Modelism - RHC Forum: Mugen MBX-6T - Modelism - RHC Forum

Salt la continut

  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

Mugen MBX-6T Worklog dedicat unui Mugen Seiki MBX-6T

#31 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 04 April 2011 - 09:19 PM

Momentan Mugen e in service caci shock tower-ul spate din carbon a decis sa se rupa in 2 dupa o aterizare pe eleron. Am comandat shock tower-e de aluminiu si daca tot am mai stricat niste bani am prins pe stoc si noua statie de la Sanwa/Airtronics MT-4 cu telemetrie astfel incat in 2 sapt MBX6T primeste statie noua, MT-4 cu telemetrie. Poze in curand.
01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#32 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 April 2011 - 08:47 PM

Pacat... si cu parere de rau comentez...

Nu vad rostul topicului. In afara de lauda (desi nu cred). S-ar putea sa te superi, dar asta e. Ai deschis un topic sa arati tuturor in ce materiale de ultima generatie ai investit tu, si foarte bine. Ma bucur sa vad asta. In schimb spun "pacat" ca materialele de top pe care le-ai achizitionat in loc sa fie puse la treaba pe cat posibil, sunt rulate pe camp, si culmea, ai reusit si sa rupi ceva, de unul singur. Puteai foarte bine sa strangi niste 2-3 poze cu constructia lui si cu truggy-ul in varianta finala, si le puneai la poze si filmulete, unde le era locul.

P.S. Am inteles, din cele scrise de tine, ca munca ta nu iti lasa foarte mult timp liber, probabil de aici, iti permiti sa investesti in marfa de "top", si totusi... pentru ce sa optezi la o statie cu telemetrie cand tu ai o electrica???
0

#33 Useril este offline   ionutcristian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 19-June 09

Postat 05 April 2011 - 09:55 PM

Mie unul mi se pare interesant topicul cu build-ul lui... chiar daca se da pe camp cu el...

Nu toti modelistii merg la concursuri sau se dau pe piste special amenajate. In fond nu scrie in instructiunile automodelului ca trebuie rulat neaparat pe o pista...
Cat despre faptul ca a rupt shock towerul, mi se pare ca avea soarta pecetuita din moment ce pentru bashing carbonul nu e alegerea cea mai buna...

aaa, si inca o chestie: statiile cu telemetrie sunt legate de termice ?
0

#34 Useril este offline   Dan71 

  • MEGA Membru
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1390
  • Inregistrat: 27-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Gasoline big scale and crawler

Postat 05 April 2011 - 10:06 PM

Statiile cu telemetrie sunt mai utile la termice deoarece afisaza RPM-urile, temperatura si altele utile.
Sunt "recomandate" la termice pentru a cunoaste tot timpul temperatura motorului, rezultand de aici daca este prea sec sau prea bogat.
La cele nitro diferenta intre perfect reglat si sec(moartea motorului) este foarte mica.

You can go faster... I can go anywhere !

0

#35 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 05 April 2011 - 10:08 PM

Ce este interesant? Cum a pus un surub la locul lui, conform manualului? Nu este obligatoriu sa mergi la concursuri, dar sa te dai intr-un spatiu dedicat, chiar si "la misto" ce are? La partea cu instructiunile nu ma bag sa fac un comment, ca nu cred ca te iei dupa ce iti scrie acolo cuvant cu cuvant. Esti tare... deci carbonul, care de obicei la automodelele de offroad este de 4mm, nu rezista la bashing??? Aici ma tem ca te inseli.
Nu, statiile cu telemetrie nu sunt legate strict de termice, insa eu mi-as lua una pentru termica, sa imi indice nivelul combustibilului, temperatura motorului si altele... ca acumulatorul daca este pe cosumate, tekin-ul si alte esc-uri destul de destepte stiu sa-ti dea de veste.
Daca eu imi construiesc un automodel, si il echipez, tu gasesti asta interesant?
Mai degraba, un worklog, se refera la construirea automodelului si modificarea lui, cu piese aftermarket, sau home made... sau cinestie... ceva nou inventat.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 05 April 2011 - 10:10 PM

0

#36 Useril este offline   Mad Max 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 504
  • Inregistrat: 11-May 10
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:Rc Racing.ro, Automodelism

Postat 06 April 2011 - 09:53 AM

Diesel e invidios , nu va enervati :) :p :pardon:
0

#37 Useril este offline   ionutcristian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 19-June 09

Postat 06 April 2011 - 01:27 PM

Vezi postareaDiesel, la 05 April 2011 - 10:08 PM, a spus:

Ce este interesant? Cum a pus un surub la locul lui, conform manualului? Nu este obligatoriu sa mergi la concursuri, dar sa te dai intr-un spatiu dedicat, chiar si "la misto" ce are? La partea cu instructiunile nu ma bag sa fac un comment, ca nu cred ca te iei dupa ce iti scrie acolo cuvant cu cuvant. Esti tare... deci carbonul, care de obicei la automodelele de offroad este de 4mm, nu rezista la bashing??? Aici ma tem ca te inseli.
Nu, statiile cu telemetrie nu sunt legate strict de termice, insa eu mi-as lua una pentru termica, sa imi indice nivelul combustibilului, temperatura motorului si altele... ca acumulatorul daca este pe cosumate, tekin-ul si alte esc-uri destul de destepte stiu sa-ti dea de veste.
Daca eu imi construiesc un automodel, si il echipez, tu gasesti asta interesant?
Mai degraba, un worklog, se refera la construirea automodelului si modificarea lui, cu piese aftermarket, sau home made... sau cinestie... ceva nou inventat.

Vad ca esti tare revoltat... <_<
1 De spatiu amenajat nu dispunem toti... din pacate
2 Carbonul este casant in comparatie cu un tower de aluminiu, care la un crash e mai probabil sa se indoaie, esti de acord ?
Statiile cu telemetrie se pot folosi si la electrice pentru : Turatie (viteza), temperatura motorului (cu toate ca la un FDR bine pus la punct, acesta e oarecum constanta), tensiune akku(mai putin folositor la Tekinul ala...)
3 Da , eu as gasi interesant sa iti cumperi un sasiu si sa il echipezi, cu diverse si sa impartasesti pareri despre ce alegeri bune sau nu ai facut.

In fond nu stiu cu ce te deranjeaza topicul omului... ti se pare inutil tie... nu te obliga nimeni sa urmaresti.
O zi Buna sa ai !
0

#38 Useril este offline   Lev 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 187
  • Inregistrat: 06-March 08
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti

Postat 06 April 2011 - 03:45 PM

2. sunt de acord. Si ce rezolvi daca e din aluminiu? Pe langa faptul ca daca se indoaie trage dupa el si amortizorul pe care de asemenea il indoaie...
0

#39 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 08 April 2011 - 08:24 AM

Au posit tower-ele de aluminiu iar masina e din nou operationala. Sper sa am timp zilele astea sa o scot la o tura. Momentan a plouat si pamantul e destul de ud asa ca mai asteptam putin caci nu se prea merita sa speli 2 ore masina pentru o tura de 20 min.
01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#40 Useril este offline   bolocang 

  • Membru de onoare
  • PipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 800
  • Inregistrat: 13-July 09
  • Gender:Male
  • Location:Buc

Postat 08 April 2011 - 10:40 AM

Vezi postareaionutcristian, la 06 April 2011 - 01:27 PM, a spus:

Vad ca esti tare revoltat... :)

2 Carbonul este casant in comparatie cu un tower de aluminiu, care la un crash e mai probabil sa se indoaie, esti de acord ?

In fond nu stiu cu ce te deranjeaza topicul omului... ti se pare inutil tie... nu te obliga nimeni sa urmaresti.
O zi Buna sa ai !

Nu suntem de acord cu tine, este o baliverna grava. Pana acum in toata cariera mea de modelist am vazut 1 singur tower de carbon rupt si asta din prostia utilizatorului, in schimb din aluminiu am vazut 4 ultimu duminica trecuta la concurs. (de la un Kyosho)
XRAY XB 4
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
0

#41 Useril este offline   ionutcristian 

  • Junior
  • PipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 88
  • Inregistrat: 19-June 09

Postat 08 April 2011 - 12:17 PM

daca nu e cu suparare va prezint o parere de pe un forum mai "dezvoltat"

http://www.rctech.ne...s-aluminum.html
0

#42 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 08 April 2011 - 01:32 PM

La urma urmei fiecare material are avantaje si dezavantaje. In cazul de fata, pentru mine se preteaza mai bine shock tower-e de aluminiu in detrimentul celor de carbon avand in vedere ca masina ruleaza mai tot timpul pe teren accidentat. Tower-ul de carbon a cedat dupa un salt peste un damb de 3m inaltime, pe care il atacasem cu throttle la podea. Cateva poze dupa reparatii, masina fiind incaltata cu roti de MT si cu coaja originala.

Per total pot spune ca kitul de conversie electrica de la rc-monster este fenomenal. S-a potrivit din prima, singura ajustare care a fost necesara a tinut de gaura din sasiu care face loc spur-ului. In momentul in care am montat sus slipperential-ul in locul diferentialului central a fost necesar sa largesc gaura cu aprox 1mm deoarece spur-ul musca din sasiu.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1140094.JPG
  • Imagine atasata: P1140099.JPG
  • Imagine atasata: P1140104.JPG

Aceasta postare a fost editata de ibm390s: 08 April 2011 - 01:36 PM

01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#43 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 08 April 2011 - 01:37 PM

cu roti de MT si coaja originala

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: P1140097.JPG

01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#44 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 11 April 2011 - 06:53 PM

Vezi postareaionutcristian, la 08 April 2011 - 12:17 PM, a spus:

daca nu e cu suparare va prezint o parere de pe un forum mai "dezvoltat"
http://www.rctech.ne...s-aluminum.html


Tu vorbesti serios??? Si eu sunt inregistrat pe forumul ala din 2007, dar nu credeam ca vei aduce in discutie un subiect din 2005... Pana si tu (in caz ca nu ti-ai dat seama) poti si esti in masura sa iti dai cu parerea cam cat au evoluat toate in fabricarea materialelor... desi mai greu, includ si aluminiu aici, deoarece are si el partile lui bune.

@ibm390s - d-abia acum incepe sa fie un "work log" topicul tau. Bravo.
Problema ta majora in stadiul in care este masina acum, este ca ori vei suprasolicita transmisia, ori vei incinge bine motorul... (oricum, sa le verifici in timpul rularii)
Cu rotile alea, tind sa cred ca vei rupe cumva transmisia, dar daca zici ca te dai numai pe offroad (cu rotile alea nu vei avea mare aderenta), s-ar putea sa nu se intample asta. Insa, nu cauta sa ai mare aderenta, atunci cand folosesti genul asta de roti (mai mari in diametru).

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 11 April 2011 - 06:55 PM

0

#45 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 11 April 2011 - 07:27 PM

@Diesel

ai dreptate, rotile de MT pun load suplimentar pe toata transmisia se aude pe slipperential la pornirile mai dure dar nu le folosesc decat pe teren accidentat iar RX8 e setat mai permisiv pentru a evita problemele. Va trebui totusi sa schimb pinionul caci am observat ca motorul se incalzeste destul de tare ceea ce ma duce cu gandul ca raportul e gresit. Va trebui sa comand niste pinioane si sa fac niste teste undeva in plaja 12-14T pe spur de 46. Prefer sa pierd din viteza putin dar sa nu suprasolicit magnetii din motor.

Ma bucur ca ai reusit sa incepi un dialog constructiv si iti multumesc pentru asta, atat eu cat si ceilalti colegi au cate ceva de invatat.
01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#46 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 11 April 2011 - 09:16 PM

Lasa raportul asa cum este si incerca sa faci masina sa "patineze" mai putin. Pune niste roti cu aderenta crescuta pentru offroad, sau suprafata pe care vrei sa rulezi, si incerca pe cat posibil sa accelerezi atat de progresiv pe cat sa lasi slipperul sa lucreze normal fara sa patineze. Sper ca m-am facut inteles. Se poate ca raportul sa fie bun, dar slipperul sa patineze atat de mult (fara sa iti dai seama) incat suprasoliciti motorul pe plaja turatiilor mari... Si atunci este normal sa se incalzeasca, dar raportul sa fie unul bun. Oricum, tekinul stie sa iti taie curentul atunci cand motorul este suprasolicitat, asa ca nu iti face probleme.
Acum ca vad ca faci intr-adevar niste upgrade-uri bune, si curioase in acelasi timp, da, pot sa discut si sa dezbat pe tema asta. Baga mare.
0

#47 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 11 April 2011 - 09:48 PM

incalzirea puternica a motorului am sesizato atat cu diferentialul central stock care are tot 46T cat si cu slipperentialul de la RC-Monster, tot cu 46T. Am tras concluzia ca probabil va trebui sa umblu la raport avand in vedere ca atunci cand am mers cu diferential stock cuplul se transmitea direct in cardane si mai departe in diferentialele fata/spate si planetare deci nu exista posibilitatea ca partea de ambreiaj sa patineze ca si in cazul slipperentialului. Slipperentialu-ul mi se pare bun pentru ca mai preia din socurile generate de degetul meu pe throttle socuri care nu se mai transmit in toata transmisia ci se disipa prin alunecarea padelelor.
01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#48 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 12 April 2011 - 07:29 AM

Corect, si d-aia este bun slipper-ul. Ce motor ai, de turatie sau de cuplu? Poate si de acolo vine. Si ce pinion ai pus pe motor (parca vine cu 17 stock)?? Si la cate grade urca motorul ai masurat? Ca daca se duce pana prin 80-90 este bine.

Aceasta postare a fost editata de Diesel: 12 April 2011 - 07:29 AM

0

#49 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 12 April 2011 - 08:08 AM

1700 kv 4038 de la tekin (cel pentru truggy) Pinionul daca bine imi amintesc este de 13. Calculele le facusem cu calculatorul online de la rc-monster. Alesesem o autonomie de aprox 15-20 min si o viteza aproximativa de 40mph de unde a reiesit un pinion de 13 pentru spur de 46 cu lipo de 6000, doar ca eu am optat pentru 5000 care si asa sunt destul de mari si grei. Probabil ca in timp o sa trec pe lipo mai mici poate 5S si 4000mah sau ceva in zona aia. Temperatura am determinato momentan cu degetometru si poti tine mana pe motor dar frige. Unul din motivele pentru care am ales Tx/Rx cu telemetrie este acesta, sa pot monitoriza temperaturile la baterie si motor caci LVC il face ESC-ul fara nici o problema. RX8 l-am programat pe usb si merge brici la partea de LVC.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: Screen shot 2011-04-12 at 9.11.10 AM.png

Aceasta postare a fost editata de ibm390s: 12 April 2011 - 08:10 AM

01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#50 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 12 April 2011 - 08:16 AM

Ai motorul de turatie de la tekin, si daca mai folosesti si 6s lipo, este normal sa se incinga. Daca pana acum nu ti-a intrat in protectie esc-ul, este combinatia buna. Inseamna ca totusi motorul nu s-a dus spre pragul critic. Cu cat ai redus EPA la statie pe acceleratie sa poti controla monstrul? Si ar trebui sa ai si exponentiala setata bine, ca sa nu rupi transmisia. Cred ca 4s (eu asta am folosit) sunt de ajuns. Am luat 4s de 4500, dar hardcase, si lasata pe 100% la end point, abia pot sa o tin.... pe asfalt.
0

#51 Useril este offline   fasconal 

  • ...si nu te doare capul !
  • PipPipPipPipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 1241
  • Inregistrat: 15-March 10
  • Gender:Male
  • Location:Tg Mures

Postat 12 April 2011 - 08:19 AM

Vezi postareaibm390s, la 12 April 2011 - 08:08 AM, a spus:

1700 kv 4038 de la tekin (cel pentru truggy) Pinionul daca bine imi amintesc este de 13. Calculele le facusem cu calculatorul online de la rc-monster. Alesesem o autonomie de aprox 15-20 min si o viteza aproximativa de 40mph de unde a reiesit un pinion de 13 pentru spur de 46 cu lipo de 6000, doar ca eu am optat pentru 5000 care si asa sunt destul de mari si grei. Probabil ca in timp o sa trec pe lipo mai mici poate 5S si 4000mah sau ceva in zona aia. Temperatura am determinato momentan cu degetometru si poti tine mana pe motor dar frige. Unul din motivele pentru care am ales Tx/Rx cu telemetrie este acesta, sa pot monitoriza temperaturile la baterie si motor caci LVC il face ESC-ul fara nici o problema. RX8 l-am programat pe usb si merge brici la partea de LVC.



Pielea de la nivelul degetelor (buricul degetului) suporta (in mod normal) maxim 60 grd C si asta pentru cel mult 3 secunde (poate chiar doua)
Fara semnatura...prietenii stiu de ce
0

#52 Useril este offline   ibm390s 

  • Membru
  • PipPipPipPip
  • Grup: Members
  • Postari: 231
  • Inregistrat: 28-June 10
  • Gender:Male
  • Location:Baia Mare

Postat 12 April 2011 - 08:37 AM

@Diesel

EPA e la 100% nu am taiat nimic din statie la fel si expo care a ramas liniar. In ESC am un profil mai lejer. In ceea ce priveste lipo fac acum niste experiente cu SMC-urile 2S puse in serie. Daca gasesc o metoda prin care sa le prind de suportul de lipo as avea 4S din 2buc de 2S de 8000 ceea ce mi-ar oferi o autonomie mai mare. La o adica top speed-ul il mai pot jongla din raportul pinion/spur pt speed runs pe asfalt.

Thumbnail atasat

  • Imagine atasata: EPA.JPG
  • Imagine atasata: Expo.JPG

Aceasta postare a fost editata de ibm390s: 12 April 2011 - 08:40 AM

01000101010100100100001001000101001000000010011000100000010011010100001001011000001101100101010001100101

Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
0

#53 Useril este offline   Diesel 

  • Diesel
  • Grup: MODERATOR
  • Postari: 2849
  • Inregistrat: 29-December 05
  • Gender:Male
  • Location:Bucuresti
  • Interests:www.mrtclub.ro

Postat 14 April 2011 - 08:19 AM

Nu stiu atunci ce sa iti spun. Eu m-am dat cu tekinul de 1900 (cred) sau tot 1700 al lui Bolocang, si cu 4s trebuia limitat din statie la 70%, iar cu 6s trebuia la 35-40% ca sa inteleg ceva din xb808-ul ala. Ba mai mult, toata treaba am incercat-o pe mocheta la sala, si unde aderenta este crescuta nu poti rula cu mai mult, ca intra in zid. Am incercat-o si pe pista de offroad si era mult mai bine, adica la 40% limita aveam destul top speed sa il mai pot controla si pe perioada de franare, astfel incat sa intru in urmatorul viraj. La fel ca la tine, motorul cred ca avea 70-80grade sigur.
Raportul recomandat de producator parca era pinion de 17 (asa vine xb808e cu pinion in cutie) si spur de 43... sau de 47?
0

Arata acest topic


  • 2 Pagini +
  • 1
  • 2

1 useri citesc topicul
0 membri, 1 vizitatori, 0 utilizatori anonimi

RcTrade.eu