Astazi am acizitionat de la un magazin din capitala un model 1:18 si anume : LRP S18.TC
Nu este varianta de carbon ci sa spunem sasiul ( standard ) de la versiunea RTR.
Pentru a "o pune" pe roti am nevoie de cateva sfaturi :
1 - vine doar cu 380 size micro motor 32.000 rpm si se pare ca pinion cu 20 dinti ( ramane de verificat pinionul )
Deci as avea nevoie de :
A )Regulator si am inteles ca exista unul ( tot LRP )care stie si periate si brushless ( asta in ideea de a pastra motorul pt. moment avand in vedere costurile ulterioare )
Aici astept propuneri caci eu nu ma pricep eventual chiar si de combo si nu neaparat LRP caci poate schimbam motorul din start .
Nu stiu daca se poate pastra pinionul daca iau un mtor diverit ca rpm.
B )Intrucat as dori sa ajung cu ea la sala la I.M.G.B. ( in zile mai libere sa nu lovesc pe ceilalti )si avand roti cu cauciuc care probabil derapeaza pe mocheta as dori un sfat cu tipul de anvelope foam ce s-ar potrivii ( am inteles ca se pot pune diferit ca durabilitate fata/spate
dar nu stiu care si cum )
In rest o sa iau LiPo HardCase 1800 mAh , statie am o Futaba Megatech 2PL ( T2PL ) in 40 MHz ( nu stiu canalul din pacate - daca scot suportul pt. Quartz nu are banderola de hartie pe care scrie canalul - doar pe el scrie : QPE T40.715 AM )
O sursa de achizitie pentru cele de mai sus m-ar ajuta .
Multumesc anticipat.
Pagina 1 din 1
Sfaturi Echipare model - LRP S18 - TC
#2
Postat 25 February 2011 - 08:06 PM
Un model foarte reusit (vandut si sub numele de Duratrax Vendetta TC peste ocean). Pacat ca nu este acceptat in campionatul national datorita ampatamentului prea mare.
De ce nu iei ESC-ul de la acelasi magazin?
LiPo-ul ala e numai bun pentru ea. Ce sistem de prindere are la roti?
Later edit:
In prima faza, de ce nu mergi asa cu ea?
De ce nu iei ESC-ul de la acelasi magazin?
LiPo-ul ala e numai bun pentru ea. Ce sistem de prindere are la roti?
Later edit:
In prima faza, de ce nu mergi asa cu ea?
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 25 February 2011 - 08:07 PM
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
#3
Postat 25 February 2011 - 08:58 PM
Nu am desfacut rotile ... nici nu am luat-o din masina ( deh ... nevasta ) dar la magazin cand am desfacut-o se vede un cap de surub mic in centrul jantei ( nu pare a fi ca la XRAY unde roata intra peste alta " janta " mai mica)
Referitor la a o folosi asa ( Stock ): neavand regulator am gandit ca :
- daca iau unul pentru motorul actual si pe urma constat ca nu mai merge bine voi fi eventual nevoit sa iau si al motor dar si alt regulator si ramane primul numa bun de aruncat. Sa iau unul care va fi bun si ulterior ar fi O.K. dar nu ma pricep de care - cam atat.
P.S.
La nationale nu merge ( habar nu aveam ) dar la alte concursuri este acceptata sau am luat o prostie de dat cu ea prin parc ?
Referitor la a o folosi asa ( Stock ): neavand regulator am gandit ca :
- daca iau unul pentru motorul actual si pe urma constat ca nu mai merge bine voi fi eventual nevoit sa iau si al motor dar si alt regulator si ramane primul numa bun de aruncat. Sa iau unul care va fi bun si ulterior ar fi O.K. dar nu ma pricep de care - cam atat.
P.S.
La nationale nu merge ( habar nu aveam ) dar la alte concursuri este acceptata sau am luat o prostie de dat cu ea prin parc ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#4
Postat 26 February 2011 - 12:05 AM
Parerea mea: daca faci upgrade doar la ESC acum nu te ajuta cu absolut nimic, in 99% din cazuri la modelele RTR limitarea este motorul, nu regulatorul.
Eu ziceam ca o poti folosi asa pentru ca motorizarea stoc e destul de vioaie. Pana te obisnuiesti cu modelul mai dureaza, si pe urma poti trece direct la un combo brushless.
La nationale exista in prezent restrictia de ampatament maxim de 150mm. Adevarul este ca la scara asta orice milimetru conteaza, am vazut Associated RC18R (154mm) langa un XRAY M18 (150mm) si diferenta de gabarit e imensa. Bine, poate si din cauza rotilor si caroseriei mai mari, dar RC18R parea cu o clasa mai mare. A ta ar trebui sa aiba undeva la 160mm distanta intre axe, din cate stiam...
Oricum nu trebuie sa-ti faci griji, la restul concursurilor este acceptata si poate concura cu succes. Chiar sunt curios sa o vad pe viu, m-am uitat si eu la ea mai demult si ma gandeam sa o cumpar :angry2:.
Eu ziceam ca o poti folosi asa pentru ca motorizarea stoc e destul de vioaie. Pana te obisnuiesti cu modelul mai dureaza, si pe urma poti trece direct la un combo brushless.
La nationale exista in prezent restrictia de ampatament maxim de 150mm. Adevarul este ca la scara asta orice milimetru conteaza, am vazut Associated RC18R (154mm) langa un XRAY M18 (150mm) si diferenta de gabarit e imensa. Bine, poate si din cauza rotilor si caroseriei mai mari, dar RC18R parea cu o clasa mai mare. A ta ar trebui sa aiba undeva la 160mm distanta intre axe, din cate stiam...
Oricum nu trebuie sa-ti faci griji, la restul concursurilor este acceptata si poate concura cu succes. Chiar sunt curios sa o vad pe viu, m-am uitat si eu la ea mai demult si ma gandeam sa o cumpar :angry2:.
Aceasta postare a fost editata de ovidiugm: 26 February 2011 - 12:05 AM
Masinute de jucarie. Pe bani adevarati.
#5
Postat 28 February 2011 - 10:01 PM
Mai baieti asa o sa fac :
iau combo-ul de mai de sus si pun rotile de care ati amintit !
A si sa nu uit .. servo Standard sau Hs 82 Mg ( HS 85 Mg ) ?
P.S.
Mege si fara hardcase sau e musai ca sa nu dam foc la mocheta ?
iau combo-ul de mai de sus si pun rotile de care ati amintit !
A si sa nu uit .. servo Standard sau Hs 82 Mg ( HS 85 Mg ) ?
P.S.
Mege si fara hardcase sau e musai ca sa nu dam foc la mocheta ?
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
#6
Postat 02 March 2011 - 12:24 AM
Rezolvat - tot cu LRP
Warn Warn Warn Warn Warn Warn .. for ever !
Arata acest topic
Pagina 1 din 1