Pagina 1 din 1
cum sa maresc autonomia acumulatorului ?
Postat 24 March 2011 - 10:19 AM
Salut sunt incepator si nu stiu cum sa maresc autonomia unei barcute chinezeasca Speed X Cyclone. Am pus un sistem de basculare care zic eu ca merge bine.
Barca are 2 motoare de tipul 380
Am mai pus un Acumulator plumb-acid 6V 4Ah
Ce motoare sa montez si acumulator pt o autonomie mai mare ?
Barca are 2 motoare de tipul 380
Am mai pus un Acumulator plumb-acid 6V 4Ah
Ce motoare sa montez si acumulator pt o autonomie mai mare ?
Postat 24 March 2011 - 04:32 PM
Pentru o autonomie mai mare foloseste un acumulator cu capacitate mai mare.
Pentru a mari autonomia prin schimbarea motoarelor, trebuie sa folosesti o motorizare cu eficienta mai buna. Deci pur si simplu compara eficienta motoarelor pe care le ai (valoare pe care sunt sigur ca nu o stii), cu eficienta altor motoare disponibile pe piata (valoare pe care in 99% din cazuri producatorii nu o comunica) si afli foarte simplu raspunsul :).
Pentru a mari autonomia prin schimbarea motoarelor, trebuie sa folosesti o motorizare cu eficienta mai buna. Deci pur si simplu compara eficienta motoarelor pe care le ai (valoare pe care sunt sigur ca nu o stii), cu eficienta altor motoare disponibile pe piata (valoare pe care in 99% din cazuri producatorii nu o comunica) si afli foarte simplu raspunsul :).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
Postat 25 March 2011 - 07:32 AM
ovidiugm, la 24 March 2011 - 04:32 PM, a spus:
Pentru o autonomie mai mare foloseste un acumulator cu capacitate mai mare.
ADRIAN - Tel.0787 828 507
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
Postat 25 March 2011 - 07:48 AM
Acumulatorul cu Pb este greu ,incearca NiMh se incarca rapid ,este mult mai usor si sigur vei avea autonomie mai mare.
Barcuta este de viteza, cu deplasament marit consuma si o teansformi remorcher...
Daca nu renunti la Pb schimba macar elicia cu o tripala pentru tractiune ,cele cu doua pale au pas mare si dai foc la electronica.