As dori sa imi iau si eu o masinuta de indoor scara 1:18 si as avea nevoie de un sfat :
1/18 XRAY M18 Pro
sau
RC-18R Team Associati
Functie si de posibilitatea procurarii de piese de schimb.
Tks.
Pagina 1 din 1
Sfat achizitie 1:18 XRAY M18 Pro sau Team Associati RC 18 R
Postat 21 February 2011 - 01:10 PM
Sa nu uitam ca sunt incepator - am inteles ca Xray e mai profi dar am mai inteles ca are mult mai multe setari ce trebuiesc facute ca sa mearga O.K.
- iar ca incepator nu am habar de aceste setari ( setari care am mai inteles ca implica si alte componente care te pun sa bagi mana rau in buzunar in timp )
Despre RC 18 sau SC 18 am inteles ca par indestructibile pe langa XRay ca prim model unde sigur nu "prinzi" virajul si dai cu ea in parapeti sau zid.
Trebuie sa ajung neaparat la sala la IMGB sa vad live si sa mai aud ce spun cei cu experienta in domeniu caci numai de pe net ... mai greu .
Multumesc de sfaturi oricum .
P.S.
Am fost la magazin la AutoRc si baiatul de acolo ( foarte dibacisi cu multa rabdare in a explica ) mi-a aratat un sasiu de XRay 1:12 ( cred )si arata intr-un mare fel .... el mi-a mai spus ca nu ar avea nevoie de setari pentru unghiuri roti etc - asta fata de ce auzisem initial - acum nu mai stiu ce sa cred . Ca pret era O.K.( nu ieftina dar nici exagerat ) cu combo, servo, pack si statie ajungea undeva la 25 mil.
- iar ca incepator nu am habar de aceste setari ( setari care am mai inteles ca implica si alte componente care te pun sa bagi mana rau in buzunar in timp )
Despre RC 18 sau SC 18 am inteles ca par indestructibile pe langa XRay ca prim model unde sigur nu "prinzi" virajul si dai cu ea in parapeti sau zid.
Trebuie sa ajung neaparat la sala la IMGB sa vad live si sa mai aud ce spun cei cu experienta in domeniu caci numai de pe net ... mai greu .
Multumesc de sfaturi oricum .
P.S.