Pagina 1 din 1
Eject !! Eject !!
#4
#6
Postat 24 April 2011 - 09:05 PM
caius71, la 24 April 2011 - 06:32 PM, a spus:
Te-ai prins tarziu...
Achhh, tipic U.S. ...
Ce s-a intimplat acolo seamana cu niste bancuri de cazarma, mai de pe mioritice plaiuri cind rideam de cei "cu avans" zbierind brusc la ei sa faca ceva - de genul are o cana in mina zbieram "arunc-o" si ei indeplineau instant comanda.
In cinci ani de armata am vazut o gramada de d`astia dar nu am reusit sa am o explicatie solida pentru fenomen... Asa si cu tolomacii astia, au auzit "eject, eject" si au lasat balta oratania fara sa mai gindeasca...
#7
Postat 24 April 2011 - 09:42 PM
Cine stie, poate fix cele vreo 200 kg (2 piloti + scaunele + cupola) in minus dupa ce s-au ejectat a insemnat destul cat sa nu cada in apa, ca pana atunci, avionul a tot pierdut altitudine.
"Pai, impartim egal totul, o jumate tu, o jumate eu si o jumate Ion."
#8
Postat 24 April 2011 - 10:06 PM
protheus, la 24 April 2011 - 09:42 PM, a spus:
Cine stie, poate fix cele vreo 200 kg (2 piloti + scaunele + cupola) in minus dupa ce s-au ejectat a insemnat destul cat sa nu cada in apa, ca pana atunci, avionul a tot pierdut altitudine.
Mda. poate pierderea acelei greutati ar fi o explicatie pentru evolutia ulterioara a avionului, totusi este la limita plauzibilului.
Exceptind o defectiune tehnica (de care nu se vorbeste si care nu reiese comportamental in procedura de aterizare) mie-mi pare un avion perfect guvernabil...
Pierderea de altitudine pare perfect normala in acest caz - era un avion aflat la finalul apuntarii cu viteza apropiata de stall, practic trebuia doar sa agate cablul si sa se opreasca.
Manualul spune ca atunci cind ratezi cablurie sa accelerezi lucru indicat de altfel si de turn "power, power, eject" Cred ca tolomacii aia ar fi urmat manualul daca nu zbiera deckboss-ul la ei.
#9
Postat 25 April 2011 - 12:58 PM
Dar daca a fost un test si totul s-a desfasurat conform unui plan, dinainte stabilit? Nu pare nimic scapat de sub control, zic si eu.
Arata acest topic
Pagina 1 din 1