Modelism - RHC Forum: conect a two battery - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

Pagina 1 din 1

conect a two battery

#1 Useril este offline   caranfil 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 82
  • Inregistrat: 10-May 10
  • Gender:Male

Postat 26 May 2011 - 02:37 PM

salut dupa cum spune si titlul vreau sa va intreb cum pot conecta 2 acumulatori pentru a oferi mai multa putere motorului?
0

#2 Useril este offline   Zeus 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 2455
  • Inregistrat: 15-January 09
  • Gender:Male
  • Location:iasi

Postat 26 May 2011 - 02:44 PM

Vezi postareacaranfil, la 26 May 2011 - 02:37 PM, a spus:

salut dupa cum spune si titlul vreau sa va intreb cum pot conecta 2 acumulatori pentru a oferi mai multa putere motorului?


Why Drink and Drive,When you can Smoke and Fly?
0

#3 Useril este offline   daniel_hnatec 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 698
  • Inregistrat: 09-August 09
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2011 - 03:53 PM

Vezi postareacaranfil, la 26 May 2011 - 02:37 PM, a spus:

salut dupa cum spune si titlul vreau sa va intreb cum pot conecta 2 acumulatori pentru a oferi mai multa putere motorului?


Daca vrei:
- mai multi V trebuie sa legi acumuluatorii in serie;
- mai multi A trebuie sa legi acumulatorii in paralel.

Pentru mai multa putere cred ca trebuie sa ii legi in serie, dar trebuie sa tii cont si de cat suporta esc-ul tau;)
Nu lua viata in serios, oricum nu scapi viu din ea

Schumacher Mi4LP
Hobao Hyper Competition ST
Hobao Hyper 7
LRP S8BX team X 2
LRP S8BX
Traxxas Revo => crawler
Hpi Wheely King
Sanwa M11X
0

#4 Useril este offline   Mischu LTB 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 582
  • Inregistrat: 16-May 11
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 26 May 2011 - 10:30 PM

Puterea in fizica= U(tensiune V) X I(curentul A)
Legare in serie = tensiune mai mare pe ESC si motor - turatie mai mare dar poti arde totul
Legare paralel curent mai mare deci te va tine mai mult timp "bateria"
Si in serie si in paralel ar fi bine sa legi acumulatori identici si ca tensiune si ca putere, altfel unul se va termina repede si celalalt se va consuma pe motor si pe cel descarcat (legare paralel) sau cel terminat nu va mai conduce curentul (legare serie) deci iei pauza.
0

Arata acest topic


Pagina 1 din 1

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu