Modelism - RHC Forum: proiect rc 50cc - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

proiect rc 50cc

#1 Useril este offline   roman ionut 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 113
  • Inregistrat: 27-May 11

Postat 29 May 2011 - 12:59 AM

Salutare tuturor! Sunt student la Facultatea de Mecanica,sectia Mecatronica, Galati. Intentionez sa termin un proiect pentru sesiunea stiintifica, pe care l-am inceput inca de anul trecut.Este vorba despre un vehicul rc echipat cu un motor de 50cc,provenit de la un scooter piaggio si.Parte de mecanica am rezolvato cat de cat, dar as avea nevoie de o radiocomanda+reciver care sa aiba raza de actiune mai mare decat cea procurata de mine de la o masinuta made in China. As avea nevoie de un 100-150 m. DACA CINEVA MA POATE AJUTA CU O DONATIE PENTRU PROIECTUL MEU ROG SA MA CONTACTEZE!!! MULTUMESC ANTICIPAT!
zagi12,SKY RUNNER
Turnigy 9X V2, ACOMS Technisport V 27 MHz, HPI TF-3
homemade 50cc car
0

#2 Useril este offline   BoDySh 

• Membru
  • PipPipPipPip
  • Postari: 180
  • Inregistrat: 03-June 09

Postat 29 May 2011 - 05:45 PM

Salut!
Pentru asta va trebui sa urmaresti topicul asta: http://www.rhcforum....ic/16001-moca/. Poti pune niste poze ca m-ai facut curios.
bogdanpopa95@gmail.com
0

#3 Useril este offline   AG-74-HESS 

• MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Postari: 3574
  • Inregistrat: 04-February 08

Postat 29 May 2011 - 06:12 PM