reglaje ESC & reciver
#1
Postat 08 December 2010 - 12:38 AM
#3
Postat 08 December 2010 - 02:24 AM
#6
Postat 08 December 2010 - 09:58 AM
fasconal, la Dec 8 2010, 08:03 AM, a spus:
conform baietilor din link-ul dat de ovidiu nu ar fi o idee buna
FORUM-ul dat de Ovidiu a spus:
Aceasta postare a fost editata de porcofon: 08 December 2010 - 09:58 AM

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#7
Postat 08 December 2010 - 11:20 AM
Eu stiu ca:
- schimbarea firelor (cum se propunea mai sus) duce exact la cele postate de @porcofon si este o mare greseala, pentru ca mersul inainte nu este altceva decat functia de reverse din radiocomanda.
- schimbarea din radiocomanda din cate stiu eu nu este o simpla schimbare de polaritate ci tocmai ofera o schimbare de functii
Daca ma insel imi cer scuze.
#8
Postat 08 December 2010 - 07:25 PM
-tin sa precizez ca esc-urile de la LRP mai au aceasta problema, adica "incurca fata cu spatele". Spun asta pt ca si eu am avut un esc tot de la LRP, unul brushed insa, dar tot la fel se manifesta. Trebuia sa il deconectez de la pack, sa il reconectez si acesta isi revenea
in al doilea rand:
-partea cu schimbarea firelor nu este o problema deoarece atat timp cat stii ca regulatorul merge " pe directia inainte" poti schimba sensul motorului (prin comutarea a 2 fire la intamplare - din cele 3 existente intre esc si motor) astfel incat masinuta sa mearga inainte, acest lucru ne fiind daunator esc-ului.
bafta
Aceasta postare a fost editata de amd: 08 December 2010 - 07:27 PM
#10
Postat 09 December 2010 - 01:05 AM
amd, la Dec 8 2010, 07:25 PM, a spus:
-partea cu schimbarea firelor nu este o problema deoarece atat timp cat stii ca regulatorul merge " pe directia inainte" poti schimba sensul motorului (prin comutarea a 2 fire la intamplare - din cele 3 existente intre esc si motor) astfel incat masinuta sa mearga inainte, acest lucru ne fiind daunator esc-ului.
Inca o data: pentru combourile cu senzor legarea firelor motor-ESC altfel decat A-A, B-B si C-C duce la deteriorarea sistemului!
#11
Postat 09 December 2010 - 10:25 PM
#12
Postat 10 December 2010 - 03:19 AM
viotheman18, la Dec 9 2010, 10:25 PM, a spus:
Forumul LRP a spus:
Ansmann should warn the people as they build a uncommon car.
Deci, cam asta ar fi cu directia... In ceea ce priveste servoul nu-i nici o problema daca il setezi din statie pe reverse.

.....::i'm a joker. assume that when you read me::......
#13
Postat 10 December 2010 - 02:53 PM
Motorul si variatorul merg in sensul corect, nu incurca spatele cu fata sau alte ciudatenii.
Problema este legata strict de constructia masinii care desi pare ciudat are transmisia invers deci, ca masina sa meraga inainte motorul trebuie sa mearga in revers.
#14
Postat 10 December 2010 - 03:45 PM
referitor la faza cu transmisia "pe dos", daca ar fi asta problema de ce omul spune ca odata merge cum trebuie, alta data merge anapoda? ( " pornesc intai statia, comenzile sunt date pe "N" nu pe "R" pornesc automodelul (ESC-ul) si prima miscare pe care face cand accelerez in fata o ia in spate! am oprit si am pornit dinnou statia sau/si am lasat cateva secunde fara sa fac nimic si a mers foarte ok " )
#15
Postat 10 December 2010 - 03:57 PM
1. Cum s-a spus si mai sus, inversarea canalului de acceleratie din statie. In acest caz e posibil ca frana sa nu mai functioneze, practic cand masina merge inainte ESC-ul e de fapt in marsalier, iar la majoritatea ESC-urilor trecerea de la marsalier la acceleratie se face fara franare.
2. Inversarea cablurilor motorului impreuna cu cablurile din senzor (in afara de cele doua de alimentare) la unul din capete. Firele din mufa senzorului se scot relativ usor, se pot re-orienta astfel incat sensul sa fie schimbat.
Pentru ambele solutii exista dezavantajul ca, motorul avand un timing fix care avantajeaza sensul actual de rotatie spre inainte, dupa modificare masina va merge mai tare in marsalier decat inainte.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 10 December 2010 - 04:03 PM
#17
Postat 04 March 2011 - 05:52 PM
viotheman18, la 16 December 2010 - 02:05 PM, a spus:
detalii in poze
NU era nevoie sa faci modificarile astea, doar desfaceai diferentialul si intorceai roata principala invers si asa schimbai sensul fara atatea batai de cap.