T-REX 450 SPORT sau PRO
#1
Postat 03 May 2011 - 03:34 PM
1. T-REX 450 Sport Super Combo sau Pro? Care e diferenta? Ma intereseaza in primul fiabilitatea.
2. Care ar fi cea mai ieftina sursa de unde as putea sa-l iau(nou.. si cred ca din afara)?
3. DPDV al mecanicii, o clona HK se uzeaza dupa ~60 zobururi.. T-rexul cam cat tine?
Multumesc!
#2
Postat 03 May 2011 - 03:58 PM
In mod normal se uzeaza doar linkurile (consumabile) si rulmentii (nu toti). Daca e cu curea si cureaua e consumabil. Un heli normal tre sa tina peste 1000 de zboruri.
icsss, la 03 May 2011 - 03:34 PM, a spus:
Multumesc!
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#3
Postat 03 May 2011 - 09:40 PM
icsss, la 03 May 2011 - 03:34 PM, a spus:
1. T-REX 450 Sport Super Combo sau Pro? Care e diferenta? Ma intereseaza in primul fiabilitatea.
2. Care ar fi cea mai ieftina sursa de unde as putea sa-l iau(nou.. si cred ca din afara)?
3. DPDV al mecanicii, o clona HK se uzeaza dupa ~60 zobururi.. T-rexul cam cat tine?
Multumesc!
depinde ce faci alea 60 de zboruri...
#4
Postat 03 May 2011 - 10:31 PM
e PERFECT am vro 20 zboruri cu el mi se pare mai destept dpdv al accesului la piese si un pic mai fiabil are curea pro are TT acum depinde
mie imi palce muuult cum suna e ff silentios
am avut si o pb. ca piesa in care intra coada nu tinea da am desfacut dat o pe smirgher fin si acum e beton
aaa si dc treci pe align dupa HK nu te mai intorci inapoi
e fff stabil si manevrabil nu mai mesteci in stickuri sa l tii fix
Aceasta postare a fost editata de mihai3d: 03 May 2011 - 10:33 PM
#5
Postat 04 May 2011 - 06:58 AM
stiganas, la 03 May 2011 - 03:58 PM, a spus:
In mod normal se uzeaza doar linkurile (consumabile) si rulmentii (nu toti). Daca e cu curea si cureaua e consumabil. Un heli normal tre sa tina peste 1000 de zboruri.
Peste 1000 de zboruri? Sa inteleg ca-i vorba de align?
-Uzura Main rotor: swashplate, feathering shaft dampners, whashout base (toate astea la hk450mt full alloy dupa ~60 zboruri fara crash). Oricum, de nou, rotorul are jocuri.
-Uzura Tail rotor: nu am reusit sa localizez exact de unde, dar capata vibratii destul de puternice.
-Rulmentii tin bine, mai putin cel unisens pe care l-am schimbat de 3 ori, ce-i drept dupa crashuri :clapping:
-Suruburile sunt foarte proase, moi si necalibrate.
-De electronica sa zicem ca sunt multumit, mai putin de servourui unde inca mai testez.
Nu pot sa zic ca ma plang, HK450 isi face toti banii si zboara bine dar vreau sa vad cum e align-ul la calitate. Hk-ul o sa-l tin, am putin peste 250 de zboruri, 5 crashuri si piese pentru inca 2 heli.
#7
Postat 04 May 2011 - 07:04 AM
mihai3d, la 03 May 2011 - 10:31 PM, a spus:
e PERFECT am vro 20 zboruri cu el mi se pare mai destept dpdv al accesului la piese si un pic mai fiabil are curea pro are TT acum depinde
mie imi palce muuult cum suna e ff silentios
am avut si o pb. ca piesa in care intra coada nu tinea da am desfacut dat o pe smirgher fin si acum e beton
aaa si dc treci pe align dupa HK nu te mai intorci inapoi
e fff stabil si manevrabil nu mai mesteci in stickuri sa l tii fix
si eu ma gandeam la sport, ca-i mai ieftin :clapping:, dar fara TT. De unde l-ai luat si cat ai dat?
#8
Postat 04 May 2011 - 07:33 AM
Asa e, de swash am uitat - e cel mai important element care se uzeaza - prinde joc. Dampneri se uzeaza la orice heli - sunt 100% consumabile, cei de la Align in mod special nu au o reputatie buna.
Pro-ul are un design superior. Daca se foloseste electronica originala Align (sau altele de aceleasi dimensiuni) e aerisit, accesul e simplu. PRO-ul are o structura moderna care intre timp a cam fost adoptata de majoritatea producatorilor. E simpla si rigida.
Sport-ul zboara foarte bine dar are practic acelasi design ca Trex-ul de acum 5 ani.
Cat despre suruburi e posibil sa regreti suruburile de la clona. E o competitie care are suruburile cele mai proaste si Align e pe locurile fruntase.
icsss, la 04 May 2011 - 06:58 AM, a spus:
-Uzura Main rotor: swashplate, feathering shaft dampners, whashout base (toate astea la hk450mt full alloy dupa ~60 zboruri fara crash). Oricum, de nou, rotorul are jocuri.
-Uzura Tail rotor: nu am reusit sa localizez exact de unde, dar capata vibratii destul de puternice.
-Rulmentii tin bine, mai putin cel unisens pe care l-am schimbat de 3 ori, ce-i drept dupa crashuri :clapping:
-Suruburile sunt foarte proase, moi si necalibrate.
-De electronica sa zicem ca sunt multumit, mai putin de servourui unde inca mai testez.
Nu pot sa zic ca ma plang, HK450 isi face toti banii si zboara bine dar vreau sa vad cum e align-ul la calitate. Hk-ul o sa-l tin, am putin peste 250 de zboruri, 5 crashuri si piese pentru inca 2 heli.
elicopterele mele http://www.rhcforum....-mele-stiganas/
#9
Postat 05 May 2011 - 09:36 PM
luat de la
rc 711.com
mihai3d, la 05 May 2011 - 09:35 PM, a spus:
luat de la
rc 711.com
PS doar PRO are TT sportul are curea
mihai3d, la 05 May 2011 - 09:35 PM, a spus:
luat de la
rc 711.com
PS doar PRO are TT sportul are curea