:01 PM, a spus:
http://www.align.com.tw/shop/images/function2/kx015080_f1.jpg
Designul rotorului flybarless ma intriga. Exista doua link-uri ce pleaca de pe platoul ciclic si care initial duceau la bara stabilizatoare dar care in varianta actuala nu par sa duca nicaieri. In opinia mea daca nu ajung cumva sa controleze unghiul de atac al palelor sunt inutile. Eu nu inteleg ce e cu ele si nu pot sa cred ca Align le-a lasat acolo doar pentru aspect. Rog cine e avizat sa ma lamureasca si pe mine. Multumesc!
Designul rotorului flybarless ma intriga. Exista doua link-uri ce pleaca de pe platoul ciclic si care initial duceau la bara stabilizatoare dar care in varianta actuala nu par sa duca nicaieri. In opinia mea daca nu ajung cumva sa controleze unghiul de atac al palelor sunt inutile. Eu nu inteleg ce e cu ele si nu pot sa cred ca Align le-a lasat acolo doar pentru aspect. Rog cine e avizat sa ma lamureasca si pe mine. Multumesc!
Fiind head flybarless, mecanica este total simplificata.Te referi probabil la cele doua brate care arata ca taiate pe jumate - asa este, are doar rolul de fixare a platoului (partea interioara -mobila)fata de axul principal astfel incat pozitia blade-gripurilor sa ramana aceasi fata de partea mobila a swash-ului.
#3
Postat 13 December 2011 - 08:55 PM
radulp, la 13 December 2011 - 06:02 PM, a spus:
Fiind head flybarless, mecanica este total simplificata.Te referi probabil la cele doua brate care arata ca taiate pe jumate - asa este, are doar rolul de fixare a platoului (partea interioara -mobila)fata de axul principal astfel incat pozitia blade-gripurilor sa ramana aceasi fata de partea mobila a swash-ului.
Merci de raspuns! Pana nu o sa am unul sa-l tin in mana si sa ma conving mie tot bizara o sa mi se para solutia. Toate cele bune!
You wanna fly, you got to give up the shit that weighs you down.
#4
Postat 13 December 2011 - 10:22 PM
Daca ai unul in mana te lamuresti instant, nu e nimic bizar.
Partea interioara a swashului trebuie sa se invarta odata cu palele, asta e menirea celor 2 brate, sunt si alte solutii mai elegante si mai simple.
Arunca un ochi la Protos, Compass si Goblin, o sa vezi chestii interesante.
Partea interioara a swashului trebuie sa se invarta odata cu palele, asta e menirea celor 2 brate, sunt si alte solutii mai elegante si mai simple.
Arunca un ochi la Protos, Compass si Goblin, o sa vezi chestii interesante.
planoarele mele http://www.rhcforum....lanoarele-mele/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
Arata acest topic
Pagina 1 din 1