Construiesc un model de barcuta de viteza si am un motor de casetofon vechi, proiectat sa mearga la 6V. As vrea sa stiu cam cat timp ar merge daca il pun la 18 V. Intentia mea este sa obtin o turatie cat mai mare fara sa ard motorasul, dar am nevoie de putere mare pe un interval mic de timp (barcuta se va comporta ca un dragster)
Ideal ar fi ca motorul sa consume tot curentul din acumulatori in maxim 2 minute, oprindu-se inainte de a se arde.
Cum pot sa ajung la un asemenea echilibru? Mi-ar fi utile, daca aveti idee despre asa ceva, si niste formule de calcul.
Pagina 1 din 1
Cum se poate arde un motor DC?
#2
Postat 15 February 2005 - 10:32 AM
raspunsul la intrebare - instant prin "spontaneous combustion"
acuma, fara sa vreau sa te descurajez, fiind un nou venit, raspunsul lung ar fi: rebobinezi cu un alt fir de Cu emailat (mai gros), schimbi periile si oops - STOP! - reinventam apa calda....
deci pe scurt, gazda acestui forum este de fapt un magazin de astfel de produse unde in mod sigur vei gasi motorul proiectului tau
Succes
acuma, fara sa vreau sa te descurajez, fiind un nou venit, raspunsul lung ar fi: rebobinezi cu un alt fir de Cu emailat (mai gros), schimbi periile si oops - STOP! - reinventam apa calda....
deci pe scurt, gazda acestui forum este de fapt un magazin de astfel de produse unde in mod sigur vei gasi motorul proiectului tau
Succes
Aceasta postare a fost editata de IlPadrino: 15 February 2005 - 10:34 AM
If You don't have enough time, than sleep faster
0728.26.93.19
0728.26.93.19
#3
Postat 15 February 2005 - 11:29 AM
intelegind ca este vorba despre o barcuta electrica, recomand calduros consultarea lui cosmin paduraru, are o experienta importanta in domeniu, cred ca te va scuti de multe greseli inerente inceputului, greseli care te-ar putea descuraja.cosmin este posesorul unui arsenal impresionant de materiale si informatii in acest domeniu, el si tatal lui chiar au fabricat, da, da, FABRICAT piese si chiar motoare intregi, serii care au fost vindute in piata de profil, mai ales pe segmente consacrate(germania si statele unite).
deasemenea, experienta si cunostintele sale sint confirmate de un bogat palmares la nivel competitional, este deja recunoscut ca fiind printre cei mai buni la FSR-electrice la ora actuala(vorbind, bineinteles, in "peisajul" autohton!).
bafta si minuni!
deasemenea, experienta si cunostintele sale sint confirmate de un bogat palmares la nivel competitional, este deja recunoscut ca fiind printre cei mai buni la FSR-electrice la ora actuala(vorbind, bineinteles, in "peisajul" autohton!).
bafta si minuni!
"...NU TREBUIE CONFUNDAT ADEVARUL CU PAREREA MAJORITATII..."-Jean Cocteau
"...DACA VEI AVEA SUFICIENTA INTELEPCIUNE SI RABDARE SI VEI STA ATENT PE MALUL RIULUI, VEI PUTEA OBSERVA, LA UN MOMENT DAT, PLUTIND LA VALE, CADAVRELE DUSMANILOR TAI" -citat : -Sun Tzu -ARTA RAZBOIULUI
"...cine nu are timp, nu invinge niciodata"-Antoine de Saint d'Exupery
"Cuvintele sincere nu sunt niciodata placute, cuvintele placute nu sunt niciodata sincere" -Lao Tze
"...esential in existenta unui om ca mine este ceea "ce" GINDESTE si "cum" GINDESTE, si NU ceea ce FACE si ce SIMTE."-Albert Einstein-BUCURIA GINDIRII
NOTA: daca, intimplator sau nu, unele cuvinte sau elemente de sintaxa din postarile mele comporta dificultati de compilare pentru unii cititori, sint disponibile scurte seminarii de dezvoltare a perceptiei si comunicarii interpersonale.
de asemenea, RECOMANDAM IMPERATIV celor care se cred indreptatiti sa corecteze modul de redactare al textelor un scurt curs de ISTORIE LINGVISTICA, precum si consultarea unui Indreptar ortografic, ortoepic si de punctuatie.
#4
Postat 15 February 2005 - 01:24 PM
Parerea mea este sa cumperi un motor de modelism special.Un 600/19 sau un 600/21.Astea sunt mari consumatoare de curent si sunt destul de puternice.Tensiunea maxima este de 12 V.La 18 v acumulatorul tre sa fie destul de greu ceea ce inseamna ca si barca va fii grea = viteza mai mica.De aici deducem ca este indeficient sa folosesti astfel de acc.
Homo Nauticus
#5
Postat 16 February 2005 - 12:30 AM
In nici un caz motor de casetofon. A fost proiectat pentru altceva. Zgomot mic, turatie cat mai costanta......dar nu pentru a da si putere la ax.
Daca nu vrei ceva special pentru navo ( si in definitiv asta-i si placerea la urma urmei ) atunci poti folosi motor de feon ( cel cu perii care se alimenteaza cu tensiunea redresata culeasa de la o priza din rezistenta de incalzire ) sau motor de la o masina de gaurit cu acumulator.......sau ceva similar.
Daca nu vrei ceva special pentru navo ( si in definitiv asta-i si placerea la urma urmei ) atunci poti folosi motor de feon ( cel cu perii care se alimenteaza cu tensiunea redresata culeasa de la o priza din rezistenta de incalzire ) sau motor de la o masina de gaurit cu acumulator.......sau ceva similar.
#7
Postat 16 February 2005 - 03:10 PM
Gura pacatosului adevar graieste.
Asa-i.
Asa-i.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1