salut la toata lumea!sunt posesorul unui kyosho dmt ve brushles.uneori ,in timp ce alergam masina,mi se mai intampla sa sara axa ( dogbone)stanga fata,de la locul ei si masina se oprea.dar saptamana trecuta ,mi-a sarit si nu am mai mai reusit sa o gasesc.am faut comanda de alta,dar intrebarea mea este :de ce a sarit acea axa de la locul ei?.cealalta nu a sarit niciodata.multumesc
Pagina 1 din 1
problema
#3
Postat 27 April 2011 - 11:27 PM
salve!alta mica nelamurire:daca as vrea sa schimb combo-ul de pe masina mea cu altul:Orion Brushless Set Motor 10T 2050KV + 160A Regler KVB.scrie ca pot folosi lipo 2-4s.intrebarile mele sunt:1-as putea sa folosesc 2 baterii 2s (serie sau paralel) pt a fi un echivalent 4s? 2-ar trebui sa schimb si sevo in cazul asta?
multumesc
multumesc
#4
Postat 28 April 2011 - 01:16 AM
Pentru a ajunge la 4S, cei doi acumulatori 2S trebuie conectati in serie. Sunt perfect echivalenti cu un acumulator 4S, nu e nici o diferenta din punct de vedere functional.
Nu trebuie schimbat servoul, in afara cazului in care il alimentezi direct din acumulatorii LiPo. Daca servoul este cuplat clasic direct in receptor inseamna ca se alimenteaza prin BEC-ul ESC-ului care stie sa coboare tensiunea de intrare de la orice valoare acceptata (2S 7.4V, 3S 11.1V, 4S 14.8V etc) la o valoare de functionare pentru servo si receptor, in general aceasta fiind de 6V.
Nu trebuie schimbat servoul, in afara cazului in care il alimentezi direct din acumulatorii LiPo. Daca servoul este cuplat clasic direct in receptor inseamna ca se alimenteaza prin BEC-ul ESC-ului care stie sa coboare tensiunea de intrare de la orice valoare acceptata (2S 7.4V, 3S 11.1V, 4S 14.8V etc) la o valoare de functionare pentru servo si receptor, in general aceasta fiind de 6V.
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
#5
Postat 28 April 2011 - 08:15 PM
multumesc pentru raspuns!am reusit sa ma luminez putin.crezi ca e vreo problema daca cei doi acumulatori care vor fi pusi in serie au capacitatea de 5000 mha?
am vazut 2 tipuri de motoare cu esc si nu stiu care ar fi mai bun:
1-Motor Vortex Experience 8-- 160-euro
Typ: sensorlos; KV: 2.050 U/min/V; Wicklung: 10T;
Welle: Ø 5,0 mm
Befestigung : UNI
max. Drehzahl: 30.000 U/min; Länge: 77 mm; Regler Vortex Experience 8 Typ: sensorlos
Zellenzahl LiPo: 2-4s; BEC: 6,0V / 4,0A; Dauerlast: 120A; Spitzenlast: 160A;
2-Carson Power Brushless Combo 1:8-" DRAGSTER XL "-115 euro
* Akku-Typ (LiPo Auto Detect / NiCd / NiMh
* Fahrmodus (vorwärts & rückwärts oder nur vorwärts)
* Bremswirkung (10% -80 %)
* Autom. Bremse (0% - 30%)
* Motortiming (Low / Medium / High)
* Beschleunigung (Low / Medium / High)
* Vorwärts Limit (10% - 90%)
* Rückwärts Limit (10% - 100%)
* Taktfrequenz (8 kHz / 16 kHz)
* Neutralbereich (2 - 6)
* Drehrichtung (Rechts / Links)
* Werkseinstellung (Ja / Nein / Speichern)
Technische Daten:
Motor - 2340kV (Umdrehungen pro Volt), Wicklung 12 Turns, max Abgabeleistung 600 Watt, Timing 2°-8°, Innenwiderstand 0,0063 Ohm, Gewicht 266g, Abmessungen 36 x 62,5mm, Wellendurchmesser 5mm
Regler - Spannung 6-12 Zellen Sub-C oder 2-4 Zellen LiPo, Fahrtrichtungen vorwärts / rückwärts, Taktfrequenz 8 / 16kHz, Gewicht 136g
am vazut 2 tipuri de motoare cu esc si nu stiu care ar fi mai bun:
1-Motor Vortex Experience 8-- 160-euro
Typ: sensorlos; KV: 2.050 U/min/V; Wicklung: 10T;
Welle: Ø 5,0 mm
Befestigung : UNI
max. Drehzahl: 30.000 U/min; Länge: 77 mm; Regler Vortex Experience 8 Typ: sensorlos
Zellenzahl LiPo: 2-4s; BEC: 6,0V / 4,0A; Dauerlast: 120A; Spitzenlast: 160A;
2-Carson Power Brushless Combo 1:8-" DRAGSTER XL "-115 euro
* Akku-Typ (LiPo Auto Detect / NiCd / NiMh
* Fahrmodus (vorwärts & rückwärts oder nur vorwärts)
* Bremswirkung (10% -80 %)
* Autom. Bremse (0% - 30%)
* Motortiming (Low / Medium / High)
* Beschleunigung (Low / Medium / High)
* Vorwärts Limit (10% - 90%)
* Rückwärts Limit (10% - 100%)
* Taktfrequenz (8 kHz / 16 kHz)
* Neutralbereich (2 - 6)
* Drehrichtung (Rechts / Links)
* Werkseinstellung (Ja / Nein / Speichern)
Technische Daten:
Motor - 2340kV (Umdrehungen pro Volt), Wicklung 12 Turns, max Abgabeleistung 600 Watt, Timing 2°-8°, Innenwiderstand 0,0063 Ohm, Gewicht 266g, Abmessungen 36 x 62,5mm, Wellendurchmesser 5mm
Regler - Spannung 6-12 Zellen Sub-C oder 2-4 Zellen LiPo, Fahrtrichtungen vorwärts / rückwärts, Taktfrequenz 8 / 16kHz, Gewicht 136g
Arata acest topic
Pagina 1 din 1