Curiozitate. Automodel Touring 200mm
#1
Postat 06 September 2011 - 07:29 PM
-Am roller, cam vechi, dar cred ca a fost scump la vremea lui.
-Motor trx 2.5 cu ez-start (trebuie sa scap de pornirea electronica.. cantareste cam mult :unsure: )
-Statie Spektrum 2.4 Ghz.
-Carcasa Mantua Model
Intrebari:
-pe langa roti mai am nevoie de ceva? (rotile sunt impuse de organizator)
-ar fi bine sa scap de pornirea electronica sau merge si asa?
-suspensia trebuie sa fie cat mai tare sau de ce trebuie sa tin cont cand reglez suspensia?
-concursul acesta se tine in fiecare an?
-arcurile de la ambreiaj trebuie sa fie cat mai moi asfel incat la relanti sa nu moara motorul dar la atingerea acceleratiei sa se agate de clopot?
-cum ar trebui sa fie garda la sol? (o poza ar fi binevenita)
-am nevoie neaparat de eleron?
-servo`ul de directie trebuie sa fie foarte rapid sau merge si unul mai lenes?
-stie cineva ce pullstart se potriveste la trx 2.5?
Cam atat pentru moment.
Multumesc!
#2
Postat 07 September 2011 - 01:06 PM
Stuffy, la 06 September 2011 - 07:29 PM, a spus:
-pe langa roti mai am nevoie de ceva? (rotile sunt impuse de organizator)
-ar fi bine sa scap de pornirea electronica sau merge si asa?
-suspensia trebuie sa fie cat mai tare sau de ce trebuie sa tin cont cand reglez suspensia?
-concursul acesta se tine in fiecare an?
-arcurile de la ambreiaj trebuie sa fie cat mai moi asfel incat la relanti sa nu moara motorul dar la atingerea acceleratiei sa se agate de clopot?
-cum ar trebui sa fie garda la sol? (o poza ar fi binevenita)
-am nevoie neaparat de eleron?
-servo`ul de directie trebuie sa fie foarte rapid sau merge si unul mai lenes?
-stie cineva ce pullstart se potriveste la trx 2.5?
- daca masina este completa, nu mai ai nevoie decat de mana si multa atentie...
- da, ar fi bine sa scapi de ea si sa folosesti un start box;
- suspensia trebuie reglata in functie de traseu;
- sa speram ca da;
- nu, in principiu la onroad, arcurile la ambreiaj trebuie sa fie tari, si masina sa se urneasca atunci cand motorul ajunge la o turatie buna...
- nu este impusa garda la sol, la 1/10 touring IC, dar un maxim de 4 mm cred ca este suficient;
- da, imperios necesar; (testeaza cu si fara si ai sa vezi diferenta);
- da, amandoua servourile trebuie sa fie rapide intrucat viteza este un factor cheie;
- nu stiu, dar scapa de el; orice element care este atasat in plus la motor, iti "ia" din puterea motorului;
#3
Postat 07 September 2011 - 02:10 PM
Diesel, la 07 September 2011 - 01:06 PM, a spus:
- da, ar fi bine sa scapi de ea si sa folosesti un start box;
- suspensia trebuie reglata in functie de traseu;
- sa speram ca da;
- nu, in principiu la onroad, arcurile la ambreiaj trebuie sa fie tari, si masina sa se urneasca atunci cand motorul ajunge la o turatie buna...
- nu este impusa garda la sol, la 1/10 touring IC, dar un maxim de 4 mm cred ca este suficient;
- da, imperios necesar; (testeaza cu si fara si ai sa vezi diferenta);
- da, amandoua servourile trebuie sa fie rapide intrucat viteza este un factor cheie;
- nu stiu, dar scapa de el; orice element care este atasat in plus la motor, iti "ia" din puterea motorului;
Multumesc frumos Diesel.
Dar am citit topicul cu concursul de care vorbeam si am vazut ca sunt foarte multi cu motoare Novarossi 21. si eu cu un trx 2.5 am vre‘o sansa? (Am scapat de pornirea electronica. Am pullstart. Sa vad de unde fac rost de un capac dintr‘ala si un starter box.
A si, ce‘i ala transponder?
Multumesc!
#4
Postat 07 September 2011 - 05:12 PM
Freestyle - Armattan Rooster /T-motor f40 pro II - 2400kv motors / Kiss 32A ESC / Kiss V2 FC / Foxeer Pedator / FrSky Taranis x9d+ on TBS Crossfire / TBS Unify Pro V3
DJI Mavic Pro
#5
Postat 07 September 2011 - 09:03 PM
Ce piese ar fi bine sa le fac din aluminiu? (sa nu ma apuc aiurea de modificat piese si sa`mi dau seama ca nu era neaparat nevoie)
Multumesc!
#6
Postat 08 September 2011 - 08:38 AM
Stuffy, la 07 September 2011 - 09:03 PM, a spus:
Ce piese ar fi bine sa le fac din aluminiu? (sa nu ma apuc aiurea de modificat piese si sa`mi dau seama ca nu era neaparat nevoie)
Multumesc!
Ce masina ai? Ca un punct de plecare, ai putea sa cauti pe site-urile din afara piese optionale pentru masina ta. In functie de ce exista, poti face o lista aici cu ce variante ai.
Te asteptam in Bucuresti :) poti veni si anul acesta (daca mai e vreo etapa, nu m-am uitat pe calendar), tragi cu ce ai acum, nu trebuie sa te sperie dotarile celorlalti concurenti. Important e sa inveti ceva dintr-un concurs, nicidecum locul pe care il obtii. In plus, te obisnuiesti cu atmosfera si ritmul de concurs.
#7
Postat 09 September 2011 - 12:49 PM
Masina mea.. E un kyosho. Ce model, nu stiu. (cumparat acum cateva zile de la RACER)
Pun cateva poze :)


Mie mi se pare ca motorul este cam mare.. Am si radiatorul original.. Il pun pe ala?


Masina momentan are tractiune spate (imi mai trebuie 4 rulmenti si o curea pentru 4wd). Caut si poate descopar ce model este.
Multumesc! :drinks:
Aceasta postare a fost editata de Stuffy: 09 September 2011 - 12:49 PM
#9
Postat 09 September 2011 - 03:33 PM
#10
Postat 09 September 2011 - 09:30 PM
Intre timp am montat motorul, am facut rost de o toba de aluminiu, mai trebuie sa fac un cot de la motor la toba, din teava de cupru. Ala il fac maine dimineata. Imi mai trebuie combustibil.
Cum e pornirea pe carbuni? :pardon:
Bafta!
#13
Postat 13 September 2011 - 10:25 PM
Cosminake, la 09 September 2011 - 03:33 PM, a spus:
Asta vorbeste invidia din el ca nu are termice,,,
Daca motorul este in regula trebuie sa stea pornit pana la consumarea rezervorului. Bineinteles ca poti realimenta si v-a sta pornit pana il goleste si pe acela... Daca motorul nu este bine reglat, da, are dreptate Cosmin pe de-o parte, se v-a opri necesitand mai multe porniri... care trebuie sa iti fie tie usor sa le faci. Parerea mea este sa iti "faci" mana pe masina aia, nu sa investesti in ea...Si aici o sa zici "pai domne io n-am banii vostri sa bag in xray si alte d-alea de top"... Sper sa nu mi-o iei in nume de rau dar... Motorul ala nu are ce sa caute pe masina. Chestia aia nu este masina, este o "chestie" veche...Nu poti sa inveti sa pilotezi o masina in regim de concurs daca masina nu te ajuta... la tine in primul rand este 2wd si are o singura treapta de viteza...
Nici eu nu am masina de top, dar am vazut cum si cu un RTR se poate face treaba buna, in Campionatul National chiar, daca esti ingrijit, pus la punct, si acorzi atentie la ceea ce trebuie...
Motorul trebuie sa fie .12 (2.11cmc), masina trebuie sa fie 4wd, cu doua trepte de viteza si UN BUMPER adecvat in fata... Si fara improvizatii majore...
Un cot de toba la 90 de grade am eu, de motor .21 daca vrei... ti-l dau!
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 13 September 2011 - 10:27 PM
#14
Postat 14 September 2011 - 09:36 AM
Diesel, la 13 September 2011 - 10:25 PM, a spus:
Nici eu nu am masina de top, dar am vazut cum si cu un RTR se poate face treaba buna, in Campionatul National chiar, daca esti ingrijit, pus la punct, si acorzi atentie la ceea ce trebuie...
Motorul trebuie sa fie .12 (2.11cmc), masina trebuie sa fie 4wd, cu doua trepte de viteza si UN BUMPER adecvat in fata... Si fara improvizatii majore...
Un cot de toba la 90 de grade am eu, de motor .21 daca vrei... ti-l dau!
La asta m`am gandit si eu. Daca ma gandesc un kit xRay e pe la 20 milioane. Daca ma gandesc si mai bine imi dau seama ca am bagat mult mai multi bani in hobby`ul asta. Deci bani sunt. Numai rabdare sa`i strang...
Deci pana strang bani invat sa merg... (e primul on`road cu suspensii si diferentiale si garda la sol mai mare de 2 mm, deci, nu stiu la ce sa ma astept)
Masina pe care o am acum e rtr, deci motor voi cumpara cand voi avea si pe ce sa`l pun.
Multumesc!
#15
Postat 15 September 2011 - 08:57 AM
Stuffy, la 14 September 2011 - 09:36 AM, a spus:
Deci pana strang bani invat sa merg... (e primul on`road cu suspensii si diferentiale si garda la sol mai mare de 2 mm, deci, nu stiu la ce sa ma astept)
Masina pe care o am acum e rtr, deci motor voi cumpara cand voi avea si pe ce sa`l pun.
Multumesc!
Motor poti sa pui si pe asta, atata timp cat ai grija sa il ingrijesti. Problema sta in a seta masina cum trebuie, iar pe asta chiar nu vei putea. Nu iti lua Xray, ia-ti una second daca vrei, am vazut Serpent, sau Mugen, sau chiar ce am eu, un Hobao, care a fost rtr si cu mici ajustari am adus-o la un nivel competitiv, si piesele sunt bune. Incearca sa iti iei o masina 4wd, cu transmisie pe curea, cu doua trepte de viteza, si esti acolo. Dupa ce inveti sa tii masina pe pista, nu pe langa ea, si masina se comporta normal, iar motorul v-a trage cum trebuie, abia apoi iti poti concentra eforturile spre un concurs. In rest, multa rabdare, ca nu vin toate deodata!