Pagina 1 din 1
cum sa maresc autonomia acumulatorului ?
#1
Postat 24 March 2011 - 10:19 AM
Salut sunt incepator si nu stiu cum sa maresc autonomia unei barcute chinezeasca Speed X Cyclone. Am pus un sistem de basculare care zic eu ca merge bine.
Barca are 2 motoare de tipul 380
Am mai pus un Acumulator plumb-acid 6V 4Ah
Ce motoare sa montez si acumulator pt o autonomie mai mare ?
Barca are 2 motoare de tipul 380
Am mai pus un Acumulator plumb-acid 6V 4Ah
Ce motoare sa montez si acumulator pt o autonomie mai mare ?
#3
Postat 24 March 2011 - 04:32 PM
Pentru o autonomie mai mare foloseste un acumulator cu capacitate mai mare.
Pentru a mari autonomia prin schimbarea motoarelor, trebuie sa folosesti o motorizare cu eficienta mai buna. Deci pur si simplu compara eficienta motoarelor pe care le ai (valoare pe care sunt sigur ca nu o stii), cu eficienta altor motoare disponibile pe piata (valoare pe care in 99% din cazuri producatorii nu o comunica) si afli foarte simplu raspunsul :).
Pentru a mari autonomia prin schimbarea motoarelor, trebuie sa folosesti o motorizare cu eficienta mai buna. Deci pur si simplu compara eficienta motoarelor pe care le ai (valoare pe care sunt sigur ca nu o stii), cu eficienta altor motoare disponibile pe piata (valoare pe care in 99% din cazuri producatorii nu o comunica) si afli foarte simplu raspunsul :).
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
#4
Postat 25 March 2011 - 07:32 AM
ovidiugm, la 24 March 2011 - 04:32 PM, a spus:
Pentru o autonomie mai mare foloseste un acumulator cu capacitate mai mare.
Pentru a mari autonomia prin schimbarea motoarelor, trebuie sa folosesti o motorizare cu eficienta mai buna. Deci pur si simplu compara eficienta motoarelor pe care le ai (valoare pe care sunt sigur ca nu o stii), cu eficienta altor motoare disponibile pe piata (valoare pe care in 99% din cazuri producatorii nu o comunica) si afli foarte simplu raspunsul :).
Pentru a mari autonomia prin schimbarea motoarelor, trebuie sa folosesti o motorizare cu eficienta mai buna. Deci pur si simplu compara eficienta motoarelor pe care le ai (valoare pe care sunt sigur ca nu o stii), cu eficienta altor motoare disponibile pe piata (valoare pe care in 99% din cazuri producatorii nu o comunica) si afli foarte simplu raspunsul :).
ADRIAN - Tel.0787 828 507
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
#5
Postat 25 March 2011 - 07:48 AM
Acumulatorul cu Pb este greu ,incearca NiMh se incarca rapid ,este mult mai usor si sigur vei avea autonomie mai mare.
Barcuta este de viteza, cu deplasament marit consuma si o teansformi remorcher...
Daca nu renunti la Pb schimba macar elicia cu o tripala pentru tractiune ,cele cu doua pale au pas mare si dai foc la electronica.
Barcuta este de viteza, cu deplasament marit consuma si o teansformi remorcher...
Daca nu renunti la Pb schimba macar elicia cu o tripala pentru tractiune ,cele cu doua pale au pas mare si dai foc la electronica.
ADRIAN - Tel.0787 828 507
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
Ingerii zboara pentru ca o iau usor .....
#7
Postat 26 March 2011 - 10:15 AM
Sunt niste intrebari la care nu o sa raspunda nimeni, de unde poate omul sa stie ce elice suporta motorul tau. Fa teste cu elici mici 20mm 25mm vezi cum se incalzesc motoarele si o sa iti dai seama ce elice suporta.
Da poate pui si poze sa vedem si noi ceva.
Da poate pui si poze sa vedem si noi ceva.
#8
Postat 26 March 2011 - 07:27 PM
Daca ai pastrat electronica originala,nu poti modifica motoarele pentru ca o sa arzi circuitul .Incearca sa pilesti 2-3 mm. cu grije din diametrul elicelor sa micsorezi putin viteza si consumul din acumulator . Am vazut la cineva care a pus acumulator de 6 V 10 Ah.(1,5 Kg.)insa cred ca e mai bine sa iei inca un acc.6 V/4,5Ah de rezerva si rezolvi problema.Pentru marirea fiabilitatii recomand montarea de mici radiatoare din tabla de aluminiu pe motoare si pe tranzistorii finali din pseudoregulator.
Fisiere atasate
-
SP_A0306.JPG (46.53K)
Number of downloads: 125
#9
Postat 27 March 2011 - 07:54 AM
Salut va multumesc la toti cei care mi au dat sfaturi.Fiind incepator dar foarte incepator parerile voastre au fost ca o gura de oxigen :) Prima data voi incerca sa pilesc din elicile care le am daca nu merge voi pune elice cu 3 pale de 20mm,pe care le am comandat deja,daca nici de varianta asta nu sunt multumit voi incerca sa pun 2 motoare venti 600 hs bb sau 660,acum nu stiu care e mai eficient pt barca mea dar sper sa aflu tot de la voi.
Momentan am 2 acumulatoare 6v 4,5Ah care cantaresc 621 gr bucata daca pun acumulator 6 NiMH Sub-C 4500 mA care are 424 gr mai reduc 200 gr din greutatea barcii plus ca acumulatorul NiMH se incarca mult mai repede decat cel plumb-acid.
Motoarele venti vor functiona cu electronica care o are barca si acumulatorul Nimh?
http://www.raidentec...cspxrareco.html
Azi voi face poze.
Momentan am 2 acumulatoare 6v 4,5Ah care cantaresc 621 gr bucata daca pun acumulator 6 NiMH Sub-C 4500 mA care are 424 gr mai reduc 200 gr din greutatea barcii plus ca acumulatorul NiMH se incarca mult mai repede decat cel plumb-acid.
Motoarele venti vor functiona cu electronica care o are barca si acumulatorul Nimh?
http://www.raidentec...cspxrareco.html
Azi voi face poze.
#10
Postat 29 March 2011 - 12:42 PM
Varianta cu slefuitul nu a functionat, astept sa imi vina elicele de 20 mm cu trei pale poate poate...
Arata acest topic
Pagina 1 din 1