Cuirasatul Bismarck – Constructia. Din 5 in 5 numere.
				
						#91
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 06 April 2012 - 09:39 AM
am dat o mana foarte subtire de chit apoi smilgheruit foarte, foarte mult si pot spune ca a iesit perfect (la atingere ai impresia ca atingi un geam). sper ca acest weekend sa dau si prima mana de grund, inca nu am gasit grund gri pentru lemn. bine, nici nu m-am omorat cautand. :drinks:
				
						#92
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 06 April 2012 - 09:20 PM
Eu inca nu mi-am achizitionat chit si grund, poate saptamana aceasta.. sa vedem.
Momentan ma gandeam sa ii aplic putina slefuire, deoarece are nevoie chiar daca voi da cu chit pe ea.
Spor.
				
						#94
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 12 April 2012 - 01:34 PM
Pre multe nu sunt de spus.
 Cuirasatul Bismarck – Nr.47.jpg (98.2K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.47.jpg (98.2K)
Number of downloads: 132
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 A.jpg (94.69K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 A.jpg (94.69K)
Number of downloads: 122
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 B.jpg (62.6K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 B.jpg (62.6K)
Number of downloads: 110
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 C.jpg (56.35K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 C.jpg (56.35K)
Number of downloads: 114
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 D.jpg (93.71K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.48 D.jpg (93.71K)
Number of downloads: 130
Aceasta postare a fost editata de Korbu: 12 April 2012 - 01:34 PM
				
						#95
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 12 April 2012 - 01:37 PM
Multa migaleala si alergat dupa ultimele 2 numere 54 / 55 .
 Cuirasatul Bismarck – Nr.49-50-51.jpg (92.14K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.49-50-51.jpg (92.14K)
Number of downloads: 246
 Cuirasatul Bismarck – Nr.52-53-55.jpg (84.45K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.52-53-55.jpg (84.45K)
Number of downloads: 242
 Cuirasatul Bismarck – Nr.54-55.jpg (76.74K)
 Cuirasatul Bismarck – Nr.54-55.jpg (76.74K)
Number of downloads: 267
Inca nu am slefuit si chituit, urmeaza dupa sarbatorile de pasti. Mi-am luat un chit auto "BodySoft" care l-am si testat pe o suprafata asemanatoare Bismarck-ului si se pare ca este ok.
Aceasta postare a fost editata de Korbu: 12 April 2012 - 01:39 PM
				
						#96
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 18 April 2012 - 08:22 PM
Migaleala cu supeglue :good:
 Bismarck 056-A.jpg (92.12K)
 Bismarck 056-A.jpg (92.12K)
Number of downloads: 216
 Bismarck 056-B.jpg (81.14K)
 Bismarck 056-B.jpg (81.14K)
Number of downloads: 186
 Bismarck 056-C.jpg (59.88K)
 Bismarck 056-C.jpg (59.88K)
Number of downloads: 190
Foaia de tabla de la barbeta turnului Caesar este prinsa doar in cuisoare batute bine, slefuite iar dupa aceea aplicat putin chit pe ele si iar slefuite ca sa rezulte o suprafata uniforma.
 Bismarck 056-D.jpg (62.87K)
 Bismarck 056-D.jpg (62.87K)
Number of downloads: 211
 Bismarck 056-E.jpg (57.91K)
 Bismarck 056-E.jpg (57.91K)
Number of downloads: 224
 Bismarck 056-F.jpg (70.74K)
 Bismarck 056-F.jpg (70.74K)
Number of downloads: 247
				
						#97
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 23 April 2012 - 08:03 PM
 Bismarck 057-A.jpg (78.65K)
 Bismarck 057-A.jpg (78.65K)
Number of downloads: 337
 Bismarck 057-B.jpg (96.43K)
 Bismarck 057-B.jpg (96.43K)
Number of downloads: 322
Dupa un prim strat de chit arata cam asa.
 Chituire.jpg (235.06K)
 Chituire.jpg (235.06K)
Number of downloads: 361
Nu am apucat inca sa o slefuiesc si sa fac praf doarece m-am apucat cam tarziu si riscam sa raman fara lumina. Dupa cum se vede, operatia de chituire s-a desfasurat pe bloc :clapping:
				
						#98
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 24 April 2012 - 08:31 PM
Nu am apucat nici astazi sa il termin de slefuit, mi-a mai ramas cam un sfert din el la tribord si pupa.
Probabil ca il voi termina in weekend, deoarece zilele astea voi fi ocupat cu alte treburi.
Pana sa ma apuc de slefuire, am fost astazi la magazinul auto de unde mi-am luat chitul si mi-am luat si grund. Cel din imaginea de mai jos.
Tipul de acolo mi-a zis ca este bun pentru chitul care l-am luat tot de la el. Acum nu stiu, sa vedem..
 Slefuire.jpg (64.26K)
 Slefuire.jpg (64.26K)
Number of downloads: 312
 Grund.jpg (67.87K)
 Grund.jpg (67.87K)
Number of downloads: 327
Scuze pentru imaginea neclara..
				
						#99
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 25 April 2012 - 08:21 AM
				
						#100
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 25 April 2012 - 05:52 PM
 Korbu, la 24 April 2012 - 08:31 PM, a spus:
Korbu, la 24 April 2012 - 08:31 PM, a spus: 
Nu am apucat nici astazi sa il termin de slefuit, mi-a mai ramas cam un sfert din el la tribord si pupa.
Probabil ca il voi termina in weekend, deoarece zilele astea voi fi ocupat cu alte treburi.
Pana sa ma apuc de slefuire, am fost astazi la magazinul auto de unde mi-am luat chitul si mi-am luat si grund. Cel din imaginea de mai jos.
Tipul de acolo mi-a zis ca este bun pentru chitul care l-am luat tot de la el. Acum nu stiu, sa vedem..
 Slefuire.jpg
 Slefuire.jpg  Grund.jpg
 Grund.jpgScuze pentru imaginea neclara..
Ai luat o cutie de chit sau mai multe?
				
						#101
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 25 April 2012 - 05:56 PM
cipf75 - O cutie de 1Kg.
				
						#103
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 25 April 2012 - 06:06 PM
				
						#104
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 26 April 2012 - 09:51 PM
- AM380 AMP 360-400 Size Motor Mount X 2 : Se potrivesc de minune cu motoarele "IGARASHI N2738"
- C8000 Universal Joint X 2 : Se gasesc si in ro, dar preturile sunt putin rotunjite :)
- C8005 Plain Coupling Insert 2.3mm X 2 : Pentru motoare. Idem, preturi rotunjite
- C8007 Plain Coupling Insert 4mm X 2 : Pentru arbori. Idem, preturi rotunjite
- C8002 Allen Key 1.5mm A/F X 1 : Nu aveam prin casa, asa ca de ce nu :yahoo:
- G3548 Clevis with Pin M2 X 4 : Aici imi mai trebuie tija filetata de 2mm si lunga de 20 - 21 cm. Parca am vazut la autorc.
Si ma mai gandeam la o chestie, adica sa renunt la suportul pentru arborii mei cu tub pupa ax 4mm.. si sa scot tubul de 6mm pana in elice.. dar inca nu stiu.. sunt nehotarat..
Aceasta postare a fost editata de Korbu: 26 April 2012 - 09:52 PM
				
						#105
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 27 April 2012 - 06:42 AM
 Korbu, la 26 April 2012 - 09:51 PM, a spus:
Korbu, la 26 April 2012 - 09:51 PM, a spus: 
Si ma mai gandeam la o chestie, adica sa renunt la suportul pentru arborii mei cu tub pupa ax 4mm.. si sa scot tubul de 6mm pana in elice.. dar inca nu stiu.. sunt nehotarat..
Buna ziua.
Sunt eu amator pentru suportii de 4 mm...in caz ca va hotarati sa renuntati la ei...
Cu respect,
Olimpiu
				
						#106
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 27 April 2012 - 01:39 PM
				
						#107
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 27 April 2012 - 05:14 PM
RamsesII - Fiind prima data cand lucrez cu astfel de chit auto, se comporta bine. Ideea este sa dai strat subtire si sa amesteci cantitate mica + intaritor, in 5 minute trebuie sa il aplici. Am slefuit cu 80 / 120 / 180 / 420 destul de usor..
				
						#108
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 12 May 2012 - 09:16 PM
Statia de dirijare a tirului de la pupa si cele doua turele.
 Bismarck 058-059.jpg (69.29K)
 Bismarck 058-059.jpg (69.29K)
Number of downloads: 222
Nr.60
 Bismarck 060 A.jpg (98.45K)
 Bismarck 060 A.jpg (98.45K)
Number of downloads: 206
 Bismarck 060 B.jpg (94.4K)
 Bismarck 060 B.jpg (94.4K)
Number of downloads: 215
 Bismarck 060 C.jpg (89.07K)
 Bismarck 060 C.jpg (89.07K)
Number of downloads: 225
 Bismarck 060 D.jpg (87K)
 Bismarck 060 D.jpg (87K)
Number of downloads: 240
				
						#109
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 12 May 2012 - 09:18 PM
 Bismarck 060 E.jpg (86.51K)
 Bismarck 060 E.jpg (86.51K)
Number of downloads: 182
Inca nu am apucat sa termin cu chituitul / slefuitul.. poate saptamana ce vine.
 Slefuirea.jpg (65.53K)
 Slefuirea.jpg (65.53K)
Number of downloads: 193
				
						#110
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 13 May 2012 - 08:53 PM
 Bismarck 061-A.jpg (70.69K)
 Bismarck 061-A.jpg (70.69K)
Number of downloads: 189
 Bismarck 061-B.jpg (75.49K)
 Bismarck 061-B.jpg (75.49K)
Number of downloads: 187
 Bismarck 061-C.jpg (74.67K)
 Bismarck 061-C.jpg (74.67K)
Number of downloads: 197
Atat cat s-a putut fara a incurca viitoarele piese din nr 61.
Seara buna.
				
						#111
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 13 May 2012 - 09:04 PM
 Korbu, la 26 April 2012 - 09:51 PM, a spus:
Korbu, la 26 April 2012 - 09:51 PM, a spus: 
- AM380 AMP 360-400 Size Motor Mount X 2 : Se potrivesc de minune cu motoarele "IGARASHI N2738"
- C8000 Universal Joint X 2 : Se gasesc si in ro, dar preturile sunt putin rotunjite :pardon:
- C8005 Plain Coupling Insert 2.3mm X 2 : Pentru motoare. Idem, preturi rotunjite
- C8007 Plain Coupling Insert 4mm X 2 : Pentru arbori. Idem, preturi rotunjite
- C8002 Allen Key 1.5mm A/F X 1 : Nu aveam prin casa, asa ca de ce nu :pardon:
- G3548 Clevis with Pin M2 X 4 : Aici imi mai trebuie tija filetata de 2mm si lunga de 20 - 21 cm. Parca am vazut la autorc.
Si ma mai gandeam la o chestie, adica sa renunt la suportul pentru arborii mei cu tub pupa ax 4mm.. si sa scot tubul de 6mm pana in elice.. dar inca nu stiu.. sunt nehotarat..
Fi bun te rog:
Cam cit au costat cu transport si cum ai facut comanda.(eu nu am cumparat niciodata din strainatate si nu stiu cum se face)
Multumesc
				
						#112
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 13 May 2012 - 09:12 PM
Scuze, 16 euro. Nu mai am factura si am calculat in graba.
Aceasta postare a fost editata de Korbu: 13 May 2012 - 09:16 PM
				
						#113
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 19 May 2012 - 08:45 PM
Aceasta postare a fost editata de spike 2: 19 May 2012 - 08:46 PM
				
						#114
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 20 May 2012 - 11:49 AM
Ti-as spune daca as putea sa verific, dar cum sunt la bunici, nu am acces la internet decat de pe mobil.
				
						#115
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 11 June 2012 - 11:20 AM
In prospect spune M3 cu P0.5,mie mi se pare ca este mai mic M2 sau M2.5.
Am incercat cu M3 normal dar este mare.
(nu stiu ce pas are M3).
Multumesc.
PS. am aceleasi motoare IGARASHI N2738.
Aceasta postare a fost editata de spike 2: 11 June 2012 - 11:23 AM
				
						#116
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 11 June 2012 - 01:55 PM
Suruburile M 2,5 care de fapt au cam 2,45 mm, daca nu sunt din otel dur si le strangi mai tare cedeaza. Bune ar fi niste suruburi M 2,5 cu cap pentru cheie inbus caci acestea sunt foarte dure de obicei. Carcasa motorului este din otel bun, tare, la cele mai multe motoare.
Aceasta postare a fost editata de navigator: 11 June 2012 - 01:59 PM
				
						#117
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 11 June 2012 - 02:58 PM
Evident voi incerca asa cum ma-i sfatuit.
Aceasta postare a fost editata de spike 2: 11 June 2012 - 03:01 PM
				
						#118
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 11 June 2012 - 03:29 PM
Ar mai fi o posibilitate: sa nu ai tu surub M3 ci M 3,5 de la instalatii electrice iar motorului tau sa-i trebuiasca chiar M3. Masoara-l cu un subler. Cam toate suruburile au un pic mai putin in diametru decat numarul de dupa M.
				
						#119
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 11 June 2012 - 03:49 PM
 spike 2, la 11 June 2012 - 11:20 AM, a spus:
spike 2, la 11 June 2012 - 11:20 AM, a spus: 
In prospect spune M3 cu P0.5,mie mi se pare ca este mai mic M2 sau M2.5.
Am incercat cu M3 normal dar este mare.
(nu stiu ce pas are M3).
Multumesc.
PS. am aceleasi motoare IGARASHI N2738.
Suruburile pentru a prinde motoarele de batiuri, le-am de mai mult timp, le am scoase dintr-un cd plyer mare de birou.. si culmea sunt si la lungime ok si la filet..
				
						#120
						
								 
							  
								
						
					
				
				Postat 11 June 2012 - 07:36 PM

 Ajutor
 Ajutor


 
			
		 Acest topic e inchis
 Acest topic e inchis





 
			
			









