consultanta helicoptere transmisii tv si filmari pe35mm, aeriene
#1
Postat 13 August 2003 - 11:53 AM
#2
Postat 13 August 2003 - 01:16 PM
http://www.iai.co.il/
Aceasta postare a fost editata de wabo: 13 August 2003 - 01:20 PM
Walter Born
#3
Postat 14 August 2003 - 10:22 PM
Pilotarea unui astfel de aparat, necesita un operator care sa se ocupe cu dirijarea camerei de luat vederi si pilot care sa dirijeze aparatul in locul indicat de operator.Acest lucru se poate face insa, trebuie o foarte buna coordonare intre operator si pilot.
Eu detin un elicopter care cantareste 4,5 kg si mai poate lua o incarcatura utila de maximum 2 kg. Are un diametru al palelor de 1,5 m...va dati seama ca la 15kg incarcatura va trebuie un aparat de dimensiuni mult mai mari. Zborul unui elicopter de aceste dimensiuni, la distanta de 500 m fata de operator este dificila datorita vizibilitatii mici a aparatului. Pilotul si operatorul, trebuie sa se afle la o distanta maxima de 150 m fata de aparat pentru a-l putea mentine pe traiectoria si mai ales la punctul fix dorit de operator si a executa manevrele dorite de acesta.
Sambata sau duminica de regula, merg la aeroportul de la Strejnic (Ploiesti) iar daca doriti sa vedeti o demonstratie cu un elicopter, ma puteti contacta la adresa de email victor.stefan@rdslink.ro.pentru a stabili o intalnire.
Victor Stefan
#4
Postat 24 August 2003 - 10:55 AM
Ai dreptate Vic. In US echipa care deserveste un asemenea aparat este formata din trei oameni : pilotul, operatorul video si inginerul de transmisiuni. Pentru incarcaturi mai mari se folosesc elicoptere cu diametrul palelor de pina la 3m. Problema este ca petru acest tip de aparate trebuie deja autorizatie speciala. Cei de la Yamaha au facut un astfel de heli si deja este folosit pentru tot ce-ti poti inchipuii.
Pentru control al distanta : pilot automat.
Vic, deja am inceput lucrul la un pilot automat pentru heli. In 2-3 saptamini o sa inceapa sa-mi vina piesele. Daca esti si tu interesat poate mai vorbim. Este mult de lucru in domeniul asta !
Toate cele bune,
Daniel
#6
Postat 21 April 2004 - 04:31 PM
Pentru filmari de genul asta nu se recomanda in nici un caz un model ci un "full-size" ca ... intre noi fie vorba, cred ca e mult mai ieftin sa inchiriezi. Ideea e ca o astfel de masina e scumpa, necesita multi oameni sa o operezi, si nu cred ca faci un biznis daca o achizitionezi pentru filmari. Sunt companii de film care folosesc elicoptere. Dar sunt mult mai mici.
Intr-adevar, cei de la Yamaha au asa ceva. Eu am vazut la Universitatea Tehnica din Delft, Olanda, asa ceva. Nu stiu daca poate duce 15kg., dar duce mult echipament, folosit pentru diverse experimente.
Iar la 500m nu-l poti duce decat cu un sistem de pilotaj in care "ochii" sunt pe aparat iar tu te uiti pe un monitor. Numai ca aici sunt destule probleme tehnice legate de sistemul radio, de monitorizare si orientare. Personal nu cred decat in experimente si n-as incarca niciodata echipament scump intr-o astfel de masina. O simpla cadere a transmisiei radio pentru computerul care iti controleaza orientarea (video si date) duce 100% la un crash pe care ai sa ti-l amintesti pentru mult timp.
#8
Postat 22 April 2004 - 02:32 PM
sunt mai sceptic eu, ce sai faci. da eu tot vreau sa te vad cu telecomanda in mana pilotand un model. ca asa de dat idei proaste il avem pe hat-shat.
chiar, el pe undei ca nu lam mai vazut de mult. poate va intalniti sa schimbati niste pareri si sa turnati niste fibra de sticla (nu mam putut abtine. era pe teava. si unii stiu despre ce vorbesc :rolleyes: )
sper sa nu te superi. poate din ce zic eu aici tragi niste concluzii (bune)
cu respect
red guy
#9
Postat 22 April 2004 - 02:39 PM
Telefon: 0721 385365
#11
Postat 22 April 2004 - 05:22 PM
Poate isi ia o parasuta si o leaga de echipament , sa vada totul in mare viteza , cu dirijabilul ii si aia o treaba asta , daca nu bate vantul prea mare ...
:D :D :D
#12
Postat 22 April 2004 - 05:45 PM
Pana una alta aruncati un ochi la solutia tehnica miniaturala ... oricum ... masinuta e super : are o elice in coada si una sub el, cea din coada conectata la un servo.
#13
Postat 22 April 2004 - 07:23 PM
oricum, prin limbar neconventional am reusit sa inteleg ca vrei sa vi pe la noi pe la cluj sa vezi cum ne dam cu modelele si sa iti faci si tu unul
cu respect si zbor mult
red guy