Pagina 1 din 1
roti de 1/8 pe buggy de 1/10???
#2
Postat 06 April 2011 - 02:44 PM
nu cunosc foarte bine, dar difera marimea la hexuri (la 1/10 e hex de 12 si la 1/8 e hex de 17 in general), ti-ar trebui niste adaptoare...
L/E mai inalta se poate face si din pozitia suspensiilor)
L/E mai inalta se poate face si din pozitia suspensiilor)
Aceasta postare a fost editata de davidd: 06 April 2011 - 02:45 PM
"I reject your reality and substitute my own"
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
david_dinamovistu@yahoo.com
0742128727
#4
Postat 06 April 2011 - 04:07 PM
- In primul rand iti trebuie adaptoare de la hex de 12 la hex de 17.
- In al doilea rand, deoarece rotile de 1/8 sunt mai grele, vei pierde la acceleratie, manevrabilitate, autonomie, raspunsul servo-ului de directie.
- Masina se va inalta, si odata cu ea si centrul de greutate, dar neavand nici ecartamentul, nici ampatamentul specifice buggy-urilor 1/8 stabilitatea va avea de suferit.
- Posibil ca rotile spate sa loveasca in eleron.
- Circumferinta rotilor fiind mai mare, vei avea un rollout mai mare deci ESC-ul si motorul se vor incalzi mai tare, va trebui sa scazi corespunzator pinionul. Motorizarea se va incalzi mai mult si din cauza greutatii sporite.
Sincer eu aici vad numai cheltuieli nejustificate pentru conversie, si potentiale probleme. Un buggy 1/10 este facut pentru ceva, tu vrei altceva care probabil se numeste monster truck, sau pe-acolo <_<.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
#5
Postat 07 April 2011 - 07:16 PM
ovidiugm, la 06 April 2011 - 04:07 PM, a spus:
- In primul rand iti trebuie adaptoare de la hex de 12 la hex de 17.
- In al doilea rand, deoarece rotile de 1/8 sunt mai grele, vei pierde la acceleratie, manevrabilitate, autonomie, raspunsul servo-ului de directie.
- Masina se va inalta, si odata cu ea si centrul de greutate, dar neavand nici ecartamentul, nici ampatamentul specifice buggy-urilor 1/8 stabilitatea va avea de suferit.
- Posibil ca rotile spate sa loveasca in eleron.
- Circumferinta rotilor fiind mai mare, vei avea un rollout mai mare deci ESC-ul si motorul se vor incalzi mai tare, va trebui sa scazi corespunzator pinionul. Motorizarea se va incalzi mai mult si din cauza greutatii sporite.
Sincer eu aici vad numai cheltuieli nejustificate pentru conversie, si potentiale probleme. Un buggy 1/10 este facut pentru ceva, tu vrei altceva care probabil se numeste monster truck, sau pe-acolo :pardon:.
Va multumesc pentru raspunsuri, si ideea mea era sa il fac mai rapid, marindu-i diametrul rotii si viteza creste dar se pierde din acceleratie. Niste roti de 100 mm diametru nu cred ca ar fi o problema atat de mare pentru stabilitate si nici pt acceleratie. Problema este ca nu am vazut roti decat de 89mm si de 110.
#8
Postat 02 May 2011 - 01:54 AM
Toma_razvan17, la 17 April 2011 - 02:34 AM, a spus:
am deja un brushless de 3300 kV dar lipo nu am ca e scump... dar ms pt idee :good:
pe un buggy 1/8 am pus roti de savage on road phaltline.......in concluzie nu mai avea demaraju puternic ,instabila la viteze mari (cu motor de 4.6 nou ansmann se apropia de suta cred), directia era foarte brutala(vireaza foarte brusc si crash am avut ....fara numar), caroseria (body) nu mai putea fi pusa pt k atingea in roti si inca ceva ca sa mearga cum trebuie ...am blocat diferntialu central.....si s-a skimbat radical aderentza la sol si demarajele........... . mai multe minusuri decat plusuri cu rotile mari dar am incercat in ciuda tuturor pe care iam intrebat si au zis ca nu merge buggy cu roti de monster salutari
Arata acest topic
Pagina 1 din 1