Pagina 1 din 1
Turbolet cazut Iasi
#2
Postat 27 January 2005 - 10:57 AM
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
Cu rabdare si ciocan.
#4
Postat 28 January 2005 - 12:58 PM
Nu stiu cum se intampla, dar parca accidentele aviatice aici la Iasi au inceput sa se indeseasca. Nu cred ca si in trecut sa fi fost asa. Sau poate se datoreaza faptului ca traficul aerian a capatat amploare in zona. Oricum pacat de piloti.
Dumnezeu sa-i odihneasca!
Dumnezeu sa-i odihneasca!
...audaces fortuna iuvat...
#6
Postat 28 January 2005 - 01:23 PM
Allex, la 28 Jan 2005, 14:15, a spus:
...chiar daca sunt verificate (sumar) inainte de fiecare zbor ...niciodata nu se poate spune ca sunt "apte" de zbor! ....
Afirmatie nefondata! Deocamdata nu se stie cauza si nu e bine sa speculam!
Magelan,
Cu rabdare si ciocan.
Cu rabdare si ciocan.
#10
Postat 30 January 2005 - 07:19 PM
jester, la 29 Jan 2005, 22:48, a spus:
mai din cate am auzit eu din surse specializate, e vorba mai mult de o eroare umana.
oricum Dumnezeu sa-i odihnesca pe amandoi!
oricum Dumnezeu sa-i odihnesca pe amandoi!
Salutari la toata lumea....
Vreau sa va rog , daca considerati ca aveti informatii din surse specializate, sa mi le dati si mie...
Nu de alta, dar pot spune, ca controlor de trafic care a dirjat de "n" ori cursa respectiva si care a fost si in acea zi fatidica de servici ca nici macar nu pot sa presupun ceea ce a fost acolo.
E usor de dat cu presupusul si , recunosc, si eu am facut-o, dar... pot sa va spun ca supozitiile din presa sunt doar stupizenii si ca doar dupa ce se decodifica cutiile negre vom avea o oarecare idee despre ce s-a intamplat. Si inca ceva: vremea nu era chiar asa de proasta, cu o zi inainte a fost cu mult mai prost si tot au venit, chiar fara probleme.
Dumnezeu sa-i odihneasca si sa ne fereasca de asa ceva.
#11
Postat 30 January 2005 - 07:38 PM
pai atunci spune-ne tu daca tot erai la dirijare.
era pe panta normala de aterizare? era la altitudine prea mica?
se poate lua in considerare posibilitatea givrajului?
cu cat timp inainte de crash a-ti avut ultimul dialog radio? au spus ceva neobisnuit pilotii?
era pe panta normala de aterizare? era la altitudine prea mica?
se poate lua in considerare posibilitatea givrajului?
cu cat timp inainte de crash a-ti avut ultimul dialog radio? au spus ceva neobisnuit pilotii?
flying is my life...
#13
Postat 31 January 2005 - 07:12 AM
Givraj mediu exista pana la FL100. Dar asta e o chestie normala pt perioada in care ne aflam.
Mai multe lucruri nici nu prea pot sa va spun, pt ca ancheta e in curs, dar ca idee: s- a angajat pe viraj.
Din fericire (pt mine, doar) nu dirijam in acel moment, dar am ascultat banda de n ori si nimic nu prevestea asta. Totul a decurs normal, pana cand ...
Mai multe lucruri nici nu prea pot sa va spun, pt ca ancheta e in curs, dar ca idee: s- a angajat pe viraj.
Din fericire (pt mine, doar) nu dirijam in acel moment, dar am ascultat banda de n ori si nimic nu prevestea asta. Totul a decurs normal, pana cand ...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1