Mugen MBX-6T Worklog dedicat unui Mugen Seiki MBX-6T
#31
Postat 04 April 2011 - 09:19 PM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#32
Postat 05 April 2011 - 08:47 PM
Nu vad rostul topicului. In afara de lauda (desi nu cred). S-ar putea sa te superi, dar asta e. Ai deschis un topic sa arati tuturor in ce materiale de ultima generatie ai investit tu, si foarte bine. Ma bucur sa vad asta. In schimb spun "pacat" ca materialele de top pe care le-ai achizitionat in loc sa fie puse la treaba pe cat posibil, sunt rulate pe camp, si culmea, ai reusit si sa rupi ceva, de unul singur. Puteai foarte bine sa strangi niste 2-3 poze cu constructia lui si cu truggy-ul in varianta finala, si le puneai la poze si filmulete, unde le era locul.
P.S. Am inteles, din cele scrise de tine, ca munca ta nu iti lasa foarte mult timp liber, probabil de aici, iti permiti sa investesti in marfa de "top", si totusi... pentru ce sa optezi la o statie cu telemetrie cand tu ai o electrica???
#33
Postat 05 April 2011 - 09:55 PM
Nu toti modelistii merg la concursuri sau se dau pe piste special amenajate. In fond nu scrie in instructiunile automodelului ca trebuie rulat neaparat pe o pista...
Cat despre faptul ca a rupt shock towerul, mi se pare ca avea soarta pecetuita din moment ce pentru bashing carbonul nu e alegerea cea mai buna...
aaa, si inca o chestie: statiile cu telemetrie sunt legate de termice ?
#34
Postat 05 April 2011 - 10:06 PM
Sunt "recomandate" la termice pentru a cunoaste tot timpul temperatura motorului, rezultand de aici daca este prea sec sau prea bogat.
La cele nitro diferenta intre perfect reglat si sec(moartea motorului) este foarte mica.
You can go faster... I can go anywhere !
#35
Postat 05 April 2011 - 10:08 PM
Nu, statiile cu telemetrie nu sunt legate strict de termice, insa eu mi-as lua una pentru termica, sa imi indice nivelul combustibilului, temperatura motorului si altele... ca acumulatorul daca este pe cosumate, tekin-ul si alte esc-uri destul de destepte stiu sa-ti dea de veste.
Daca eu imi construiesc un automodel, si il echipez, tu gasesti asta interesant?
Mai degraba, un worklog, se refera la construirea automodelului si modificarea lui, cu piese aftermarket, sau home made... sau cinestie... ceva nou inventat.
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 05 April 2011 - 10:10 PM
#37
Postat 06 April 2011 - 01:27 PM
Diesel, la 05 April 2011 - 10:08 PM, a spus:
Nu, statiile cu telemetrie nu sunt legate strict de termice, insa eu mi-as lua una pentru termica, sa imi indice nivelul combustibilului, temperatura motorului si altele... ca acumulatorul daca este pe cosumate, tekin-ul si alte esc-uri destul de destepte stiu sa-ti dea de veste.
Daca eu imi construiesc un automodel, si il echipez, tu gasesti asta interesant?
Mai degraba, un worklog, se refera la construirea automodelului si modificarea lui, cu piese aftermarket, sau home made... sau cinestie... ceva nou inventat.
Vad ca esti tare revoltat... <_<
1 De spatiu amenajat nu dispunem toti... din pacate
2 Carbonul este casant in comparatie cu un tower de aluminiu, care la un crash e mai probabil sa se indoaie, esti de acord ?
Statiile cu telemetrie se pot folosi si la electrice pentru : Turatie (viteza), temperatura motorului (cu toate ca la un FDR bine pus la punct, acesta e oarecum constanta), tensiune akku(mai putin folositor la Tekinul ala...)
3 Da , eu as gasi interesant sa iti cumperi un sasiu si sa il echipezi, cu diverse si sa impartasesti pareri despre ce alegeri bune sau nu ai facut.
In fond nu stiu cu ce te deranjeaza topicul omului... ti se pare inutil tie... nu te obliga nimeni sa urmaresti.
O zi Buna sa ai !
#39
Postat 08 April 2011 - 08:24 AM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#40
Postat 08 April 2011 - 10:40 AM
ionutcristian, la 06 April 2011 - 01:27 PM, a spus:
2 Carbonul este casant in comparatie cu un tower de aluminiu, care la un crash e mai probabil sa se indoaie, esti de acord ?
In fond nu stiu cu ce te deranjeaza topicul omului... ti se pare inutil tie... nu te obliga nimeni sa urmaresti.
O zi Buna sa ai !
Nu suntem de acord cu tine, este o baliverna grava. Pana acum in toata cariera mea de modelist am vazut 1 singur tower de carbon rupt si asta din prostia utilizatorului, in schimb din aluminiu am vazut 4 ultimu duminica trecuta la concurs. (de la un Kyosho)
XRAY T4
XRAY T3 2012
XRAY T3 2012
XRAY NT1
XRAY XB808e
XRAY M18 PRO
SCHUMACHER CAT SX 3
SCHUMACHER Mi4Lp
Team Durango DESC 410
Team Durango DESC 410
SERPENT S120LT
#41
Postat 08 April 2011 - 12:17 PM
http://www.rctech.ne...s-aluminum.html
#42
Postat 08 April 2011 - 01:32 PM
Per total pot spune ca kitul de conversie electrica de la rc-monster este fenomenal. S-a potrivit din prima, singura ajustare care a fost necesara a tinut de gaura din sasiu care face loc spur-ului. In momentul in care am montat sus slipperential-ul in locul diferentialului central a fost necesar sa largesc gaura cu aprox 1mm deoarece spur-ul musca din sasiu.
Aceasta postare a fost editata de ibm390s: 08 April 2011 - 01:36 PM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#44
Postat 11 April 2011 - 06:53 PM
ionutcristian, la 08 April 2011 - 12:17 PM, a spus:
http://www.rctech.ne...s-aluminum.html
Tu vorbesti serios??? Si eu sunt inregistrat pe forumul ala din 2007, dar nu credeam ca vei aduce in discutie un subiect din 2005... Pana si tu (in caz ca nu ti-ai dat seama) poti si esti in masura sa iti dai cu parerea cam cat au evoluat toate in fabricarea materialelor... desi mai greu, includ si aluminiu aici, deoarece are si el partile lui bune.
@ibm390s - d-abia acum incepe sa fie un "work log" topicul tau. Bravo.
Problema ta majora in stadiul in care este masina acum, este ca ori vei suprasolicita transmisia, ori vei incinge bine motorul... (oricum, sa le verifici in timpul rularii)
Cu rotile alea, tind sa cred ca vei rupe cumva transmisia, dar daca zici ca te dai numai pe offroad (cu rotile alea nu vei avea mare aderenta), s-ar putea sa nu se intample asta. Insa, nu cauta sa ai mare aderenta, atunci cand folosesti genul asta de roti (mai mari in diametru).
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 11 April 2011 - 06:55 PM
#45
Postat 11 April 2011 - 07:27 PM
ai dreptate, rotile de MT pun load suplimentar pe toata transmisia se aude pe slipperential la pornirile mai dure dar nu le folosesc decat pe teren accidentat iar RX8 e setat mai permisiv pentru a evita problemele. Va trebui totusi sa schimb pinionul caci am observat ca motorul se incalzeste destul de tare ceea ce ma duce cu gandul ca raportul e gresit. Va trebui sa comand niste pinioane si sa fac niste teste undeva in plaja 12-14T pe spur de 46. Prefer sa pierd din viteza putin dar sa nu suprasolicit magnetii din motor.
Ma bucur ca ai reusit sa incepi un dialog constructiv si iti multumesc pentru asta, atat eu cat si ceilalti colegi au cate ceva de invatat.
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#46
Postat 11 April 2011 - 09:16 PM
Acum ca vad ca faci intr-adevar niste upgrade-uri bune, si curioase in acelasi timp, da, pot sa discut si sa dezbat pe tema asta. Baga mare.
#47
Postat 11 April 2011 - 09:48 PM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#48
Postat 12 April 2011 - 07:29 AM
Aceasta postare a fost editata de Diesel: 12 April 2011 - 07:29 AM
#49
Postat 12 April 2011 - 08:08 AM
Aceasta postare a fost editata de ibm390s: 12 April 2011 - 08:10 AM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#50
Postat 12 April 2011 - 08:16 AM
#51
Postat 12 April 2011 - 08:19 AM
ibm390s, la 12 April 2011 - 08:08 AM, a spus:
Pielea de la nivelul degetelor (buricul degetului) suporta (in mod normal) maxim 60 grd C si asta pentru cel mult 3 secunde (poate chiar doua)
#52
Postat 12 April 2011 - 08:37 AM
EPA e la 100% nu am taiat nimic din statie la fel si expo care a ramas liniar. In ESC am un profil mai lejer. In ceea ce priveste lipo fac acum niste experiente cu SMC-urile 2S puse in serie. Daca gasesc o metoda prin care sa le prind de suportul de lipo as avea 4S din 2buc de 2S de 8000 ceea ce mi-ar oferi o autonomie mai mare. La o adica top speed-ul il mai pot jongla din raportul pinion/spur pt speed runs pe asfalt.
Aceasta postare a fost editata de ibm390s: 12 April 2011 - 08:40 AM
Nu am nimic impotriva miscarii feministe... doar sa fie ritmica!
#53
Postat 14 April 2011 - 08:19 AM
Raportul recomandat de producator parca era pinion de 17 (asa vine xb808e cu pinion in cutie) si spur de 43... sau de 47?