Pagina 1 din 1
probleme control hk 450 gt pro
Postat 01 May 2011 - 11:29 PM
Buna tuturor...de curand am achizitionat un kit hk 450 gt pro...l-am echipat cu un motor TURNIGY TYPHOON 2218,3450 kv...3 servo de platou sg 90...servo coada HITEC HS 65 MG,regulator TURNIGY 40 amp...gyro GY48V...in hover se descurca destul de bine,destul de stabil as spune...cand incerc insa miscari de genul inainte ,inapoi,stanga,dreapta,parca e nebun...devine foarte greu de controlat si inevitabil urmeaza crash-ul...mentionez ca miscarile pe stick nu sunt deloc bruste,chiar f lente...imi poate da cineva vreun sfat?...de ce devine atat de sensibil?poate fi de vina gyro-ul?multumesc
Postat 02 May 2011 - 07:08 AM
Pune expo pe platou daca zici ca e naravas si la coada incearca sa pui delay daca stie gyro. Servo tau nu e unul foarte indicat de coada, era mai bun pe platou. Este destul de lent. Verifica sa iti mearga BEC-ul la 6 volti.
Daca nu, inseamna ca sunt probleme mecanice sau servourile au ceva.
Daca nu, inseamna ca sunt probleme mecanice sau servourile au ceva.
Postat 02 May 2011 - 07:14 AM
Cristian,
Trebuie sa disociezi problemele elicopterului (mecanice) de problemele tale (capacitatea de guvernare), daca tu deja stii sa pilotezi heli RC:
- verifica unghiurile +/- 9 grade pentru colectiv si +/-8 grade pentru ciclic pe ambele axe, sa zicem de inceput
- introdu 40 % expo (atentie la sens)
- coboara centrul de greutate
Trebuie sa disociezi problemele elicopterului (mecanice) de problemele tale (capacitatea de guvernare), daca tu deja stii sa pilotezi heli RC:
- verifica unghiurile +/- 9 grade pentru colectiv si +/-8 grade pentru ciclic pe ambele axe, sa zicem de inceput
- introdu 40 % expo (atentie la sens)
- coboara centrul de greutate
Aceasta postare a fost editata de vlad1: 02 May 2011 - 07:15 AM
Postat 02 May 2011 - 08:21 AM
Cel mai bine cere ajutorul lui @tantar,el e cu heli din Galati.
Bafta,Cipi.
tot ce zic este doar o parere...
Modele:
1) Easy star
2)P-51D Mustang Art-tech