FW 190 D9 etape de constructie
#31
Postat 22 October 2004 - 12:18 PM
#34
Postat 22 October 2004 - 02:10 PM
pitts, la 22 Oct 2004, 12:28, a spus:
Nu neaparat la nivel de detaliu de pas de nituire a invelisului! Cat se poate de decent, ca sa iasa o (semi) macheta, fara pretentii de Campionat Mondial. S-ar putea sa ajunga ceva la 1/12 (1450mm anv) sau chiar 1/8 (2200mm anv). Cine stie?
Sunt pe drum niste planuri comandate de la un soi de guru, Nick Ziroli. Dar mi-e ca vor fi planuri de aeromodel si nu vor avea detalii de original. Buna oara, din pozele de pe net, nu se remarca prezenta flapsurilor. Totusi, pe extrados se observa ceva ce par a fi sharniere de voleti. Poate flapsurile sunt de tip "split" si astfel extradosul ascunde bracarea lor.
Any help will be appreciated! Sencs!
#35
Postat 22 October 2004 - 04:38 PM
Valteras, la 22 Oct 2004, 12:23, a spus:
Si bei Paguletz, voi estia care faceti FocheVulfuri, mai ziceti ca sunteti normali? Uite ca v-a dat Pittsul in gat!
si acum am probleme cu somnul cand imi amintesc de poza aia a ta sus in cosciug http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif :) :) :lol:
multumiri Pits! ne-ai facut de bafta! voiam sa parem si noi oameni asezati si uite ca se prinsera astia :)
Laser frate!
#36
Postat 22 October 2004 - 04:45 PM
pitts, la 22 Oct 2004, 12:18, a spus:
FW 190D9
cu motor de care o sa am bani :) http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/laugh.gif
da mah, cu bot lung si frumos, si o sa am o elice cu pale late ca aia originala, si daca ma supar o sa fie si cu pas variabil (reglabil cand e la sol nu in zbor, evident) si o sa fie vopsit frumos (Focke Wulf FW-190D9 Rot3 with JV-44 ) , si cu tren escamotabil, si cu flapsuri, si cu lumini, si cu bomba sau fuel tank, si o sa ii pun si camera de luat vederea, ca sa am dupa ce plange cand il fac scobitoi macar :) :lol:
uite asa vreau sa il fac...daca nu ma razgandesc http://s96920072.onlinehome.us/Gal3/2301-2...ner/gal2384.htm
multumesc pentru poze! mai baga! :)
Laser frate!
#37
Postat 25 October 2004 - 11:45 AM
iaca:
http://airfieldmodels.com/information_sour...s_finish/03.htm
http://airfieldmodels.com/information_sour...s_finish/02.htm
gasiti o groaza de lucruri interesante pe site-ul asta, si asta mai ales pentru noi astia mai incepatori!!!
a! si nu va pierdeti in lectura! nu uitati ca v-am dat linkurile ca sa vedeti ce imi trebuie si mie:) deci ? cine are? de unde iau? ma roade de ceva vreme problema;)
10q
Laser frate!
#38
Postat 27 October 2004 - 11:38 AM
Is curios sa vad si eu FW-ul in stare descarnata...
#39
Postat 28 October 2004 - 04:29 PM
anvergura avionului meu e de 1600mm. deci pentru o aripa am nevoie de ceva mai mult de 800 mm lungime de fibra. dar, cred ca la limita se poate si imbina, nu?
păguletz iti multzumeste :D
Aceasta postare a fost editata de paguletz: 28 October 2004 - 04:32 PM
Laser frate!
#40
Postat 01 November 2004 - 10:19 AM
si s-a dat si ora peste cap. acum kiar imi pare bine ca nu am cu ce sa zbor, ca mi-ar fi ciuda sa vad asa vreme iar eu sa stau la birou. de iernat, vad ca va bagati la iernat cam devreme voi.
ia ziceti, ca ati facut in weekend? ati zburatacit? pe unde anume?
ati prabusit ceva ca sa aveti ce face iarna asta?
eu ma incapatanez sa termin acel FW190. stiu ca mai sunt cativa posesori de "pasari" Luftwaffe. Zozo, Vivi (BF109) , si stiu ca mai e cineva cu FW190. poate la RR2005 facem un mic grup de atac? :) asta daca da Domnul si ne terminam si noi (mihai si cu mine) FW-urile
Laser frate!
#41
Postat 12 November 2004 - 11:30 AM
sunt cativa care au apreciat ultimele poze (continutul lor) pe care le-am pus.
sa purcedem deci!
aveti aici un skelet de stabilizator..mai jos in mai multe ipostaze.
Fisiere atasate
-
Picture_FW190_D9_006.jpg (91.22K)
Number of downloads: 103
Laser frate!
#42
Postat 12 November 2004 - 11:36 AM
Fisiere atasate
-
brothers.jpg (69.97K)
Number of downloads: 89
Laser frate!
#43
Postat 12 November 2004 - 11:40 AM
Fisiere atasate
-
la_locul_lui.jpg (94.16K)
Number of downloads: 91
Laser frate!
#44
Postat 12 November 2004 - 11:42 AM
Fisiere atasate
-
ii_sta_si_mai_bine.jpg (99.1K)
Number of downloads: 84
Laser frate!
#45
Postat 12 November 2004 - 11:52 AM
Fisiere atasate
-
din_profil.jpg (91.05K)
Number of downloads: 71
Laser frate!
#46
Postat 12 November 2004 - 11:55 AM
Fisiere atasate
-
burlan.jpg (98.28K)
Number of downloads: 92
Laser frate!
#47
Postat 12 November 2004 - 12:11 PM
Fisiere atasate
-
invelire.jpg (94.72K)
Number of downloads: 79
Laser frate!
#48
Postat 12 November 2004 - 12:13 PM
Fisiere atasate
-
fuselaj_mihai.jpg (93.4K)
Number of downloads: 81
Laser frate!
#49
Postat 12 November 2004 - 12:15 PM
hadica de pe partea opusa mey!!
Fisiere atasate
-
invelire2.jpg (98.75K)
Number of downloads: 79
Laser frate!
#50
Postat 12 November 2004 - 12:19 PM
Fisiere atasate
-
mihai_geometrie_stanga.jpg (97.61K)
Number of downloads: 83
Laser frate!
#51
Postat 12 November 2004 - 12:21 PM
Fisiere atasate
-
mihai_geometrie_dreapta.jpg (95.13K)
Number of downloads: 89
Laser frate!
#52
Postat 12 November 2004 - 12:25 PM
Fisiere atasate
-
poponetz.jpg (98.47K)
Number of downloads: 98
Laser frate!
#53
Postat 12 November 2004 - 12:59 PM
paguletz, la 12 Nov 2004, 12:11, a spus:
Lasand scociul si bebelusele la o parte, daca nu dam cat mai repede o rasina si o fibra pe el, o sa se umple de gauri pentru ca inevitabil il mai atingi de ceva din greseala...
Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 12 November 2004 - 01:00 PM
#54
Postat 12 November 2004 - 01:17 PM
paguletz, la 12 Nov 2004, 12:15, a spus:
hadica de pe partea opusa mey!!
"Invelirea" mai ales in situatiile in care placajul de balsa trebuie curbat, eu am lipit partea de jos a piesei si abia dupa ce s-a uscat bine am curbat-o si lipit-o pe conturul fuselajului. Pentru a ramane nemiscata in pozitia dorita pana la uscarea totala am folosit benzi adezive de hartie. Dupa ce s-a obtinut fixarea definitiva, am facut corectiile de rigoare cu privire la marginile de balsa care depasesc dimensiunile dorite.
Nu cred ca este o rusine sa recunosti faptul ca in cazul unor piese facute de mana ta, se pot strecura mici imperfectiuni care se "rezolva" la "potrivirea" cu altele de aceeasi provenienta. Important este ca in ansamblu piesa sa para dint-o singura bucata si sa respecte parametrii ceruti de proiect http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/smile.gif
Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 12 November 2004 - 03:45 PM
#55
Postat 12 November 2004 - 01:53 PM
paguletz, la 12 Nov 2004, 12:21, a spus:
Nu trage dreapta http://www.rhcforum....tyle_emoticons/default/tongue.gif :D
Este o metoda simpla si la indemana tuturor, pe care o recomanda cei de la Top Flite.
Pentru a ne asigura ca profundorul se afla exact acolo unde trebuie, s-a folosit ideea triunghiului isoscel care ne "promite" ca daca ii dam doua laturi egale, el ne centreaza baza triunghiului (profundorul) pe inaltimea triunghiului (axa fuselajului) si in acelasi timp se ocupa si de perpendicularitatea acestora. Ce nu se vede in poza, este capul celalalt al unei sfori (care nu se intinde ex. guta) prins de centrul fuselajului cat mai in fata posibil (ex: de F1). Se foloseste o eticheta pe care se deseneaza o sageata cu varful indreptat spre sfoara pana la marginea ei. Aceasta eticheta se fixeaza de sfoara atunci cand varful sagetii desenate indica exact un punct distinct al extremitatii profundorului. Daca aceasta sageata indica exact cele doua puncte alese in ambele parti, atunci inseamna ca s-a obtinut triunghiul isoscel dorit si odata cu acesta pozitia corecta a profundorului pe fuselaj.
Aceasta postare a fost editata de Corsarul: 12 November 2004 - 03:37 PM
#57
Postat 12 November 2004 - 04:09 PM
ZOD, la 12 Nov 2004, 15:56, a spus:
Da, am observat si eu ca sta cam intr-o parte. O sa mai urmeze lucrari serioase, nu numai "ingrijiri" cand se vor monta balamalele. Atunci voi fi obligat sa rotunjesc rudder-ul astfel incat sa se poata misca usor stanga-dreapta. De aceea nu am insistat pentru o pozitie perfect dreapta.
#58
Postat 12 November 2004 - 04:56 PM
EZ*, la 12 Nov 2004, 15:10, a spus:
multzumim! ! !
timp? de la 8 seara cel mai devreme, inspre 1-2 noaptea. traforam, taiem, masuram..ca toti care fac de la zero.
lucrul l-am inceput de pe la 1 iunie anul asta. cam asta e timpul pe care il avem. ne rupem din orele de somn. in rest...weekendurile daca nu suntem care incotro.
si noi speram sa le terminam de facut cu bine si mai ales sa le si zburam cum trebuie.
va tinem la "corent" cu poze.
Laser frate!
#59
Postat 12 November 2004 - 07:25 PM
Corsarul, la 12 Nov 2004, 16:09, a spus:
ZOD, la 12 Nov 2004, 15:56, a spus:
Da, am observat si eu ca sta cam intr-o parte. O sa mai urmeze lucrari serioase, nu numai "ingrijiri" cand se vor monta balamalele. Atunci voi fi obligat sa rotunjesc rudder-ul astfel incat sa se poata misca usor stanga-dreapta. De aceea nu am insistat pentru o pozitie perfect dreapta.
Nu la aia ma refeream. Ma refeream la profilul ampenajului vertical la bortul de atac. Normal bordul de atac dupa capul meu trebuia sa fie profilat asa ca borduld e atac de la aripa.
#60
Postat 13 November 2004 - 04:09 PM
Doamne ajuta :o